Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä helv* takia kerrostaloon otetaan koiria jotka räksyttävät pitkiä aikoja putkeen?

Vierailija
12.02.2024 |

Mikä idea? Eihän tollaiset kuulu asuintaloihin.

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuva viulunsoittaja pitäisi kieltää. 

Säännöllisesti sunnuntai aamuisin kello 10

Vierailija
42/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani asuva viulunsoittaja pitäisi kieltää. 

Säännöllisesti sunnuntai aamuisin kello 10

Laita se katolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten omistajat jaksavat kuunnella koiriensa räksytystä. Koirat haukkua räkyttävät pihalla kaikkea, helvetti, että on rasittavaa. Koiran annetaan vaan haukkua. 

Naapurustossa toivotaan lyhyttä elämää tälle koiralle.

Sepä siinä, koirani haukkuu MINUN korvaani, joten ei teillä siellä naapurissa hätää ole.

Kuuluu se räkytys muuallekin. Sinä olet vastuussa koirastasi ja siitä, ettei se häiritse muita. Koirasi on naapuruston äänisaastetta. 

Hah hah hah hah hah :)

Itse meluatte ja mökästätte enemmän.

Vierailija
44/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten omistajat jaksavat kuunnella koiriensa räksytystä. Koirat haukkua räkyttävät pihalla kaikkea, helvetti, että on rasittavaa. Koiran annetaan vaan haukkua. 

Naapurustossa toivotaan lyhyttä elämää tälle koiralle.

Sepä siinä, koirani haukkuu MINUN korvaani, joten ei teillä siellä naapurissa hätää ole.

Kuuluu se räkytys muuallekin. Sinä olet vastuussa koirastasi ja siitä, ettei se häiritse muita. Koirasi on naapuruston äänisaastetta. 

Aivan heti sen jälkeen, kun parkkipaikka tyhjenee ensin autoista.

Vierailija
45/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrummmm, vrummm, prummmm, prämmmmm ei näitä haukusta herkkiä häiritse lainkaan. Kysymys ei ole ääni- tai meluherkkyydestä, vaan koiravihasta. Muutoin häiritsisi kaikki äänet tasapuolisesti.

Vierailija
46/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirapillille räkyttää kaikki koirat, eikä vain se yksi. Naapuritalojen koirat reagoi myös.   Koirapilliä käytetään koiran kutsumiseen.  Eli jos sinä härnäät tahallaan mm musiikilla, koputtelulla tms, sinä saat häädön kotirauhan rikkomisesta. Tv. Talkkari

Vierailija
47/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä paikalliseen kiinalaisravintolaan.

Vierailija
48/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja ei yleensä tiedä että koiralla on eroahdistus, koira kuuntelee kotona kun askeleet menevät ja kun ovi paukahtaa alakerrassa kiinni, se alkaa kutsumaan laumaansa kokoon. Ensimmäiseksi laita omistajalle lappu että tiedätkö että koirasi haukkuu niin ja niin monta tuntia. Ja jos vastausta ei tule, ilmoita isännöitsijälle. Hae myös muilta asukkailta allekirjoitukset. Saavat häädön jos tilanne ei parane. Myös paikkakuntasi esy (löytyy netistä), voit kirjoittaa koiran oloista, haukkumisesta, näetkö ulkoilutetaanko sitä jne. He käyvät juttelemassa ja opastavat koirakouluun ja jos muu ei auta niin etsivät koiralle uuden kodin. Yleensä esyläisen käynti johtaa siihen että koira luovutetaan pois.   Haukkuminen ei ole koiran  syy, vaan sen omistajan kun ei ole kouluttanut koiraa, koiralla on koko ajan hirveä stressi ja hätä.  Haukkuminen menee kotirauhan häirinnän piikkiin. 

Vierailija
49/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen koira ja asun kerrostalossa. Minua ette muuten kiellä!

t: koira

Vierailija
50/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä koira vi**u.

Vierailija
51/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä koira vi**u.

Niin muuten haistankin koska hajuaistini on äärimmäisen hyvä. Toisin kuin sinulla tyhmä ihminen.

Vierailija
52/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten "oikeus pitää kotieläintä" voi olla isompi oikeus kun koko muun rapun asukkaiden oikeus elää rauhassa?

Olen kanssa miettinyt, että miten oikeus lisääntyä ja kasvattaa lapsi ilman mitään kuria ja rajoja voi olla isompi oikeus kuin naapureiden oikeus elää rauhassa. Minulla on ollut naapurina sekä koiria, että lapsia, ja yksikään koira ei ole lähellekään sellaista häiriötä aiheuttanut kuin lapsiperheet. 

Vierailija
53/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella vittumaista kuunneltavaa ja olen itse vieläpä koiraihminen. Turhaan räkyttäviä rakkeja ei saisi tuoda kerrostaloon. Eikä aina ole kyse koulutuksesta, jotku koirat on vaan haukkuherkempiä kuin toiset, ei siinä auta kuin maalle muutto. Ja kokemuksesta tiedän että vaikka koiran omistajalle sanoo että hänen koira haukkuu, saan vastaukseksi että ei se ole minun koira vaan jonkun muun tai muuten vaan tuohtuvat. 

Vierailija
54/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on tyhmiä ja itsekkäitä.

Vierailija
55/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten "oikeus pitää kotieläintä" voi olla isompi oikeus kun koko muun rapun asukkaiden oikeus elää rauhassa?

Olen kanssa miettinyt, että miten oikeus lisääntyä ja kasvattaa lapsi ilman mitään kuria ja rajoja voi olla isompi oikeus kuin naapureiden oikeus elää rauhassa. Minulla on ollut naapurina sekä koiria, että lapsia, ja yksikään koira ei ole lähellekään sellaista häiriötä aiheuttanut kuin lapsiperheet. 

Sama täällä. Koirista naapurissa ei ole ollut mitään häiriötä, mutta auta armias lapsiperheet! Kauhea häiriö aina.

Vierailija
56/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että joku oikeasti haluaa räksyttävän koiran?

Vaikea sanoa.

Todella moni sellaisen kuitenkin hankkii.

Naisystäväni naapurissa asuu ulvova koira. Se huutaa ikäväänsä aina, kun se hylätään yksin. Joka päivä siis.

Vierailija
57/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä harvinaisen nössöjä soija ihmisiä. Jos joku asia häiritsee teitä naapureissa ni tiputatte vaikka paskaa niitten postiluukusta sisään kunnes oppivat tavoille

Vierailija
58/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani on räksyttää koiria. Saavat raivokohtauksen, kun lähden töihin, jos omistajat eivät ole paikalla. Koirat esim. hyppivät rapun ovea vasten niin että se heiluu ja murisevat. Välillä saattavat haukkua 2h putkeen. Oli todella kivaa sairastaa koronaa, kun naapurit rakit räksyttää koko päivän. Omistajille on sanottu, ongelma jatkunut nyt yli vuoden. Isännöitsijälle ilmoitettu useasti useamman asukkaan toimesta, ei vaikutusta. Ovat vuokralla, eikä asunnon omistajaa kiinnosta häätää, kun maksavat vuokran. Olen useasti miettinyt koirien myrkyttämistä, koska en jaksa kuunnella sitä meteliä. Välillä ovat haukkuneet 8h putkeen.

Onko tiedossasi, miten säädelty häätöprosessi todellisuudessa on? Vuokralaisen oikeudet ovat huikeat.

Vierailija
59/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että minulla ei ole varaa/halua ostaa omakotitaloa, ei tarkoita, etteikö minulla olisi oikeutta omistaa lemmikkiä (perheenjäsentä).

Sinulla ei ole mitään OIKEUTTA omistaa koiraa tms. lemmikkiä, kun et kykene huolehtimaan siitä. Se, että sinun lemmikiksi häiritsee kaikkia muita kerrostalossa, ei ole asiallista. Lemmikki on eläin, ei perheenjäsen.

Vierailija
60/155 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä tän langan innoittamana käydä ostamassa yksi haukkuva koira lisää kotiin. Työttömien persunaapureiden itku on musiikkia korvilleni.