Mitä voi tehdä roikkuvalle ja "väsyneelle" otsalle? Olen vasta parikymppinen?
Joudun koko ajan kohottelemaan kulmiani ettei otsa roikkuisi ja siitäkö vasta pää kipeäksi tuleekin.
Kommentit (15)
Lobotomia ei ilmeisesti auttanut? Joten suosittelen että ajat kulmakarvat pois ja piirrät uudet ylemmäs.
Eipä sille oikein mitään voi, kun ei tosiaan ole edes iän aiheuttamaa veltostumista vaan peritty piirre. Mulla ollut näin myös, ja jo 25-vuotiaana oli syvät 3 vaakajuonnetta pysyvästi otsalla, siitä ainaisesta kohottelemisesta. Sama ollut äidilläni, perinnöllinen juttu.
Noh, en tiedä oletko parikymppinen vai et. Kyllä sun nyt pitäisi tuon itse tietää eikä kysyä täältä.
On olemassa useita tapoja, joilla voit yrittää hoitaa roikkuvaa tai "väsyneeltä" näyttävää otsaa. Tässä muutamia ehdotuksia:
1. **Elämäntapamuutokset**: Riittävä uni, tasapainoinen ruokavalio ja säännöllinen liikunta voivat auttaa parantamaan ihosi yleistä terveyttä ja ulkonäköä. On myös tärkeää pysyä hydratoituneena ja välttää tupakointia ja liiallista alkoholin käyttöä, jotka voivat nopeuttaa ihon ikääntymistä.
2. **Ihonhoito**: Käytä korkealaatuisia, ikääntymistä ehkäiseviä ihonhoitotuotteita, kuten retinolia sisältäviä seerumeita tai voiteita, jotka edistävät kollageenin tuotantoa. Hyaluronihappoa sisältävät tuotteet voivat myös auttaa kosteuttamaan ihoa ja tehdä siitä kimmoisamman.
3. **Ammattimaiset hoidot**: Kosmeettisia hoitoja, kuten mikroneulausta, kemiallisia kuorintoja tai lasertoimenpiteitä, voidaan käyttää parantamaan ihon kimmoisuutta ja vähentämään juonteita ja ryppyjä. Botox-injektioita voidaan käyttää rentouttamaan otsan lihaksia ja silottamaan ihoa.
4. **Harjoitukset**: Jotkut ihmiset uskovat, että kasvojumppa voi auttaa parantamaan ihon ulkonäköä ja kimmoisuutta. Nämä harjoitukset voivat sisältää otsan lihasten liikkeitä, kuten kulmien nostamista ja laskemista.
On tärkeää muistaa, että kaikki ihonhoitomenetelmät eivät sovi kaikille, ja on suositeltavaa keskustella ihotautilääkärin tai kosmetologin kanssa ennen uuden hoidon aloittamista. Lisäksi genetiikka voi vaikuttaa suuresti siihen, miten ja milloin ihosi ikääntyy, joten ole armollinen itsellesi ja muista, että kauneus tulee sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sille oikein mitään voi, kun ei tosiaan ole edes iän aiheuttamaa veltostumista vaan peritty piirre. Mulla ollut näin myös, ja jo 25-vuotiaana oli syvät 3 vaakajuonnetta pysyvästi otsalla, siitä ainaisesta kohottelemisesta. Sama ollut äidilläni, perinnöllinen juttu.
Miten joku voi olla näin pinnallinen "3 vaakajuonnetta"? Toisilla on syöpä. toiset taistelee ukrainassa hengestään, mutta ne kolme vaakajuonnetta.
Kasvojooga, googleta. Auttaa oikeasti! Netistä löytyy ilmaisiakin ohjeita.
Plastiikkakirurgi kiristää nahan. Siis jos oikeasti haluat korjata asian, etkä läträtä vuosia jonkun hyvän mielen plaseborasvan kanssa.
Piirrä siihen hymynaama.