Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOINTA mitä sinulle on tapahtunut LÄÄKÄRISSÄ

Vierailija
13.02.2024 |

Ap aloittaa:

Mulla oli ihme kipua ja ihottumaa toisen rinnan alla,nousi äkkiä kesken työpäivän ja lähdin töistä  suoraan päivystykseen. Iho tuntui ihan kuumalta,särki ja tosiaan nousi ihan ihottumaa.Mulla oli  neuletakin alla body ja jotta lääkäri pääsi katsomaan,piti riisua se  body ensin koska sitähän ei voi nostaa. Hävetti siinä ottaa farkut pois,kengät pois, body pois,rintaliivit pois ja sitten pitää isoa painavaa  riipputissiä ilmassa että lääkäri näki ongelman!

Silloin mulle selvisi ettei vyöruusu tule aina vyötärölle.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran parikymppisenä gynekologilla. Yleensä otin ajan naiselle, mutta sillä kertaa lääkäri oli todella aran oloinen mies. Menin pöydälle makaamaan jalat levällään, laitoin silmät kiinni ja yritin rentoutua. Lääkäri meni kaapille hakemaan jotain. Hän hiippaili hiljaa mitään sanomatta luokseni ja kosketti kädellä sisäreittä. Olin niin kekittynyt rentoutumiseen että en huomannut hänen tulevan ja pelästyin kuoliaaksi hänen kosketusta. Hyppäsin pöydällä varmaan pari senttiä ilmaan minkä taas pelästytti lääkärin niin että hän hypähti taaksepäin. Hetken siinä sitten tuijotettiin toisiamme hiljaa noloina ennen kuin homma jatkui.

Vierailija
62/103 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustapää jatkaa:

kerran sain bakteerin hampaiden ikeniin ja piti kiirellisesti mennä lääkärille. Oli niin kiire etten tajunnut miettiä mitä mul on päällä ja viimesin ajatus oli et joutuisin röngteniin. Röngtenissä sanoi että huppari täytyy ottaa pois koska siinä pn metallia. Noh ei mulla ollu sit mitään alla TIETENKÄÄN.. en vieläkään muista mihin päädyttiinxD

Sekopäät täyttää terveyskeskukset. Sitten ei uskota oikeita kiireellisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lääkäri oli niin nuori.

Vierailija
64/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kävellä kyykyssä edestakaisin ja päällä sai olla vain paita ja alushousut.

Vierailija
65/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin luomi niskasta ja puudutus ei tainnut olla riittävä ja poisto sattui koko toimenpiteen eli luomen kaapiminen sekä tikkaaminen. Aloin itkeä, koska luulin että on kivuton toimenpide kun puudutetaan. Olin aikuinen jo.

Vierailija
66/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kipeä.

Vierailija
67/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan noloa verrattuna monien muiden ketjussa vastanneiden kokemuksiin, mutta noloin mitä minulle on sattunut on kun joskus kauan sitten pyörtyilin tuon tuosta ja sitä sitten lääkäreissä tutkittiin useasti (mitään ei löytynyt ikinä vaikka tehtiin tosi laajat tutkimukset, verikokeet, kuvaukset yms yms), kerran minulla oli hieman sekavahko olo lääkärissä ja kun hän pyysi minua viheltämään ja vaikka tiesin mitä hän sanoi niin aivoni silti jotenkin käänsivät sen "kävele suoraa viivaa kädet sivulla" joten niin tein ja lääkäri sitten ihmetteli miksi ja jostain syystä en kehdannut sanoa että luulin hänen pyytäneen minua niin tekemään. En muista enää miksi pyysi viheltämään, nyt jälkikäteen kun mietin niin hieman outoa.

Vierailija
68/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hävetä lääkärin vastaanotolla enää nykyään mikään. Ajattelen, että ne tekee ihmisten ja erilaisten ihottumien / eritteiden / hajujen / kipujen / outojen vaivojen / vielä oudompien ihmisten kanssa töitä kaiket päivät ja ovat varmaan nähneet jos jonkinlaista. Jos eivät ole, niin siinäpähän oppivat. Ei pitäisi jonkun pierun, sekavuuden, housuun pissaamisen paljon hätkähdyttää :-)

Vierailija
69/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa poistettiin luomi niskasta ja puudutus ei tainnut olla riittävä ja poisto sattui koko toimenpiteen eli luomen kaapiminen sekä tikkaaminen. Aloin itkeä, koska luulin että on kivuton toimenpide kun puudutetaan. Olin aikuinen jo.

Silloin pitää puuduttaa lisää jos ei riitä. 

Vierailija
70/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kovaääninen tappelu lääkärin kanssa, tuoksinassa kaatui jopa tuoli jossa istuin.

Vierailija
71/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvistelin kamalan kipeän ulkoisen peräpukaman kanssa, ja lopulta lähdin lääkäriin. Lääkäri oli minua varmaan puolet nuorempi mies. Pyllistin sitten siinä käskyn mukaan, ja sanoin värisevällä äänellä että Anteeksi nyt kun joudut töissäsi tällaista kamalaa katselemaan. Hän naurahti kovin lempeästi, että ei se mitään. 

Vierailija
72/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt gynekologilla poistattamassa tamponin. Olin siis aiemmin unohtanut sen olemassaolon kuukautisten loppuessa, ja täyden tampsan valuessa tuupannut sen takaisin säikähtäen, että mulla on kohdunlaskeuma. No ei ollut, vakavan luokan unettomuus kyllä. 

MIten ihmeessä kukaan voi unohtaa tamponin? Mulla se tuntuu koko ajan epämiellyttävältä, no ei tietysti kaikilla, mut siinähän se narukin roikkuu, sitä ei voi olla huomaamatta.

Ei siihen tarvita edes unohtamista. Asttimellisen tamponin naru menee helposti sisään asettimen kanssa. Samoin sen saa menemään hyvib syvälle. Eikä tamponin kuulu tuntua miltään. Kosteana se ei tunnu.  

Vierailija
73/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti naislääkäri tutki pientä pattia nivusessani ja olis siis täysin munasillani. Mulla alkoi seistä ihan täysillä, vaikka kuinka koitin psyykata. Pyysin nolona anteeksi, mutta lääkäri vain naurahti ja sanoi, että ihan normaalia ja hyvä että kaikki toimii. Hävetti kyllä ihan hulluna.

Vierailija
74/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinasin lääkärin kanssa ja pyysin häntä vaihtamaan alaa.

Vierailija
75/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sitte osannut puhua ?    senku sanoo niin tuikataan lisää puudutetta, montaki kertaa jos tarvis.

Vierailija
76/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin gynekologisessa tutkimuksessa siinä pöydällä housuitta, kun vanha miesgynis alkoi kourimaan minua molemmista rinnoista paidan päältä, muka tutkien rintani. 

Kun pääsin pois kysyin vastaanottovirkailijalta onko hänestä tehty aiemmin valituksia? 

Vierailija
77/103 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin lapsen kanssa kanssa toimenpiteessä missä hänet rauhoitettiin niin hän alkoi selittää ihan sekavia ja tehdä vaikka paljastuksia. Tiedän että johtui lääkkeistä mutta silti hävetti.

Vierailija
78/103 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri paineli mahaani ja minulta pääsi yhtä aika röyhtäisy ja pieru.

Vierailija
79/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kesä ja päälläni hihaton haalari joka ikäänkuin toppi ja housut yhdessä. Ei rintaliivejä, kun oli niin kuuma. Sain äkkiä kovia vatsakipuja ja menin päivystykseen jossa lääkäri käski sitten riisua paidan sillä välin,kun kävisi toisessa huoneessa. Hel""tti miten hävetti istua tissit paljaina ja pikkuiset sringit päällä kun lääkäri palasi!  Hämmentyneenä alkoi selventää että olisi voinut jättää ylle liivit ja housut,mihin vastasin  surkeana ettei ole. Onneksi vatsan tunnustelu ei kestänyt kauan ja sain pukea päälleni.

Vierailija
80/103 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin gynekologisessa tutkimuksessa siinä pöydällä housuitta, kun vanha miesgynis alkoi kourimaan minua molemmista rinnoista paidan päältä, muka tutkien rintani. 

Kun pääsin pois kysyin vastaanottovirkailijalta onko hänestä tehty aiemmin valituksia? 

Minun käskettiin samassa tilanteessa nostaa paitaa ja avata rintsikat. Onhan se aika avuton tilanne. Ja mitä sitä nyt parilla kouraisulla löytää. Jos jotain tuntuisi, niin sen huomaisi itsekkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän