Aina seksin jälkeen vti. Joudun kai lopettamaan seksin kokonaan.
Olen noudattanut kaikkia lukemiani ohjeita vti:n ennaltaehkäisyssä, hygieaniasta on huolehdittu hyvin, kumppani on vakituinen eli tuo aviomies jne. Silti aina seksin, nopeankin, jälkeen iskee vti. Ei enää tee mieli harrastaa seksiä ollenkaan, vaiva on nimittäin ihan sietämätön eikä mikään seksi sen arvoista että taas sairastui. Aviomies ei oikein ilahdu, mutta minkäs teet. Kohtalotovereita?
Kommentit (108)
Jos pillu on ongelma, anna jatkossa vain persereikää, homma hoituu.
Olet liian kuiva, eli tarviit liukkaria. Seksin jälkeen pissalle+pesu.
Karpalokapselilla loppui itseltäni vti:t kokonaan.
Et ole ehkä tarpeeksi kiihottunut. Oletko synnyttänyt? Eli liukuvoide voi auttaa, jos et ole itse luonnollisesti kostea. Tunnen erään naisen, jolta loppui seksinjälkeiset vtit synnytykseen.
Pojille pyllistelyn lopettamisen jälkeen loppui itsellä vti:t kokonaan.
Äläkä usko näitä idioottimaisia juttuja pettämisestä tai miehen hygieniasta tms. Lue netistä lääketieteelliset artikkelit kuten Käypä Hoito, niin ymmärrät mistä vaiva johtuu ja miksei antamiani neuvoja kannata vähätellä.
t. Se nopean pissaamisen tärkeyttä korostanut
Minulla oli aikoinaan sama ongelma. Sain estolääkkeen, jossa NitrofurC, joka meinasi koitua kuolemakseni. Kun otin lääkkeen 1. kerran sain flunssan oireita, kun 2. kerran tuli sairauden tunne, henkeä ahdisti ja pyörryin yhtäkkiä. Lasku oli korkea ja keuhkoissa jokin tulehdus.Antibiootti. Lääkäri ei yhdistänyt lääkkeeseen, vaikka siitä kerroin. En siis epäillyt minäkään. 3.kerralla voimakkaan allergisen reaktion, keuhkot painuivat kasaan ja sairastuin pahasti. Kortisonia söin pitkään. Lääkäri sanoi, että 4. kerta tappaa. En enää ottanut! Aloin syömään kuivattuja karpaloita, juomaan karpalomehua, tilanne helpottui. Jos vti oireita tuntui, pistin vesilasiin 3 c- poretablettia ja join, se auttoi. Pääsääntönä kuitenkin, että juoda pitää vettä tms, ottaa karpaloita lisäksi ja hoitaa limakalvot kuntoon, käyttää liukuvoidetta. Eipä ole ollut ongelmia sen enempää.
Tuon takia en itse ole parisuhteessa, enkä aio koskaan enää ollakaan. Oma terveys on tärkeämpi kuin miesten mukavuus.
Sinulla on suu ja persereikä hyvästä syystä. Käyttäkää niitä tästedes.
Minulla on ollut ihan sama. Panojen jälkeen tulee virtsatieinfektio. Aviossa oltu nyt 25 vuotta, joten ei ole kumppanien jatkuvasta vaihdosta kyse. Sain estolääkkeen gyneltä eli joka aktin jälkeen otan antibioottitabletin ja tarvittaessa jatkan 1-2 päivää (Nitrofur). Nyt kun käytän Vagifem-puikkoja 3 kertaa viikossa, niin kestää naida joka viikko ilman antibioottia.
Mies voi paukuttaa perärööriin ja lopuksi otat lastit suuhusi. Ei ole rakettitiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Äläkä usko näitä idioottimaisia juttuja pettämisestä tai miehen hygieniasta tms. Lue netistä lääketieteelliset artikkelit kuten Käypä Hoito, niin ymmärrät mistä vaiva johtuu ja miksei antamiani neuvoja kannata vähätellä.
Ap:han sanoi jo koittaneensa kaikkia keinoja eli sitä pissaamista.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Anna kakkosta
Se kakkosen antaminen vain kasvattaa naisilla riskiä tulehduksiin. Ei naisten kuulu antaa kakkosta, se on homojen hommaa. 20-40% naisista kärsii virtsiksistä, joten kannattaako turhaan lisätä niiden riskiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han sanoi jo koittaneensa kaikkia keinoja eli sitä pissaamista.
sivusta
Ei maininnut sitä erikseen, eikä etenkään sitä kuinka nopeasti sinne pissalle menee jos edes menee. Se on olennaisen tärkeä pointti jota ei edes painoteta missään riittävästi. Itse vältin estolääkityksen sillä, kun ymmärsin että oikeasti se puolikin tuntia voi olla aivan liikaa. Tai jopa vartti.
Nuorena oli samaan vaivaan estolääkitys. Nykyään huolehdin että käyn seksin jälkeen aina pissalla.
Että ihan antibioottia pitäisi alkaa syömään kuin karkkia. Lol. Kuivattaa entisestään alakertaa ja aiheuttaa usein hiivan, samoin heikentää vatsan toimintaa.
Sama homma oli minulla entisen mieheni kanssa. Nykyisen kanssa ei samaa ongelmaa. Mistähän johtuu?
Haluaisin silti väläyttää sellaista mahdollisuutta, että mies käy jossain muuallakin. 3 vuoden suhteen jälkeen aloin yhtäkkiä (25 vuotiaana) saamaan jatkuvia virtsatietulehduksia. Söin karpalokapseleita, join paljon vettä, huolehdin pesuista ja liukuvoiteesta jne. Kävin testeissäkin. Mikään ei auttanut. Puoli vuotta meni tällaisena. Sitten yhtäkkiä loppui.
Miten voi yhtäkkiä alkaa ja yhtäkkiä loppua. Niinpä.
Vessassa käynti ja alapesu heti seksin jälkeen on mulla ainut, mikä tohon on auttanu.
Miehen kannattais varmaan tehostaa omaa intiimihygieniaansa.