Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina seksin jälkeen vti. Joudun kai lopettamaan seksin kokonaan.

Vierailija
11.02.2024 |

Olen noudattanut kaikkia lukemiani ohjeita vti:n ennaltaehkäisyssä, hygieaniasta on huolehdittu hyvin, kumppani on vakituinen eli tuo aviomies jne. Silti aina seksin, nopeankin, jälkeen iskee vti. Ei enää tee mieli harrastaa seksiä ollenkaan, vaiva on nimittäin ihan sietämätön eikä mikään seksi sen arvoista että taas sairastui. Aviomies ei oikein ilahdu, mutta minkäs teet. Kohtalotovereita?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v*tun vti?

Vierailija
2/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytä mies vaan suullasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta tilanteesta pääsin eroon vagisanin avulla. Tulehduksia on tullut vain n. kerran vuodessa sen jälkeen kun otin sen käyttöön.

Vierailija
4/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan estrogeenivoiteesta on apua vti:n ehkäisyssä vaihdevuosi-ikäisillä.

Vierailija
5/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yleistä. Ei ole helppoa meillä naisilla. Ihan kuin ei menkat riittäisi. Minullakaan ei eron jälkeen ole tulehduksia ollut ollenkaan. Näköjään ei kannata sextailla.

Vierailija
6/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mahdollisesti peräsuolen laskeuma?

Vierailija
7/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v*tun vti?

Virtsarakon infektio, eli pissatauti, eli virtsis.

Vierailija
8/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma ja sain estolääkityksen.

Vierailija
9/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä. Juuri pääsin angiina kierteestä eroon. Nyt minulla on tämä ongelma. Ei ole sen arvoista. Vai on saatananmoinen vaiva.

Vierailija
10/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa karpalokapseleita ja juo enemmän vettä.

Tyrnimarjat/mehu hoitaa limakalvoja. 

Vierailija
11/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan estrogeenivoiteesta on apua vti:n ehkäisyssä vaihdevuosi-ikäisillä.

En ole vaihdevuosi-iässä. Ap

Vierailija
12/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet seksiä kondomin kanssa, tuleeko silloinkin virtsis? Joillakin olen kuullut tämän auttaneen.

Mulla oli yhden ex-kumppanin kanssa sama ongelma. Ainoa tapa välttää virtsatulehdus oli käydä heti seksin jälkeen pissalla ja juoda paljon, oikeasti paljon vettä. Ei siis pari lasia vaan jopa litran verran, ja sitten juosta pissalla. Pelkäsin virtsistä niin paljon, että aloin usein juoda hulluna jo ennen seksiä, ja sepäs olikin sitten mukavaa, kun mahassa lillui ja pulisi akvaariollinen nestettä... Seksielämä olisi siis suoraan sanottuna järkyttävän stressaavaa.

En tiedä mikä tuossa kumppanissa ja yhteensopivuudessa oli vialla, mutta nykyisen kanssa ei ole vastaavaa ongelmaa ollut. 

Vierailija
13/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydytä mies vaan suullasi.

Mutta siitä kuitenkin kiihottuu itsekin ja alkaa tehdä mieli seksiä.

Vierailija
14/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 jälkeen kannattaa ottaa paikallisestrogeeni käyttöön. Hyvinvoivat limakalvot-> ei virtsiksiä.

Vierailija
15/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa karpalokapseleita ja juo enemmän vettä.

Tyrnimarjat/mehu hoitaa limakalvoja. 

Testattu on, tranemaxitkin joka päivä olleet käytössä kuukausia. Eipä ne tulehduksia estä. Ap

Vierailija
16/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon aina suoraan karpalomehua. Ja auton aikana liukastevoide.

Vierailija
17/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama vaiva. Sain lääkäriltä Hipeksal- reseptin ja yksi tabletti päivässä säännöllisesti käytettynä poisti ongelman. 

Vierailija
18/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni käy noin aina, jos unohdan käydä pissalla heti seksin jälkeen, ennen alapesua. Joka ikinen kerta. Viimeiset neljä vuotta muistin tunnollisesti eikä tullut lipsahduksia, mutta kuukausi sitten unohtui yhden ainoan kerran, ja antibioottikuurihan siitä tietenkin napsahti. Minulla nuo tulehdukset ei ole koskaan parantuneet ilman lääkkeitä.

Vierailija
19/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v*tun vti?

Virtsarakon infektio, eli pissatauti, eli virtsis.

Luulisin kyllä, että tarkoittaa virtsatieinfektiota, joka tyypillisemmin iskee vaikka seksin jälkeen.. VIrtsarakon tulehdus on eri asia.

Vierailija
20/108 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T32