Mistä tienata tai hankkia lisää rahaa
Tarvitsisin noin 500-1000 euroa lisää rahaa.
Olen valitettavasti kohdannut viimeisen 6kk aikana useamman taloudellisen takapakin, miiin olisi ollut puskuria jos ne olisivat tapahtuneet edes 3kk välein, mutta joka kuukausi ylimääräisiä 500-1500 kuluja ja säästöt suli sinne.
en haluaisi ottaa lainaa. Tuntuu typerältä ottaa lainaa kun tarvitsen vain noin 500-1000 euroa.
mitä voin tehdä?
Mitä itse olet tehnyt ?
Kommentit (85)
Oletko kysynyt pankista asuntolainaan lyhennysvapaata?
Jos sinulla on asiantuntemusta joltain alalta, niin koulutuksia pitämällä voi tienata hyvin.
Omat kokemukseni Ysensen käytöstä helppo tapa ansaita lisätuloja!
Hei kaikille! Halusin jakaa kokemukseni Ysensen käytöstä, sillä se on ollut minulle todella hyödyllinen tapa tienata hieman ylimääräistä rahaa vapaa-ajalla.
Rekisteröidyin viime vuonna Ysenseen, kun etsin sivutöitä, jotka voisin tehdä helposti omassa tahdissani. Alkuun olin vähän skeptinen, mutta päätin kokeilla ja yllätyin positiivisesti. Vuoden aikana tienasin siellä yhteensä 209.70 €, mikä oli mukava lisä tuloihini.
Mitä teen Ysensessä?
Kyselyt: Täytän kyselyjä, jotka liittyvät esimerkiksi kulutustottumuksiin tai mielipiteisiin eri tuotteista.
Tarjoukset ja sovellukset: Välillä kokeilen uusia sovelluksia tai palveluita, joista saa hyvityksiä.
Viittausohjelma: Olen suositellut Ysenseä muutamille ystävilleni, ja siitäkin saa mukavan pienen bonuksen.
Plussat ja miinukset omasta näkökulmasta:
+ Helppoa ja joustavaa: Käytän aikaa vain silloin, kun se sopii aikatauluuni vaikka illalla sarjojen katsomisen ohessa.
+ Luotettavat maksut: Olen jo useamman kerran saanut rahani suoraan PayPaliin.
Aina ei ole tarjolla kyselyjä: Tämä riippuu vähän siitä, missä asut ja millaisia profiilitietoja olet täyttänyt.
Kannattaako kokeilla?
Jos sinulla on hetkiä, jolloin etsit jotain pientä tekemistä, tämä on mielestäni tosi kätevä tapa ansaita lisätuloja. Et rikastu, mutta ylimääräinen 1030€ kuussa tulee aina tarpeeseen!
Jos kiinnostuit, voit rekisteröityä tästä linkistä:
👉 https://www.ysense.com/?rb=101401816
https://asiakas-palvelut.com/ref/FI73447
Tässä työ jota voi tehdä kotona. Palkka maksetaan viikottain. Työajat voi valita itse. Ei vaadi aikaisempaa kokemusta ja hommiin pääsee nopeasti pienen koulutuksen jälkeen
Sapalla menee nykyään hyvin, ootko huomannut ?