En jaksaisi vuodesta toiseen rakastaa miestä, joka ei olisi edes vähän renttu.
Hölmöä, sillä mäkätän miehelleni alkoholista ym, mutta jos mies tekisi kaiken niinkuin haluan, kyllästyisin. Onneksi löysin miehen, joka on vain inasen verran renttu, riittävästi kuitenkin. :)
Kommentit (8)
Kyllä mun renttuni on uskollinen, ahkera työssäkäyvä mies, hyvä isä jne.. Mutta sisimmässään kuitenkin pikkuisen renttu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun renttuni on uskollinen, ahkera työssäkäyvä mies, hyvä isä jne.. Mutta sisimmässään kuitenkin pikkuisen renttu.
ap
Täydellinen, vai mitä?
Millainen on renttu? Onko:
- epäluotettava
- juopotteleva
- vastuuton
- lakeihin ja sääntöihin luovasti suhtautuva
- työntekoon luovasti suhtautuva
- jotain muuta, mitä
?
Siis onko rentun määritelmä, että mies, joka osaa ajatella myös omilla aivoillaan? - kun sille se nyt minusta vähän kuullostaa... En minäkään haluaisi olla kenellekään naiselle koko maailma. Ja varmasti kyllästyisin hyvin nopeasti sellaiseen, jolle kaikki olisi aina "ihan sama - päätä Sä (rakas)"
Vierailija kirjoitti:
Millainen on renttu? Onko:
- epäluotettava
- juopotteleva
- vastuuton
- lakeihin ja sääntöihin luovasti suhtautuva
- työntekoon luovasti suhtautuva
- jotain muuta, mitä
?
Juoppolalli sikopaimen!
Mä ymmärrän rentuksi sellaisen joka ei oikein pysty huolehtimaan itsestään. Välillä menee putki päälle ja rapajuopottelee. Käy vieraissa ja hölmöilee. Katoaa yhtäkkiä viikkokausiksi mitään kertomatta jne.
Hei mähän oon renttunainen :D kuka ottaisi?
Mutta ah, miten helppoa elämä on ei-rentun kanssa. Ei tarvii mäkättää, eikä kyllästytä ollenkaan!