Miksi niin harva mies pitää pienistä tisseistä?
Kommentit (266)
En oo ikinä tajunnut yhdestä kehonosasta obsessoimista. Minäkin ottaisin mielelläni vaikka sellaisen kunnon brasilialaisen pyöreän pepun, mutta sellaista ei ole eikä tule, niin mitä sitä sen enempää miettimään.
Vierailija kirjoitti:
??????? Suurin osa inhoaa isoja.
Ei, ei inhoa :D t. Isorintainen
Olen kai sitten tämän keskustelun perusteella vähemmistöä, kun isot roikkuvat rinnat semmosessa Rubensmaisessa kehossa aktivoi kaikki neuronit aivoissa.
M
Jos on omia lapsia niin haluaa aikuisen naisen, ei teini vartaloista. Siksi normi kokoiset tai vähän suuremmat on In. Ajan myötä nainen lihoaa ja tissit näyttävät vielä pienemmiltä mahaan verrattuna. Kova homma pitää 50 kymppisenä kroppa niin timminä , että muodot säilyy. Jos on vähän kokoa vaikka C niin huomattavasti helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kai sitten tämän keskustelun perusteella vähemmistöä, kun isot roikkuvat rinnat semmosessa Rubensmaisessa kehossa aktivoi kaikki neuronit aivoissa.
M
Oikein erittäin todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat kuin kaksi jättimäistä säkkiä täynnä vaniljakiisseliä olisi haaveuneni ulkoisesti täydellisestä naisesta! Lisäksi jos olisi kiva, kiltti ja fiksu tatuoimaton keski-ikäinen neito, niin muuta ei kai voi ihminen pyytääkään!
Ei ole olemassa kuin yksi sinä koko täällä maailmassa ja sinä olet juuri hyvä sellaisena kuin olet.
Oletpa rinnaton tai ö-kuppi. Jättipeppu tai pikku peppu. Vatsaa tai ei. Toivottavasti sydän ja aivot ovat kuitenkin paikoillaan.
Kenenkään ei kannata alentua olemaan sellaisen kumppanin, tai miehen, kanssa, joka ei arvosta ja kunnioita sinua juuri sellaisena kuin olet. Yksin on parempi. Meillä on vain yksi elämä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa kuin yksi sinä koko täällä maailmassa ja sinä olet juuri hyvä sellaisena kuin olet.
Oletpa rinnaton tai ö-kuppi. Jättipeppu tai pikku peppu. Vatsaa tai ei. Toivottavasti sydän ja aivot ovat kuitenkin paikoillaan.
Kenenkään ei kannata alentua olemaan sellaisen kumppanin, tai miehen, kanssa, joka ei arvosta ja kunnioita sinua juuri sellaisena kuin olet. Yksin on parempi. Meillä on vain yksi elämä!
Ihanaa hömppää.
En minä ainakaan ole hyvä tällaisena kuin olen, kun en kelpaa parisuhteeseen eikä sitä mikään voimaantumisajattelu muuta. Miehet eivät yksinkertaisesti vaan ole kiinnostuneita minusta.
Suuret rinnat, kurvikas muoto (ei läski) sekä naisen kauneus kertovat hyvästä hedelmällisyydestä. Biologisesti sisäänrakennettua että hedelmällinen eli kaunis nainen kiehtoo miestä kuin miestä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän pienistä ja isoista tisseistä.
M48
Lähes samaa mieltä, mutta jos rinnat on kovin pienet, niin ei niistä silloin voi pitää.
Normaalit ja varsinkin isot rinnat aina miellyttää silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän pienistä ja isoista tisseistä.
M48
Lähes samaa mieltä, mutta jos rinnat on kovin pienet, niin ei niistä silloin voi pitää.
Normaalit ja varsinkin isot rinnat aina miellyttää silmää.
Lauta on lauta ja lauta on poika. Hyi.
Primitiivinen vaisto. Jälkeliset kuolee nälkään niitä viinirypäleitä ettiessään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole edes A, AA jos sitäkään. käytännössä rinnat=nännit. Silti deitti sovelluksissa satelee kehuja ja moni on ihan tohkeissaan ollut miten hyvältä rinnaton nainen voi näyttää. Ja yksi hieman hauskakin kommentti oli eräältä nuorelta herralta miten en valita rinnoistani. Silti imetys ei ollut ongelma, maitoa tuli kyllä enemmän kuin tarvis oli. Ja maidon loputtua hävisi tissitkin. Kivathan ne oli, mutta jotenkin en niitä kaipaa ja eivät ne näy useimmille miehille ongelma olevan.
No nyt tuli jo liikaa valehtelua.
Kukaan ei taatusti ole sanonut, että rinnaton nainen näyttäisi hyvältä.
Toki rintasyövästä johtuen rinnaton on eri asia, silloin se on hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Pidän. Ja pienistä perseistä.
No nyt ei vissiin kysytty homoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole edes A, AA jos sitäkään. käytännössä rinnat=nännit. Silti deitti sovelluksissa satelee kehuja ja moni on ihan tohkeissaan ollut miten hyvältä rinnaton nainen voi näyttää. Ja yksi hieman hauskakin kommentti oli eräältä nuorelta herralta miten en valita rinnoistani. Silti imetys ei ollut ongelma, maitoa tuli kyllä enemmän kuin tarvis oli. Ja maidon loputtua hävisi tissitkin. Kivathan ne oli, mutta jotenkin en niitä kaipaa ja eivät ne näy useimmille miehille ongelma olevan.
No nyt tuli jo liikaa valehtelua.
Kukaan ei taatusti ole sanonut, että rinnaton nainen näyttäisi hyvältä.
Toki rintasyövästä johtuen rinnaton on eri asia, silloin se on hyväksyttävää.
Hyväksyttävä on eri asia kuin toivottava. Toki yksi kunnon rinta aina täyden laudan voittaa.
Kyllähän sitä naisessa pitää olla rintaa, reittä ja persettä mistä tarttua kiinni. Pään ja mahan ei taas tarvitse olla järin suuria.
En kiihotu poikavartalosta.
M37
Isotissifantasia on fetissi. Normaalit miehet kelpuuttaa kaikki tissit. Turha hävetä pieniä tissejä.
Pienet kiinteät parhaat. Vielä vanhempanakin ovat kauniit. Isoista vesimeloneista itse naisetkaan ei tykkää. Pukeutuminen, lenkkeily jne...