Aina seksin jälkeen vti. Joudun kai lopettamaan seksin kokonaan.
Olen noudattanut kaikkia lukemiani ohjeita vti:n ennaltaehkäisyssä, hygieaniasta on huolehdittu hyvin, kumppani on vakituinen eli tuo aviomies jne. Silti aina seksin, nopeankin, jälkeen iskee vti. Ei enää tee mieli harrastaa seksiä ollenkaan, vaiva on nimittäin ihan sietämätön eikä mikään seksi sen arvoista että taas sairastui. Aviomies ei oikein ilahdu, mutta minkäs teet. Kohtalotovereita?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin silti väläyttää sellaista mahdollisuutta, että mies käy jossain muuallakin. 3 vuoden suhteen jälkeen aloin yhtäkkiä (25 vuotiaana) saamaan jatkuvia virtsatietulehduksia. Söin karpalokapseleita, join paljon vettä, huolehdin pesuista ja liukuvoiteesta jne. Kävin testeissäkin. Mikään ei auttanut. Puoli vuotta meni tällaisena. Sitten yhtäkkiä loppui.
Miten voi yhtäkkiä alkaa ja yhtäkkiä loppua. Niinpä.
Kaappihomoko?
Vierailija kirjoitti:
Mies käy kairaamassa naapurin vanhemman rouvan peräreikää salaisesti. Saattaa pesut vähän unohtua. Nainen on sellainen vähän pulska, silmälasipäinen polkkatukka. Nauttii kovasti paljaista kulleista rei'issään ja mies laskeekin aina hänen suoleensa. Nainen myös rakastaa anaalista-pilluun -seksiä, sinultahan mies ei saa kuin peruslähetyssaarnaajaa ja muuta tylsyyttä. Miestä ei paljon sinun infektoitunut pillusi paina.
Kiitos päivän nauruista!!
Vierailija kirjoitti:
Että ihan antibioottia pitäisi alkaa syömään kuin karkkia. Lol. Kuivattaa entisestään alakertaa ja aiheuttaa usein hiivan, samoin heikentää vatsan toimintaa.
Tällaista se naisen elämä on. Kaikkea pitää miesten eteen kestää. Kuunnella kitinää miten tekisi mieli lähteä pettämään kun akalla on menkat, sitten saada hiivatulehduksia ja virtsatietulehduksia joihin syödä jatkuvasti antibiootteja, ja syödä jotain helvetin hormonipommeja että ei tule vielä raskaaksikin.
Vierailija kirjoitti:
Onnekkaita ootte kyllä te, jotka saatte soittamalla antibiootit tai jopa antibiootteja varalle kotiin ja estolääkityksenkin tuosta noin vain. Täällä pohjoisessa ei saa soittamalla antibioooteja eikä estolääkitystä kirvelläkään.
En tiedä toimiiko teillä pohjoisessa omaolo (julkisen sähköinen palvelu), mutta jokaiselta yksityiseltä lääkäriasemalta saat etänä reseptin myös chatissa, ellei soitto onnistu. Kaksi poikkeusta, eka vti tai komplisoitunut vti ->ei onnistu. Tiedotus saisi tosiaan olla parempaa. Kerroin näistä aspassa aina yhtä yllättyneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnekkaita ootte kyllä te, jotka saatte soittamalla antibiootit tai jopa antibiootteja varalle kotiin ja estolääkityksenkin tuosta noin vain. Täällä pohjoisessa ei saa soittamalla antibioooteja eikä estolääkitystä kirvelläkään.
En tiedä toimiiko teillä pohjoisessa omaolo (julkisen sähköinen palvelu), mutta jokaiselta yksityiseltä lääkäriasemalta saat etänä reseptin myös chatissa, ellei soitto onnistu. Kaksi poikkeusta, eka vti tai komplisoitunut vti ->ei onnistu. Tiedotus saisi tosiaan olla parempaa. Kerroin näistä aspassa aina yhtä yllättyneille.
Ja tässä siis kyse ab-reseptistä. Hyvin yleinen vaiva, siksi nykyään helpotettu käytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä siis kyse ab-reseptistä. Hyvin yleinen vaiva, siksi nykyään helpotettu käytäntö.
Ei onnistu. Minä en saa antibiootteja mistään ilman näytteen viemistä.
Itse juon joka aamu lasillisen karpalomehua. Ei ole koskaan ollut virtsatulehdusta vaikka paljon seksiä harrastankin ja parisuhteessa ilman kondomia
Vierailija kirjoitti:
Vessassa käynti ja alapesu heti seksin jälkeen on mulla ainut, mikä tohon on auttanu.
Ei auttanut mulla. Eikä mitkään muutkaan neuvot. Jatkuva antibiootti olisi ollut ainoa keino, mutta sitä en halunnut. Ei se muna niin ihmeellistä ole, että ehkäisyn lisäksi pitäisi vielä popsia jotain lääkkeitä jatkuvasti. Päätin elää ilman seksiä ja erohan siitä sitten tuli.
En ole koskaan kuullut, että joillakin se vaiva ei olekaan uuden miehen kanssa toistunut. Voiko se tosiaan siis johtuakin miehestä? Olen joskus lukenut artikkelin naisesta joka oli allerginen miehelleen, mutta että virtsis johtuisi miehestä? Onko minulla siis sittenkin toivoa?
Myös ennen seksiä on hyvä käydä pissalla ja jälkeen todellakin. Tyrniöljykapselit, omega 7, lopettivat kaikki alapäävaivat.
Liukkarin käyttöä en ymmärrä nuorilla naisilla, sillä hyvä rakastaja saa paikat kosteiksi. Vaihdevuosien jälkeen kyllä ovat tarpeen.
Yhdellä kaverilla oli jatkuvasti vti, hiiva, bakteerivaginoosi yms. Kaikki tiesivät, että hänen miehensä pani jokaista liikkuvaa vapaaehtoista naista. Vaimokin tiesi, mutta ei uskonut asiaa.
Eli vehtailette kauhean kusihädän kanssa? epämukavaa. Kyllä alapesu heti aktin jälkeen riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessassa käynti ja alapesu heti seksin jälkeen on mulla ainut, mikä tohon on auttanu.
Ei auttanut mulla. Eikä mitkään muutkaan neuvot. Jatkuva antibiootti olisi ollut ainoa keino, mutta sitä en halunnut. Ei se muna niin ihmeellistä ole, että ehkäisyn lisäksi pitäisi vielä popsia jotain lääkkeitä jatkuvasti. Päätin elää ilman seksiä ja erohan siitä sitten tuli.
En ole koskaan kuullut, että joillakin se vaiva ei olekaan uuden miehen kanssa toistunut. Voiko se tosiaan siis johtuakin miehestä? Olen joskus lukenut artikkelin naisesta joka oli allerginen miehelleen, mutta että virtsis johtuisi miehestä? Onko minulla siis sittenkin toivoa?
Jälkiviisaana sanoisin virtisten johtuneen siitä, että mies petti jatkuvasti. Ja on olemassa ureaplasma parvum-niminen bakteeri, joka ei näy tavallisessa lyhyessä bakteeriviljelyssä ja se vaatii tujumman antibioottikuurin, eikä välttämättä lähde silläkään. Se aiheuttaa virtsatietulehduksia ja kohtutulehduksia, ja tarttuu seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Testaa karpalokapseleita ja juo enemmän vettä.
Tyrnimarjat/mehu hoitaa limakalvoja.
Olut toimii hemmetin hyvin siinä . Itse en muuten olutta juuri juo, mutta jos tunnen ensioireita, vetäisen kolpakollisen oluttaja se on siinä
Älkää nyt hyvän tähden napsiko antibiootteja. Tripla c-vitamiini auttaa satavarmasti.
Pakko minunkin kommentoida, että kahden exän kanssa tuli aina bakteerivaginoosi ja toisen kanssa vti, ja molemmat kävivät vieraissa. Olin epätoivoinen. Kenenkään muun kanssa ei ole tullut...
Mies ei osaa lukea naisen ajatuksia, niin keksitään vaiva jolla näpäyttää.
Pyydä miestäsi pesemään meisseli edes kerran viikossa.