Linkkiä siihen, että Stubb herää klo 5?
Kommentit (27)
Hae Veksi uutishausta. Etsii kaikista uutisista, jos ei löydy sieltä, niin eipä taida olla uutista aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen ketju poistettiin mutta toistan että se on aikaansaavien ihmisten rytmi. Jos pitää saada paljon asioita aikaiseksi on hyvä mennä nukkumaan aikaisin ja herätä aikaisin.
Mä en ymmärrä miten nämä aamuvirkut kuvittelevat, että jos he menevät nukkumaan ysiltä ja heräävät 8 tuntia myöhemmin, heidän päivässään on jotenkin enemmän tunteja kuin niillä jotka heräävät seiskalta ja menevät yhdeltätoista nukkumaan. Sama tuntimäärä siinä ehditään olla hereillä ja puuhata.
Itse olen aamuvirkku ja mieheni illanvirkku. On todellakin sama määrä tunteja, mutta erona on se, että mies ainakin löhöää sohvalla katsomassa televisiota ne tunnit klo 21 jälkeen eli sen 4-5 h päivästään eli aktiivisia tunteja tulee ainakin itselläni enemmän. Tietenkin asia on eri iltavirkuilla, jotka oikeast
Teetkö sinä sitten töitä aamu viidestä ilta yhdeksään, tauotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen ketju poistettiin mutta toistan että se on aikaansaavien ihmisten rytmi. Jos pitää saada paljon asioita aikaiseksi on hyvä mennä nukkumaan aikaisin ja herätä aikaisin.
Mä en ymmärrä miten nämä aamuvirkut kuvittelevat, että jos he menevät nukkumaan ysiltä ja heräävät 8 tuntia myöhemmin, heidän päivässään on jotenkin enemmän tunteja kuin niillä jotka heräävät seiskalta ja menevät yhdeltätoista nukkumaan. Sama tuntimäärä siinä ehditään olla hereillä ja puuhata.
Itse olen aamuvirkku ja mieheni illanvirkku. On todellakin sama määrä tunteja, mutta erona on se, että mies ainakin löhöää sohvalla katsomassa televisiota ne tunnit klo 21 jälkeen eli sen 4-5 h päivästään eli aktiivisia tunteja tulee ainakin itselläni enemmän
En tee pelkästään töitä eikä miehenkään tarvitse. Mutta kyllä teen aamulla liikuntaa + kotitöitä sen parituntia ennen töiden alkua, ja taas jatkan töiden jälkeen. Jos noudattaisin tuota miehen kaavaa, aloittaisin joko työt/kotihommat aamulla vasta klo 10 tai istuisin sohvalla klo 16-17 jälkeen. Taitaisi kumpikin tapa aiheuttaa aikamoista ihmetystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä, mistä saada noin paljon energiaa: perhe, vaativat työtehtävät ja urheilu. Vaikka kuinka yritän yhdistää perheen, päällikkötason työn ja työmatkaliikunnan, niin oon poikki. Äh, ehkä pitää alkaa herätä klo 5.
Ehkä se perhe ei kuormita niin kauhean paljon, jos lapset ovat aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aamuvirkku ja mieheni illanvirkku. On todellakin sama määrä tunteja, mutta erona on se, että mies ainakin löhöää sohvalla katsomassa televisiota ne tunnit klo 21 jälkeen eli sen 4-5 h päivästään eli aktiivisia tunteja tulee ainakin itselläni enemmän. Tietenkin asia on eri iltavirkuilla, jotka oikeast
Minä taas iltavirkkuna haluan huomauttaa, että meille on usein sosiaalisesti pikkuisen sopimatonta saada paljon aikaan aktiivisina tunteinaan. Aamuvirkku voi mennä vaikka kuudelta aamulla uimahalliin ja sitten työpäivän jälleen imuroida niin paljon kuin sielu sietää. Iltavirkku taas on aktiivisimmillaan silloin kun kaikki on kiinni ja pitäisi olla hiljaista. Se passivoi vähän väkisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Stubb niitä ihmisiä joilla on tarkat rutiinit? Veikkaus on ,että on juoksulenkillä jo kuudelta.
Kyllä, 8 mennessä juossut lenkin.
Ihan normaali aika herätä. Mäkin heräsin aina viideltä silloin kun kävin töissä. Ja nukkumaan tietysti piti mennä jo aikaisin.