Kyllä on mehut kalliita kaupassa. Ennen sai alle eurolla appelsiinimehua mutta nyt maksaa yli 2 euroa litra.
100% hinnan korotus tullut parissa vuodessa. Kai hallitus pian korottaa veroja että kohta on yli 3 euroa litra. Verot ja ruuan hinnat nousee mutta suomi velkaantuu lisää eikä kansalaiset halua mellakoida. Vain kunnon mellakka saisi hinnat laskemaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei tee hyvää hampaille eikä muutenkaan hyvää kellekään. Vesi on parempi janojuoma ja appelsiinit kannattaa nauttia hedelminä. Mun puolesta kaikkien mehujen hinnat vois nostaa vaikka viisinkertaisiksi.
Jep. Kenenkään ravitsemus tai hyvinvointi ei kärsi, vaikka mehut jäisi juomatta. Päin vastoin. Hedelmät kannattaa syödä kokonaisina.
Kannattaa kerätä metsästä marjoja ja tehdä mehut itse. Lisäksi kaupassa myydään hedelmiä. Niistä saa hyvää mehua. Ne kaupan purkkipmehut on pelkkää sokeria ja kemiallisia aineita.
Oliiviöljy näyttää kallistuneen jostain syystä 50 - 100 %. Kohtuutonta.
Ostin juuri pienen pullon sokeroimatonta mustaherukkamehua kun olen flunssassa ja oli kyllä kallista. Yleensä löytyy omatekemää mehua, mutta viime vuonna oli niin huono herukkasato että yhtään ei jäänyt mehuksi asti.