Subbin englannin kieli ei todellakaan erinomaista
Henkilöski joka väitetysti osaa englantia erinomaisesti, todella epävarma puhuessaan englantia eikä edes kovin selkeästi äännä (edes amerikkalaisella aksentillaan). Puhuu jotenkin hyvin sammaltavasti. Ei mene läpi mulle. Miksi kaikki Stubbin kannattajat ovat tuntuneet väittävän, että osaa erinomaisesti puhua englantia?
Kommentit (136)
Osaa paremmin kuin edelliset ja Haavisto,paremmin kuin Kekkonen ... ja sinä itse. Hienoa kun Stubb osaa myös ruotsia. Ei tarvitse hävetä tankeroiden takia.
Vierailija kirjoitti:
aloittaja ei osaa edes suomea
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
aloittaja ei osaa edes suomea
Kuka on Subb?
Eiköhän se Stubbin englanti ole täysin ymmärrettävää maailmalla. Ei kai suomiaksentti ole mitenkään oleellinen asia. Aika harva ulkomaalainen osaa suomea ilman vahvaa aksenttia.
Höpö höpö. Stubb on hyvä presidentti. Osaa suomea, ruotsia, englantia ja saksaakin
Ei suomalaisen pidäkään osata virheetöntä ulkomaankieltä, täysi mahdottomuus. Paitsi jos on lapsena asunut ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Stubb on hyvä presidentti. Osaa suomea, ruotsia, englantia ja saksaakin
Ja kokoomus rahoitteisten tiedotusvälineiden mukaan Cai-Görän löi 38 alle, mukaan lukien 11 hole-in-onea, Spede Pasasen kanssa 7 700 metrin mestaruuskentällä elämänsä ERITTÄIN ENSIMMÄISELLÄ golfkierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kokoomus rahoitteisten tiedotusvälineiden mukaan Cai-Görän löi 38 alle, mukaan lukien 11 hole-in-onea, Spede Pasasen kanssa 7 700 metrin mestaruuskentällä elämänsä ERITTÄIN ENSIMMÄISELLÄ golfkierroksella.
Siitä vaa kuuntelemaan. Saksalainen haastattelee nopealla saksalla stubbilta ja stubb silti kykenee vastaamaan saksaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en osta tuota tarinaa Stubbin saksan taidosta. Enkä ranskan. Ei ole keskittymiskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaa kuuntelemaan. Saksalainen haastattelee nopealla saksalla stubbilta ja stubb silti kykenee vastaamaan saksaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osta tuota tarinaa Stubbin saksan taidosta. Enkä ranskan. Ei ole keskittymiskykyä.
Sitten hae lääkitys kuntoon
Trollivaroitus. Antakaa trollien rauhassa trollata keskenään.
Mitä tuossa eduskunnan istuntovideossa oikeasti on tapahtunut?
Hyvin puhuu saksaa ja tuossa yllä olevalla videolla saksalainen toimittaja puhui tosiaan nopeasti. Hyvin Alex selvisi!
T. Saksasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aksentti ei kerro mitään kielitaidosta. Miehellä on akateeminen englanninkielinen vaimo, koulutus hyvistä englanninkielisistä yliopistoista ja kyky tehdä tiedettä ja opettaa englanniksi. Eiköhän se riitä.
"Kouluttautunut" mies joka ei edes tiedä mikä on mangusti tai että mikä om Kenian pääkaupunki. Puhumattakaan siitä että mitä on viisi potenssiin kolme? Tai että minä vuonna Suomi liittyi lasten oikeuksien sopimukseen, tai kuka on kirjoittanut näytelmän Työmiehen vaimo. Kykyä olla esillä ja hölistä vähän sitä sun tätä ja esittää olevansa kompetentti kyllä varmasti löytyy.
Alex ei ole detaljiperustainen mies. Ihan loistavasti kuitenkin asemoi maailmanaikaa ja länsimaisen liberalismin ja demokratian uhkaa nykyisessä maailmantilassa. "Seuraava tasavallan presidentti aloittaa tehtävänsä maailmassa, jossa kansainväliset instituutiot ja se sääntöpohjainen maailma, johon olemme tottuneet, heikkenevät. Elämme rauhattomuuden ja epäjärjestyksen aikakautta. Presidentin on toimittava tämän murroksen keskellä."
Vierailija kirjoitti:
Hyvin puhuu saksaa ja tuossa yllä olevalla videolla saksalainen toimittaja puhui tosiaan nopeasti. Hyvin Alex selvisi!
T. Saksasta
Et taida olla Saksasta, vaan linkin poimija. Toimittaja puhui korostetun hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Saksasta
Et taida olla Saksasta, vaan linkin poimija. Toimittaja puhui korostetun hitaasti.
Ja minä olen alien
Onneksi hänestä tuli Suomen presidentti. Kahta suurinta kotimaista kieltä ainakin puhuu erinomaisesti.
Vai olisisko toisin päin?