Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaako muita läheiset ja perheenjäsenet, jotka äänestivät oikeistohallituksen puolueita?

Vierailija
13.02.2024 |

Olen itse kroonisesti sairas osatyökykyinen, en mitenkään pysty fyysisellä työkyvylläni täysiin kokopäivätunteihin, tuntipalkkani on pieni, ja hallituksen leikkaukset rokottavat valmiiksi pientä budjettiani pahasti.

Olenko ainoa, jota ahdistaa läheiset ja perheenjäsenet, koska he äänestivät oikeistohallituksen puolueita? Tiedän, että esim. kaikki lapsuudenperheeni jäsenet äänestivät kokoomusta, persuja tai kristillisdemokraatteja. Välejäni heihin on etäännyttänyt tämä oikeistolainen politiikka, jota heidän kannattamansa puolueet ovat panneet voimaan. Ahdistaa myös se, miten kristityt ovat äänestäneet KD:tä, jolle köyhien leikkaukset ovat ookoo. Itse olen tunnustuksellinen kristitty, ja tuokin kristittyjen kannatus kyseiselle puolueelle tuntuu pahalta.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että nämä persut ja kokoomuslaiset elävät omissa kuplissaan, jossa eivät koskaan törmää työntekijöihin tai työttömiin/työkyvyttömiin. Jos heidänkin pitäisi itse viedä sairaalta yksinhuoltajalta, tai tämän lapselta, ruoka pöydästä, saattaisi jäädä homma hoitamatta. Mutta kun eivät itse tunne ketään, jonka elämä menee näiden uudistusten takia vessasta alas, niin helppo huudella, että menisivät töihin.

Ärsyttävin persuöyhö omassa tuttavapiirissä on ikuinen kotiäiti, joka on elänyt miehensä rahoilla edelliset 20 vuotta. Lapset aikuisia, mutta rouva jäänyt kotiin makaamaan loppuiäkseen. Siellä sitten ehtii huudella, miten itsekin on aina itse pärjännyt omillaan... voi hyvänen aika.

On se eri asia kuin elää veronmaksajien rahoilla.Sinäkin voit jäädä vaikka loppuiäksi kotiin kunhan teet sen perheen rahoilla.

Kullanmuru, osasta tuista menee veroja. Joten kyllä sinäkin perseilet heidänkin verorahoillaan. 

https://www.kela.fi/verotus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla