Minkä helv* takia kerrostaloon otetaan koiria jotka räksyttävät pitkiä aikoja putkeen?
Kommentit (155)
Olisi kiva kuulla jonkun kerrostalossa asuvan koiran omistajan ajatuksia siitä miksi päätti ottaa koiran kerrostaloon.
Vierailija kirjoitti:
Se että minulla ei ole varaa/halua ostaa omakotitaloa, ei tarkoita, etteikö minulla olisi oikeutta omistaa lemmikkiä (perheenjäsentä).
Voisi omien oikeuksien lisäksi ajatella myös eläimen hyvinvointia ja miettiä onko se eläimelle oikein.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja eläinten pitäminen kerrostaloissa pitäisi kieltää ihan jo lainsäädännössä.
Kerro minulle olevasi totalitaristi ilman että sanot olevasi totalitaristi.
Naapurissani on räksyttää koiria. Saavat raivokohtauksen, kun lähden töihin, jos omistajat eivät ole paikalla. Koirat esim. hyppivät rapun ovea vasten niin että se heiluu ja murisevat. Välillä saattavat haukkua 2h putkeen. Oli todella kivaa sairastaa koronaa, kun naapurit rakit räksyttää koko päivän. Omistajille on sanottu, ongelma jatkunut nyt yli vuoden. Isännöitsijälle ilmoitettu useasti useamman asukkaan toimesta, ei vaikutusta. Ovat vuokralla, eikä asunnon omistajaa kiinnosta häätää, kun maksavat vuokran. Olen useasti miettinyt koirien myrkyttämistä, koska en jaksa kuunnella sitä meteliä. Välillä ovat haukkuneet 8h putkeen.
Juopot ja ihmisvihaajat pitäisi kieltää myös kerrostaloista.
Järkyttävintä on se, että rakki meinaa tulla "ovesta läpi", eli se huutaa kurkku suorana vasten ovea, josta ääni kaikuu läpi koko porraskäytävän.
Pyykkikyylät voisi kieltää kerrostaloista.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla jonkun kerrostalossa asuvan koiran omistajan ajatuksia siitä miksi päätti ottaa koiran kerrostaloon.
Jouduin avioeron takia ottamaan sen asunnon, jonka nopeimmin sain. Se nyt sattui olemaan kerrostalo. Koira oli jo aikoja sitä ennen hankittu. Muutin siis omakotitalosta koiran ja kissan kanssa kerrostaloon. Laitoin heippalaput seinänaapureille ja ilmoitustaululle, että minulle voi, saa ja pitää ilmoittaa jos koira metelöi, niin hoidan asian. Eipä kukaan ilmoittanut, joten ehkäpä koira ei aiheuttanut pahennusta. Se oli kyllä sellainen koira, että sen pystyi ottamaan mukaan ja jättämään minne tahansa ja oli kuin kotonaan ilman eroahdistuksia, esim hotelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Se että minulla ei ole varaa/halua ostaa omakotitaloa, ei tarkoita, etteikö minulla olisi oikeutta omistaa lemmikkiä (perheenjäsentä).
Minä jätän eläimet mielummin hankkimatta jos minulla ei ole tarjota eläimelle hyviä olosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän eläimet mielummin hankkimatta jos minulla ei ole tarjota eläimelle hyviä olosuhteita.
Pidän hyvää huolta koirastani äläkä koskaan enää kyseenalaista sitä. Koirani nauttii kerrostalossa asumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeuksiesi lisäksi myös velvollisuuksia. Velvollisuus olla häiritsemättä naapureita ja myös velvollisuus koiraasi kohtaan hoitaa sen hyvinvointi niin, ettei sillä ole eroahdistusta ja tarvetta räksyttää poissa ollessasi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten omistajat jaksavat kuunnella koiriensa räksytystä. Koirat haukkua räkyttävät pihalla kaikkea, helvetti, että on rasittavaa. Koiran annetaan vaan haukkua.
Naapurustossa toivotaan lyhyttä elämää tälle koiralle.
Sepä siinä, koirani haukkuu MINUN korvaani, joten ei teillä siellä naapurissa hätää ole.
Oletko koiran omistajalle käynyt sanomassa että koira haukkuu, jos haukkuu vain omistajan poissaollessa niin mistä voi tietää jollei ketään kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän hyvää huolta koirastani äläkä koskaan enää kyseenalaista sitä. Koirani nauttii kerrostalossa asumisesta.
Ei kuulosta siltä, että ajattelet koirasi parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten omistajat jaksavat kuunnella koiriensa räksytystä. Koirat haukkua räkyttävät pihalla kaikkea, helvetti, että on rasittavaa. Koiran annetaan vaan haukkua.
Naapurustossa toivotaan lyhyttä elämää tälle koiralle.Sepä siinä, koirani haukkuu MINUN korvaani, joten ei teillä siellä naapurissa hätää ole.
Kuuluu se räkytys muuallekin. Sinä olet vastuussa koirastasi ja siitä, ettei se häiritse muita. Koirasi on naapuruston äänisaastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta siltä, että ajattelet koirasi parasta.
Ole jo hiljaa koiravihaaja.
Ihanaa asua talossa jossa kukaan ei itke jos koira pitää joskus ääntä <3 kiitos naapurit
Meidän koira jos haukkuu niin se ei kuulu kenellekkään !
Naaprin kyylä valittaa jatkuvasti siitä. Sanoin että ei kuulu sulle.
Vastasi että kuuluu kyllä niin ettei Tv:tä kuule.
Kannattaa ostaa mahdollisimman iso subbari. Kun naapuri on käynyt koiransa kanssa nukkumaan... Best Techno Hits pyörimään jatkuvalla toistolla volumet kaakossa.
Lasten ja eläinten pitäminen kerrostaloissa pitäisi kieltää ihan jo lainsäädännössä.