Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linkkiä siihen, että Stubb herää klo 5?

Vierailija
13.02.2024 |

En löydä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä linkistä, mutta mitä outoa tuossa on, etenkin jos on lähtökohtaisesti aamuvirkku ja tykkää urheilla ennen töiden aloittamista. Aika monikin niin tekee. Ja Stubb sanoi ainakin jossain vaaliohjelmassa, että hänellä on tapana nukkua päikkäreitä kun kysyttiin vaalikiertuejaksamisesta.

Vierailija
2/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Stubb niitä ihmisiä joilla on tarkat rutiinit? Veikkaus on ,että on juoksulenkillä jo kuudelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ota niitä päikkäreitä tärkeiden kokouksien aikana kuten eräs kollegansa.

Vierailija
4/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäinen, että kusi hätä herättää siihen aikaan... 😂

Vierailija
5/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen ketju poistettiin mutta toistan että se on aikaansaavien ihmisten rytmi. Jos pitää saada paljon asioita aikaiseksi on hyvä mennä nukkumaan aikaisin ja herätä aikaisin.

Vierailija
6/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te tappelette näistä asioista? :DDD menkää ulos :D

Tuolla on ihmisiä ketkä herää 2.30 joka aamu, ei se ihmeellistä ole

Vierailija
7/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti sellaiselta tuo aikataulu, että elää vain omille menemisilleen. Sanoihan tuo kyllä yhteishaastattelussa, että heillä vaimon kanssa rakkaus on muuttanut muotoaan. Epäilemättä, onhan heillä ollut kuusi vuotta eri asuinmaakin. Italiassa kollegat taas kommentoivat Stubbin vapautta.

Vierailija
8/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin eilen 12.2.2024 20:30 uutisissa sanottiin, että Stubb menee nukkumaan klo 21 ja herää klo 5.

Minulla sama juttu, olen aamuvirkku ja iltatorkku, ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä pahemmaksi tilanne menee. Sinänsä on ok että herää aikaisin aamulla, mutta olen sitten iltapäivällä ja illalla ihan poikki, töiden jälkeen ei oikein jaksa tehdä enää mitään, torkkuja kun en osaa ottaa. 

Vierailija
9/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun menet katsomaan milloin valot syttyy

Vierailija
10/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tyylillään   so what

Vierailija
11/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin helppoa venyttää nukkumaanmenoa. Varsinkin nykyisin kun netistä löytyy viihdettä kellon ympäri. Nukkumaanmeno on haastavaa kuten on myös aikainen herätys.

Vierailija
12/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no se on sitten samantyylinen kun minä. Yleensä nukahdan viimestään klo 22 ja herään 5 aikoihin, tänään jo 4 jälkeen. Mutta aamuvirkkuna se sopii mulle hyvin.

Vierailija
13/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen ketju poistettiin mutta toistan että se on aikaansaavien ihmisten rytmi. Jos pitää saada paljon asioita aikaiseksi on hyvä mennä nukkumaan aikaisin ja herätä aikaisin.

Mä en ymmärrä miten nämä aamuvirkut kuvittelevat, että jos he menevät nukkumaan ysiltä ja heräävät 8 tuntia myöhemmin, heidän päivässään on jotenkin enemmän tunteja kuin niillä jotka heräävät seiskalta ja menevät yhdeltätoista nukkumaan. Sama tuntimäärä siinä ehditään olla hereillä ja puuhata. 

Vierailija
14/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vanhempi työkaveri, joka tuli töihin seitsemältä ja lähti kolmelta kotiin tosi itseensä tyytyväisenä, kun on niin helvetin aikaansaava. Jotenkin ei hahmottanut ollenkaan, että me yhdeksään tulleet jäätiin vielä kahdeksi tunniksi töihin, eli saatiin tehtyä iltapäivän palaverissa sovitut työt jo saman päivän aikana, kun hän vasta aloitteli aamulla. 

Sitten oli taas niin jumalattoman maireana esittelemässä ahkeraa itseään aamusella: "tässä on tullut jo pari tuntia tehtyä töitä!" Joo. Me tehtiin ne jo eilen.

Vierailija
15/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sport-lehdestä minä luin asiasta. Maksumuurin takana, luulisin.

Vierailija
16/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli tuntia sitten. Mitähän Stubb ajattelee siitä?

Vierailija
17/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin eilen 12.2.2024 20:30 uutisissa sanottiin, että Stubb menee nukkumaan klo 21 ja herää klo 5.

Minulla sama juttu, olen aamuvirkku ja iltatorkku, ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä pahemmaksi tilanne menee. Sinänsä on ok että herää aikaisin aamulla, mutta olen sitten iltapäivällä ja illalla ihan poikki, töiden jälkeen ei oikein jaksa tehdä enää mitään, torkkuja kun en osaa ottaa. 

Minulla auttaa kun juon kupin kahvia päivällisen jälkeen, ongelma on sitten se että en välttämättä saakaan illalla unta.

Vierailija
18/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä, mistä saada noin paljon energiaa: perhe, vaativat työtehtävät ja urheilu. Vaikka kuinka yritän yhdistää perheen, päällikkötason työn ja työmatkaliikunnan, niin oon poikki. Äh, ehkä pitää alkaa herätä klo 5.

Vierailija
19/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten nämä aamuvirkut kuvittelevat, että jos he menevät nukkumaan ysiltä ja heräävät 8 tuntia myöhemmin, heidän päivässään on jotenkin enemmän tunteja kuin niillä jotka heräävät seiskalta ja menevät yhdeltätoista nukkumaan. Sama tuntimäärä siinä ehditään olla hereillä ja puuhata. 

Minä en kuvittele niin, päinvastoin on hankalaa kun olen iltaisin niin väsynyt, etten jaksa tehdä mitään ja kaikki viikonlopun harrastuksetkin tahtoisin hoitaa heti aamupäivästä kun olen virkeä, mutta yksin joudun sitten ne tekemään, kun kaverieissa ei vastaavia aamuvirkkuja ole. 

Ainoa, mikä ehkä voi vaikuttaa siihen, että aamuvirkut saisi enemmän aikaan on se, jos iltavirkut puuhastelee iltaisin jotain yhdentekevää, kuten katsovat telkkaria, surffaafat netissä, pelaavat tms. ei-hyödyllistä - aamuvirkkuna olen toimelias heti aamusta pitkälle iltapäivään, ja telkkarin katsomiset jää aika vähiin, kun alan torkahdella jo tunnin sisällä siitä, kun telkkarin laitan päälle. 

Mutta voihan iltavirkut hyvinkin tehdä hyvin tuottavaa työtä myös illalla/yöllä, silloin on ihan sama onko ilta- vai aamuvirkku, noin toimeliasuuden suhteen siis.

Vierailija
20/27 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aamuvirkku ja mieheni illanvirkku. On todellakin sama määrä tunteja, mutta erona on se, että mies ainakin löhöää sohvalla katsomassa televisiota ne tunnit klo 21 jälkeen eli sen 4-5 h päivästään eli aktiivisia tunteja tulee ainakin itselläni enemmän. Tietenkin asia on eri iltavirkuilla, jotka oikeasti tekevät jotain sinne puolille öin.