Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö hommata miehelle siveysvyö..

Vierailija
12.02.2024 |

Auttaisiko kenties haluamaan enemmän seksiä? Nyt sitä ei tunnu kiinnostavan, mutta runkkailla jaksaa kyllä. Olisko parempia ideoita?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa. En tiedä miten vastaavaa ehdottaisin vaimolleni. Onko lukon mukana tullut vieraita miehiä sänkyyn ? -m39

Vierailija
22/72 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että runkkailee? Kertooko vai näyttääkö?

Käyttääkö kukaan oikeasti normaali mies siveysvyötä, vai addiktit tai muuten omituiset vain?

Sanonut kysyttäessä ja huomaahan sen sitten viimeistään kun pitäisi hommiin alkaa niin ei enää jaksa vehje seisoa ja kiinnostus nollissa. Pikkusen kyrsii kun itsekin joutuu aina jonkun vibran kanssa leikkimään kun miehestä ei oo mihinkään hommiin enää. Haluavia miehiä olisi vaikka kuinka mut oma on sitten tollanen

No mutta jos mies ei halua enää seksiä kanssasi, vaihda miestä.

Jos kyse on erektiohäiriöstä, silloin voisi lempeästi keskustella vaikkapa urologilla käynnistä, Siniset pillerit auttaa usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin että naiset oli se fiksumpi sukupuoli.

Olisko puhuminen mitään? Taustalla voi olla jotain mistä et tiedä tai osannut aavistaa. Tommosilla siveysvöillä kiristäminen on henkistä väkivaltaa ja vapaudenriistoa.

Vierailija
24/72 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut käytössä jo 5 vuotta, mutta aina kun vaimo toivoo. Voin kertoa, että jo kolme päivää lukossa saa tekemään mitä ikinä vaimo toivoo. Valtadynamiikan se on muuttanut täysin, mutta sopii meille molemmille. Holy Trainer 5 käytössä ja siinä voi olla monta päivää aika helposti. Yöseisokit ongelma kolmannesta yöstä lähtien. M38

Vierailija
25/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin kaikessa hiljaisuudessa metallisen siveysvyön. Sitten kun mieheni oli sammunut juhlien jälkeen laitoin hänelle vyön. Hän heräsi ja sanoi mitä v...ua, kuinka mä kusen nyt, sanoin että istuun pytylle ja anna mennä. Kustuaan alkoi urputtamaan että ei tää näin mene et munat on lukossa. Sanoin että nyt vähenee kännääminen, baarissa saa käydä mutta lukittuna että muistaa rajat. Suhteemme on parantunut huomattavasti kun avaimet on minulla kaulassa. Nykyään tiedä koska mieheni alkaa olla paineissa ja haluaisi naida, mutta vaadin aina jotain ennen kun avaan vyön.

Vierailija
26/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sillä miehellä oikein on, kun on taantunut teiniksi.

Vierailija
27/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveyshenskelit ehkä tarvii

Vierailija
28/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jos ehottais tällasta sais saman tien lähtä vetämään. 

29/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että runkkailee? Kertooko vai näyttääkö?

Käyttääkö kukaan oikeasti normaali mies siveysvyötä, vai addiktit tai muuten omituiset vain?

Itse alotukseen ei ole kommentoitavaa eikä neuvoja, mut tähän kommenttiin, et ei kai addiktit noita käytä. Nehän yleensä sanoo, et voi olla runkkaamatta muutenkin. Vähän niiku sama selitys, ku alkoholisteillakin. Nekin voi olla ilman jos vain haluu..

Eli luultavasti niitä käyttää tai kokeilee sellaiset (normaalit) miehet, ketkä itse haluavat käyttää. Toiset aina ja toiset jotain aikoja tai osana yhteistä "peliä". Ei kylläkään kovin omituista jos se kiihottavaa on itsestä tai molemmista. 

P.s M38:n vaimolle terveisiä :)

N47

Vierailija
30/72 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä siveysleikki lähti ihan leikillä, ehdotin murulle et piilotetaanko pääsiäisenä munat? Hän muutanan päivä mietti asiaa ja sanoi et voidaan kokeilla. No ihan aluksi sovimme ehdot ja turvasanan jos jompikumpi haluaa leikin loppuvan ja siihen ei sitten enää koskaan palata. Nyt tätä leikkiä on jatkunut reilut 5 vuotta. Aloitettiin niin että menimme yhdessä seksikauppaan ja ilmoitin myyjälle et miehelle tulee nyt siveysvyö. No myyjä tietty esitteli erilasia lukkoja, ja sanoin että ostetaan sellainen muovinen juttu. Mutta se osoittautui käytössä ei hyväksi, kun piti joka toinen päivä ottaa pois pesun ajaksi. Seuraava tilattiin netistä avarampi muovinen lukko, se oli parempi. Nyt on parivuotta ollut käytössä sellainen  metallinen  " lintuhäkki"  Hygienia onnistuu hyvin ilman siveysvyön poistamista. Aluksi pidin muruani lukittuna illan, jonkin ajan päästä pidin muutamia päivä. Sitten olikin jo viikko ja viikot kyseessä. Aina

Kuulostaa ihanalta! Meillä mies antanut ehkä vihjettä et vois kiinnostaa tämä. Tai ei itse mutta itseäni kiinnostaa eikä mies sano vastaan, on vain hiljaa, jos siitä mainitsen leikilläni. Seksileikit olleet enemmän sitä, että pukeudun viettelevästi, vähän sitomista huiveilla ja olen saanut piiskaa välillä mikä on ihanaa....häntä pari kertaa olen läpsäissyt mutta ei ole päästänyt ääntä. En ole vielä tilannut vyötä koska ovat kalliita enkä tiedä mikä malli olisi hyvä, miehen kulli on aika iso enkä tiedä miten voi mahtua mutta kesällä on miehen syntymäpäivä ja voisi olla hyvä lahja. Kondomeissa käytössä isompi malli. Pitäisikö testata ja mikä malli? t. N37 

Vierailija
31/72 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen joku man cage 01. Halpis kaalimadolta mutta ajaa asiansa ainankin aloittelijoille. Ihan hyvin on säätöjä isommallekin kullille. Ainut että on aika etsiminen oikean koon löytämiseksi kun nippeleitä on aika paljon. Meilläkin mies sanoi silloin kun ensimmäisiä kertoja kokeiltiin niin oli kuulemma jotenkin muljahtanut irti kun oli katolla kiipeillyt. No oli siinä sinetti ja lukko vielä kiinni niin uskoin,eli säädön puutetta:) Laitoin sitten kireämmän renkaan kivesten ympäri niin nyt on pysynyt paremmin. Ei meinaa vaan saada paikalleen kun tulee erektio. Eli parempi sitten oikeasti hetki pitää;)

Vierailija
32/72 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tällainen joku man cage 01. Halpis kaalimadolta mutta ajaa asiansa ainankin aloittelijoille. Ihan hyvin on säätöjä isommallekin kullille. Ainut että on aika etsiminen oikean koon löytämiseksi kun nippeleitä on aika paljon. Meilläkin mies sanoi silloin kun ensimmäisiä kertoja kokeiltiin niin oli kuulemma jotenkin muljahtanut irti kun oli katolla kiipeillyt. No oli siinä sinetti ja lukko vielä kiinni niin uskoin,eli säädön puutetta:) Laitoin sitten kireämmän renkaan kivesten ympäri niin nyt on pysynyt paremmin. Ei meinaa vaan saada paikalleen kun tulee erektio. Eli parempi sitten oikeasti hetki pitää;)

🔥🔥🔥🔥 näyttääå kivalta, kiitos! metallinen kuulostaisi kiihottavammalta ehkä mutta toi vois olla hyvä alkuun. Mitä teet miehelles kun hän on lukittuna? Itse mietin että laittaisin siivoamaan keittiön alasti ja tuomaan viinin, palvomaan ja nuolemaan... unelmoin pikkasen että siitä tulisi kiimoissaan tosi palveluhenkinen ja voisin sit hyvän työn jälkeen palkita ja lukita pois taas...pitää jatkuvassa kiimassa 😘 N37

Vierailija
33/72 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan tilaamaan ja yllättämään sit sopivalla hetkellä, vaikka sillon kun ei seksi maistu jos runkkaillut. Lukko kiinni ja vaadit miehen viereen katsomaan kun itse nautit niin uskosin et vähän ajan päästä rupeaa kiinnostamaan. Tätä voi tietty korostaa sillä että otat miehen mukaan lukittuna sun tyytydykseen 🙈 Täällä tommonen cage 01 lojuu kaapissa kun tuntui liian isolta. Nykyään löytyy noin puolet lyhyempi tuosta, harmi kun toinen osapuoli ei ole niin kiinnostunut asiasta että laittaisi lukkoon.. M-29

Vierailija
34/72 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin korville jos tuollaista edes kuvittelisi. Aivan typerä koko esine, miettikää nyt. Kulli lukkoon jollain kapistuksella.

Vierailija
35/72 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo todellaki, ah ah ahahahahahhahaa työnnä lisääääää  AH AH

Vierailija
36/72 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän halusi. nähtäiskö joku ilta vaikka meiän makkarin puolella, AH AH AHHHH

Vierailija
37/72 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tollasia värkkejä on hankkia. Minä sanoin, että tästä lähtien masturbointi loppuu ja vehkeen on toimittava kerran joka ilta minuun. Ja jos ei onnistu niin sitten saan hommata sijaisen ja kerran myös tutuille, että meillä tarvitaan sijainen, koska mies haluaa mieluummin masturboida. Auttoi.

Tuossa ratkaisussa ei ainakaan mitään häviä, munaa saa omalta mieheltä tai sijaiselta. Mies voi päättää paneskeleeko itse, vai runkkaako toisten naimiselle.

Vierailija
38/72 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä siveysvyö leikit on kahden aikuisen välisiä ja sovittuja asioita. Toisilla leikit toimii, mutta ei varmastikaan kaikilla. Meidän seksielämää tämä leikki piristää mukavasti. Rakas mieheni on lomalla mökillä, ja minä olen töissä. Kun viikonloppuna tavataan niin tiedossa on mukavaa ja intohimoista seksiä. Jos vielä muistaisin ottaa avaimen mukaan.

Vierailija
39/72 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan kokeileppa itse esim. pukeutumista stay-up sukkiin. Jo mies edelleenkin harrastelee itsetyydytystä, niin vaihda miestä.

Vierailija
40/72 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eieiei, hommaa itelles jos vöistä tykkäät 😂😂