Miksi niin harva mies pitää pienistä tisseistä?
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Makuasioista ei sovi kiistellä. Jos haluatte haukkua miehiä tehkä siihen oma ketju.
Missä haukutaan miehiä? Tässä ketjussa on miehet tehneet selväksi minkälaisesta naisesta pitävät ja se ei liene yllättävän ketään että siro ja urheilullinen pienillä tisseillä on se kivoin.
Ei siihen ole mitään yhtä totuutta. Osa on pyllymiehiä ja osa tissimiehiä. Ainoastaan epäaidot kumitissit ovat lähes jokamiehelle turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko nyt hyvä mieli, kun isorintaisia taas haukutaan rumasti? Ihan kuin aloitus oikein olisi siihen tähdännyt.
Niinhän se tähtääkin. Joku kateellinen mt-tapaus kyselemässä tyhmiä.
Kuka on kateellinen matamille jolla tissit ja maha roikkuu polvissa? :D On teillä selitykset...
Siinä tapauksessa olet jokseenkin luonnevikainen, kun koet tällaista tarvetta haukkua.'
Miehilläkin on oikeus mielipiteisiin. Ja täällä aika yhteneväinen mielipide näyttää olevan.
t. Mies -35
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojat ja ne pojat jotka jäivät kaipaamaan äidin rintamaitoa, tykkäävät isoista rinnoista. Myös tutkittu, että älykkäät miehet tykkää pienirintaisista.
Et ole kovin älykäs nainen, jos vakavissassi kuvittelet, että jossain on saatu aikaan sellainen tutkimustulos, jonka mukaan 100 % älykkäistä miehistä pitää pienistä rinnoista.
Luulen, että enemmän naisia pienet tissit haittaavat.
Pienet tissit ovat kivat eivätkä roiku vanhempana.
Usein jo rinnat ovat pienet, niin kroppa on muutenkin urheilullinen tai hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole edes A, AA jos sitäkään. käytännössä rinnat=nännit. Silti deitti sovelluksissa satelee kehuja ja moni on ihan tohkeissaan ollut miten hyvältä rinnaton nainen voi näyttää. Ja yksi hieman hauskakin kommentti oli eräältä nuorelta herralta miten en valita rinnoistani. Silti imetys ei ollut ongelma, maitoa tuli kyllä enemmän kuin tarvis oli. Ja maidon loputtua hävisi tissitkin. Kivathan ne oli, mutta jotenkin en niitä kaipaa ja eivät ne näy useimmille miehille ongelma olevan.
Näillä miehillä on pedofiilisiä mieltymyksiä jos rinnattomuus kiihottaa
Ei. Suurin osa miehistä ei vain pidä lihavista naisista.
Sanna Marin ainakin pitää itseään seksikkäänä vaikka on pienet tisut.
Vierailija kirjoitti:
Pidän. Ja pienistä perseistä.
Ja leveistä hartioistakin varmaan
Pitää olla jotain puristeltavaa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko nyt hyvä mieli, kun isorintaisia taas haukutaan rumasti? Ihan kuin aloitus oikein olisi siihen tähdännyt.
Niinhän se tähtääkin. Joku kateellinen mt-tapaus kyselemässä tyhmiä.
Kuka on kateellinen matamille jolla tissit ja maha roikkuu polvissa? :D On teillä selitykset...
Siinä tapauksessa olet jokseenkin luonnevikainen, kun koet tällaista tarvetta haukkua.'
Miehilläkin on oikeus mielipiteisiin. Ja täällä aika yhteneväinen mielipide näyttää olevan.
t. Mies -35
No en ole niinkään varma sukupuolestasi. Aika monet miehet ovat nimenomaan pitäneet siitä, että olen rintava, mutta ymmärrän, etteivät kaikki välitä.
Vierailija kirjoitti: Uhkea takamus rinnat ovat hedelmällisyyden merkki Afrikassa. Kulttuurista omimista hankkia isot rinnat ja muhkea takamus samoin kuin pylly pitkällä tanssi. "Twerkkaus eli twerking on seksuaalisesti provosoiva tanssityyli, jota tanssitaan erityisesti hip-hop-musiikin tahtiin. Twerkkauksessa työnnellään takapuolta ja lantiota edestakaisin matalassa kyykkyasennossa" kuten aikanaan hiekka-aavikolla.
Tämä twerkkaus on kyllä naurettavaa. Sopii ehkä peppumiehille, mutta muut ei siitä kiihotu. Pelkkää seksismiähän se on.
Riippuu siitä, minkälaisessa tyypissä ne rinnat on kiinni. Minä en tykkää mistä jättilolloista, sopivan kokoiset on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää haukkua suuririntaisia naisia emakoiksi? Miesten maku ei ole identtinen, monenlaisille naisille löytyy ihailija ja itse suuririntaisena naisena en pidä itseäni pienirintaisia naisia parempana.
Näin on, ei saa haukkua ketään! Itse olen sitä mieltä, että mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen! Vaikka jostain J-kuppikoosta eteenpäin, niin ihastun jo tekstimuodossa, jos joku nainen kirjoittaa hällä sellaiset olevan. Ja sellaiseen kedon kauneimpaan kukkaseen haluaisin muutenkin tutustua!
Mulle tulee pienistä tisseistä homofiilis ja tekee mieli painaa kakkoseen. Onko tää ongelma?
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää haukkua suuririntaisia naisia emakoiksi? Miesten maku ei ole identtinen, monenlaisille naisille löytyy ihailija ja itse suuririntaisena naisena en pidä itseäni pienirintaisia naisia parempana.
Näin on, ei saa haukkua ketään! Itse olen sitä mieltä, että mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen! Vaikka jostain J-kuppikoosta eteenpäin, niin ihastun jo tekstimuodossa, jos joku nainen kirjoittaa hällä sellaiset olevan. Ja sellaiseen kedon kauneimpaan kukkaseen haluaisin muutenkin tutustua!
Mutta pienitissisiä saa haukkua pojiksi ja epäseksikkäiksi ja ei naisellisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee pienistä tisseistä homofiilis ja tekee mieli painaa kakkoseen. Onko tää ongelma?
Ladyboy voi vuorostaan painaa sinua kakkoseen.
Miehillä se kai on ykkönen.😁
Jokainen tietää, että se halutuin kehotyyppi on tiimalasivartalo, jossa on isommat rinnat ja hoikka vyötärö suhteessa leveämpään lantioon. Tämä on olennaista. Pikkutissit tasapaksussa rungossa tai läskitissit lihavassa vartalossa ei ole kumpikaan mikään toivottu kombo, ei naisten eikä miesten mielestä. Fetissit asia erikseen.
Kyllä sellaisia miehiä on, suht paljonkin. Paljon enemmän kuin pienimunaisista miehistä pitäviä naisia.
Osa tykkää Sanna Marinin ketunnokista koska on urheilullinen ja hoikka. Osa taas tykkää Katrin muhkeista Kulmuneista.
Kyllä pidän pienistä tisseistä myös. Isot ovat toki seksikkäämmät mutta pienetkin ovat kivat.