Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on mehut kalliita kaupassa. Ennen sai alle eurolla appelsiinimehua mutta nyt maksaa yli 2 euroa litra.

Vierailija
13.02.2024 |

100% hinnan korotus tullut parissa vuodessa. Kai hallitus pian korottaa veroja että kohta on yli 3 euroa litra. Verot ja ruuan hinnat nousee mutta suomi velkaantuu lisää eikä kansalaiset halua mellakoida. Vain kunnon mellakka saisi hinnat laskemaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa 2 pulloa cocista niin saa 4 eurolla 3 litraa.

Vierailija
2/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin turkasen kallista nykyään ettei juurikaan ole varaa. Jos Suomeen tulee mellakka niin riemurinnoin yhdyn joukkoon! Ja ensimmäisenä tärvätään rikkaiden autot ja asunnot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehut on epäterveellisiä.

Vierailija
4/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laitettu merkille. Ei viitti liian kalliita tuotteita ostaa. Maitokin kallistunut.

Vierailija
5/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hyvää hampaille eikä muutenkaan hyvää kellekään. Vesi on parempi janojuoma ja appelsiinit kannattaa nauttia hedelminä. Mun puolesta kaikkien mehujen hinnat vois nostaa vaikka viisinkertaisiksi.

Vierailija
6/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee hyvää hampaille eikä muutenkaan hyvää kellekään. Vesi on parempi janojuoma ja appelsiinit kannattaa nauttia hedelminä. Mun puolesta kaikkien mehujen hinnat vois nostaa vaikka viisinkertaisiksi.

Samaa mieltä. Mieluummin sokerisille mehuille hintaa lisää ja vastaavasti terveellisesti ruuasta hintaa alas.

Vierailija
7/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mehuja aiemmin käytetty sisäänheittotuotteena, mutta kulutustottumusten muuttuessa mehujen vetovoima ei olekaan entisensä?

Vierailija
8/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hampaat on normaalit ja olen juonut mehuja 30 vuotta. Hammaslääkäri sanoi että ihan normaalit on eikä reikiä.

Vierailija
9/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa 2 pulloa cocista niin saa 4 eurolla 3 litraa.

Ja on paremman makuista ja terveellisempää kuin kaupan appelsiinimehut. Ihan järkyttävää teollista moskaa jossa appelsiinin makukin on pelkkiä aromeita.

Vierailija
10/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 5:30 kohdalla alkaa.

Vierailija
11/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiterissä halvin appelsiinimehu taisi olla jotain 39 senttiä tölkki joskus...

Vierailija
12/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra ja K-menu appelsiinimehut vielä 1,10-1,20 euron kieppeillä, muuhun ei puhettakaan, että olusi varaa.  Ja noitakin vain silloin tällöin  flunssassa.

Vierailija
13/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiterissä halvin appelsiinimehu taisi olla jotain 39 senttiä tölkki joskus...

Sekin on jo euron pinnassa.

Vierailija
14/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa postata mitään videolinkkejä, ei niitä voi eikä viitsi katsoa.  Kerro mieluimmin omin sanoin mikä siinä on sanoma.

Vierailija
15/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta miksi ostaa valmismehuja, kun ostaa tarjouksesta aplareita ja puristaa itse, tulee paljon halvemmaksi. 

Vierailija
16/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa postata mitään videolinkkejä, ei niitä voi eikä viitsi katsoa.  Kerro mieluimmin omin sanoin mikä siinä on sanoma.

Etteivät ne premium appelsiinijuomatkaan (tropikaana) ole mitään luonnollisia. Ne maistuvat niin pahalle että ovat palkanneet parfyymivalmistajat tekemään aromipaketteja jotta saisivat maun jokseenkin appelsiinimaiseksi.

Vierailija
17/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun hampaat on normaalit ja olen juonut mehuja 30 vuotta. Hammaslääkäri sanoi että ihan normaalit on eikä reikiä.

Ei niitä jatkuvasti kannata litkiä, happamia ovat ja sokeriakin...

Vierailija
18/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etteivät ne premium appelsiinijuomatkaan (tropikaana) ole mitään luonnollisia. Ne maistuvat niin pahalle että ovat palkanneet parfyymivalmistajat tekemään aromipaketteja jotta saisivat maun jokseenkin appelsiinimaiseksi.

Kiitos selvennyksestä.

Vierailija
19/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta miksi ostaa valmismehuja, kun ostaa tarjouksesta aplareita ja puristaa itse, tulee paljon halvemmaksi. 

No jaa, kilohintaan sisältyy myös kuoret, joten puristetun mehun määrä jää kuitenkin aika vähäiseksi.  Pitäisi syödä palko kerrallaan, niin saisi myös kuituja.

Vierailija
20/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lidlistä tai jostain niitä tuorepuristettuja maksaa 3e/litra. Sitä litrahintaan kannattaa katsoa ja laatukin on niissä parempi kuin noissa hirveissä tiiliskivi mehuissa. Pelkkää esanssia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi