Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOINTA mitä sinulle on tapahtunut LÄÄKÄRISSÄ

Vierailija
13.02.2024 |

Ap aloittaa:

Mulla oli ihme kipua ja ihottumaa toisen rinnan alla,nousi äkkiä kesken työpäivän ja lähdin töistä  suoraan päivystykseen. Iho tuntui ihan kuumalta,särki ja tosiaan nousi ihan ihottumaa.Mulla oli  neuletakin alla body ja jotta lääkäri pääsi katsomaan,piti riisua se  body ensin koska sitähän ei voi nostaa. Hävetti siinä ottaa farkut pois,kengät pois, body pois,rintaliivit pois ja sitten pitää isoa painavaa  riipputissiä ilmassa että lääkäri näki ongelman!

Silloin mulle selvisi ettei vyöruusu tule aina vyötärölle.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vatsakivun takia lääkäriin, ja lääkäri paineli vatsaani. Sanoi että sulla on ummetus, ja käski ensihätään hakea Microlax peräruiskeita. Meinasin kuolla häpeään.

Toinen kerta: sain hammaslääkärissä puuduteainetta aika reilusti, kun poistettiin hammasta joka oli vinossa ja pahoin tulehtunut. No, hampaat puutui mutta niin puutui puolet naamasta, toinen silmä ei mennyt kiinni. Lisäksi aloin tärisemään niin kovaa (jännitys, huoneen ilmastoin sekä puuduteaineen adrenaliini), että hammaslääkäri kysyi että eikai oo epilepsiaa. Tärinä laantui. Hävetti lähinnä se että en saanut tärinää loppumaan millään

Vierailija
82/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja mittasi painoni ja vaakaan tuli error. Painoin kuulema yli 150 kg joka oli maksimiraja. Kela valitti etten saa lääkkeestä korvauksia kun painoindeksiä ei kerrottu määräyksessä. Kyllä nolotti ottaa ongelma puheenaiheeksi puhelimessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alapään tutkimukset.

Vierailija
84/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin gynekologisessa tutkimuksessa siinä pöydällä housuitta, kun vanha miesgynis alkoi kourimaan minua molemmista rinnoista paidan päältä, muka tutkien rintani. 

Kun pääsin pois kysyin vastaanottovirkailijalta onko hänestä tehty aiemmin valituksia? 

Minun käskettiin samassa tilanteessa nostaa paitaa ja avata rintsikat. Onhan se aika avuton tilanne. Ja mitä sitä nyt parilla kouraisulla löytää. Jos jotain tuntuisi, niin sen huomaisi itsekkin. 

Kyllä gyne yleensä tutkii myös rinnat, riippumatta siitä onko mies- vai naisgyne. Kuuluu asiaan.

Vierailija
85/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa seisomaan villisti kun urologi tunnustelee nivusia ja eturauhasta. Naisen kanssa ei seiso koskaan. Mikä minua mahtaa vaivata?

Vierailija
86/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 ikää. Eka kerran sain pimppaa ja myös seksitaudin.. olen aika pirun ujo ihmisenä. Kärsin vaivasta aika kauan ennenkuin sain rohkaistua itseni sukupuolitauti klinikalle.. 

Istun odotustilassa ja rukoilen että lääkäri olisi vanha nainen.  No oven avasi vanha nainen. Olin vähän helpottunut mutta äärimmäisen jännittynyt. Istumaan kerro oireista...

Pissatessa kirvelee ja erittää jotain visvaa.. 

No tämähän kuulostaa malli esimerkiltä klamydiasta. Otappa housut pois ja mene istumaan tuohon sängyn reunalle otetaan testi " tuohon aikaan tehtiin vielä puikko testi"..  

Istun sängyn reunalla. Lääkäri sanoo et tämä on kyllä täysin selvä ilman testejäkin. Mutta otetaan se silti. Eiksi haittaa jos opiskelija tulee katsomaan?

Ihan lukossa, ainoa mitä sanoin ei. Tarkoitin että EI opiskelijaa. Mutta vastasin haittaako kysymykseen. Ennenkuin ehdin änkytystä saamaan kuriin. Lääkäri oli jo ovella ja 3 naista ja 1 mies käppäili sisään.

Siinä istuin katkaravun kanssa sängyn laidalla ja 5 silmäparia katseli vuorotellen mun kuppaista ku....a

Tuntu et pyörtyy jännityksestä ja häpeästä. Ei lisännyt yhtään paineita että mun munaa veivattiin ja pyöritettiin siinä aika kauan. Katseltiin eri kulmista, vedeltiin esaris edes taas.

Vierailija
87/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehtinyt.

Vierailija
88/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkaa seisomaan villisti kun urologi tunnustelee nivusia ja eturauhasta. Naisen kanssa ei seiso koskaan. Mikä minua mahtaa vaivata?

Tuolle sairaudelle on nimikin, mutta se ei tule juuri nyt mieleen.

Vierailija
89/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kylmä talvi ja menin päivystykseen tosi huonon olon takia. Halusi mitata verenpaineen ja oli vain monta kerrosta pitkähihaisia. Siinä piti ottaa paitakasa pois, jotta sai mitattua. No todettiin verenpainetauti ja sain lääkityksen.

Vau. Jouduit ihan riisumaan pari paitaa. Siis aivan sairaan noloa. 

Vierailija
90/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin gynekologisessa tutkimuksessa siinä pöydällä housuitta, kun vanha miesgynis alkoi kourimaan minua molemmista rinnoista paidan päältä, muka tutkien rintani. 

Kun pääsin pois kysyin vastaanottovirkailijalta onko hänestä tehty aiemmin valituksia? 

Minun käskettiin samassa tilanteessa nostaa paitaa ja avata rintsikat. Onhan se aika avuton tilanne. Ja mitä sitä nyt parilla kouraisulla löytää. Jos jotain tuntuisi, niin sen huomaisi itsekkin. 

Kyllä gyne yleensä tutkii myös rinnat, riippumatta siitä onko mies- vai naisgyne. Kuuluu asiaan.

Minulla ei ole tutkittu koskaan. Olen 43-vuotias nainen. Yksikään gynekologi ei ole edes ottanut tuollaista puheeksi.

Vierailija
91/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinasin lääkärin kanssa ja pyysin häntä vaihtamaan alaa.

Mulla sama. Sillä erolla, että vaadin itselleni jatkoa ajatellen toisen lääkärin. 

Vierailija
92/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärissä mutta papa kokeessa, en käynyt wc vaikka tuntui että pissattaa , mainitsin näytteen ottajallekin, niin kun nousin pöydältä pois, lirahti pissaa siihen, no siitä selvittiin pikku putsauksella.

Vierailija
93/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kesä ja päälläni hihaton haalari joka ikäänkuin toppi ja housut yhdessä. Ei rintaliivejä, kun oli niin kuuma. Sain äkkiä kovia vatsakipuja ja menin päivystykseen jossa lääkäri käski sitten riisua paidan sillä välin,kun kävisi toisessa huoneessa. Hel""tti miten hävetti istua tissit paljaina ja pikkuiset sringit päällä kun lääkäri palasi!  Hämmentyneenä alkoi selventää että olisi voinut jättää ylle liivit ja housut,mihin vastasin  surkeana ettei ole. Onneksi vatsan tunnustelu ei kestänyt kauan ja sain pukea päälleni.

Etkö voinut vetää yläosaa  vyötärölle?

Vierailija
94/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinasin lääkärin kanssa ja pyysin häntä vaihtamaan alaa.

Ja se nolousaspekti oli mikä?

Vierailija
95/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kesä ja päälläni hihaton haalari joka ikäänkuin toppi ja housut yhdessä. Ei rintaliivejä, kun oli niin kuuma. Sain äkkiä kovia vatsakipuja ja menin päivystykseen jossa lääkäri käski sitten riisua paidan sillä välin,kun kävisi toisessa huoneessa. Hel""tti miten hävetti istua tissit paljaina ja pikkuiset sringit päällä kun lääkäri palasi!  Hämmentyneenä alkoi selventää että olisi voinut jättää ylle liivit ja housut,mihin vastasin  surkeana ettei ole. Onneksi vatsan tunnustelu ei kestänyt kauan ja sain pukea päälleni.

Etkö voinut vetää yläosaa  vyötärölle?

Olisin mutta pää ei tuntien odotuksen ja kivun takia enää toiminut kunnolla.

Vierailija
96/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustapää jatkaa:

kerran sain bakteerin hampaiden ikeniin ja piti kiirellisesti mennä lääkärille. Oli niin kiire etten tajunnut miettiä mitä mul on päällä ja viimesin ajatus oli et joutuisin röngteniin. Röngtenissä sanoi että huppari täytyy ottaa pois koska siinä pn metallia. Noh ei mulla ollu sit mitään alla TIETENKÄÄN.. en vieläkään muista mihin päädyttiinxD

Mikä on röngten?

Vierailija
97/103 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin on pieru kun peräaukkoa tutkittiin.

Vierailija
98/103 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla oli toppimalliset rintaliivit eikä lääkäri muka voinut kuunnella keuhkoja niiden läpi. Oli melkein yhtä kuuma kuin nyt ja rintsikoiden riisuminen oli kuin pakkopaidasta olisi koettanut vapautua. Lopulta läväytin lääkäriä naamaan hikisillä liiveillä ja nolostuneena sain ihan mielenvikaisen naurukohtauksen.

Olen lähes 50 ja lihava mutta pienirintainen,joten mikään hinku nähdä rinnat oli tuskin syy liivien riisuttamiseen.

Vierailija
99/103 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori naislääkäri tunnusteli kyhmyä kiveksissä ja tuli eraktio samalla ejakulaatio.

Vierailija
100/103 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää nykyisin. Nykyisin ei välttämättä tehdä mitään muuta kuin ultraäänitutkmus, gyne ei siis välttämättä edes tunnustele omilla käsillään kohtua ja munasarjoja. Tuo on nykylinja: tutkitaan vain sen verran, mikä on välttämätöntä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä