Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuu
Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuutuksen 100€/vuosi.
Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen 6kk kuuriin joka maksaa yhteensä 220e,
Siitä tulee yhteensä 1660e/kk nettohyöty.
Miksi menisin paskaduuniin?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Olen maksanut kohta oman asuntoni kokonaan. Sitten maksan vuokran sijaan noin 300 euron vastiketta niin kauan kuin tässä asun (rivitalo, kolmio). Jääpi käteen aika paljon enemmän, vaikka tulot eivät suuret olekaan. Ei olisi ollut mahdollista ilman työpaikkaa. Eläkkeen kävin just tarkastamassa ja hyvältä näyttää sekin. Ei tarvitse kituuttaa ja se on elämää se!
Makuasia. Toisaalta on sidottu työntekoon suurimman osan hereilläolo-ajastaan. Joku arvostaa enemmän rahaa, joku aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maksanut kohta oman asuntoni kokonaan. Sitten maksan vuokran sijaan noin 300 euron vastiketta niin kauan kuin tässä asun (rivitalo, kolmio). Jääpi käteen aika paljon enemmän, vaikka tulot eivät suuret olekaan. Ei olisi ollut mahdollista ilman työpaikkaa. Eläkkeen kävin just tarkastamassa ja hyvältä näyttää sekin. Ei tarvitse kituuttaa ja se on elämää se!
Makuasia. Toisaalta on sidottu työntekoon suurimman osan hereilläolo-ajastaan. Joku arvostaa enemmän rahaa, joku aikaa.
Työpäiväni on klo 5-13. Ennen töitä nukuin puoleen päivään ja vapaalla myöskin. Eli en todellakaan ole sidottu hereillä olo ajastani suurimmaksi osaksi työhön koska ilman töitä en olisi edes hereillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vielä voi valita elävän toisten rahoilla.mä tykkään olla perseauki ihan sikana mulla on enemmän aikaa kun teillä työtätekevillä.huomenna kävelen kerrostalossa ympyrää kun niin paljon aikaa.sit kävelen kauppaan kun niin paljon aikaa ylihuomenna sama.
En haluaisi asua rivarissa enkä omakotitalossa. Koko ajan saisi pelätä milloin joku kävelee ovesta/ikkunasta/terassilta/pihalta sisään. Nukkuakaan ei voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpäiväni on klo 5-13. Ennen töitä nukuin puoleen päivään ja vapaalla myöskin. Eli en todellakaan ole sidottu hereillä olo ajastani suurimmaksi osaksi työhön koska ilman töitä en olisi edes hereillä!
Sulla ehkä sitten noin, monella muulla eri tavalla. Minä en kyllä tuollaisilla työajoilla suostuisi tekemään töitä. Sekin on makuasia. Jos mun työ alkaisi klo 5, ja valmistautuminen ja työmatka huomioiden siis olisi herättävä varmaan klo 4, niin sittenhän olisi mentävä nukkumaan illalla jotain 20.00 aikoihin! Horror!
Näin pahaa unta et olin työtön ja jouduin asumaa kerrostalo luukussa.naapurit oli perseestä ja jatkuvii jysäyksii kuulu sielt täält kun yritti käydä nukkumaan ja rahaa oli 4e tillä.onneks palkkani on 4200e kuukaudes ja asun omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi asua rivarissa enkä omakotitalossa. Koko ajan saisi pelätä milloin joku kävelee ovesta/ikkunasta/terassilta/pihalta sisään. Nukkuakaan ei voisi.
Laita ovet lukkoon ja hanki koira niin ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ovet lukkoon ja hanki koira niin ei hätää.
Tai käy lääkärissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vielä voi valita elävän toisten rahoilla.mä tykkään olla perseauki ihan sikana mulla on enemmän aikaa kun teillä työtätekevillä.huomenna kävelen kerrostalossa ympyrää kun niin paljon aikaa.sit kävelen kauppaan kun niin paljon aikaa ylihuomenna sama.
Joo, vielä voi valita. Niin kauan kun tosiaan voi valta, niin todella moni tietenkin niin myös tekee. Ja tuskin nyt tuollaista elämää viettävät mitä kuvasit. Vai niinkö sinä tekisit, jos et kävisi töissä? Minä en ainakaan. Keksisin kyllä vaikka mitä tekemistä. Käyn töissä rahan takia, mutta jos tosiaan saisin saman, tai lähes saman muutenkin, niin valitsisin kyllä minäkin vapaa-ajan mieluummin. Mun mielestä on ihan ymmärrettävää, että jos ei työssäkäymisestä hyödy rahallisesti, ei sitä tee.
Huhtikuun alusta vuokraasi ei huomioida kuin maksimin mukaan. Sinulla on kolme kuukautta aikaa etsiä halvempi asunto ja sen jälkeen maksat yli menevän osuuden omasta pussistasi.
Kohta loppuu tämä valtion piikkiin lorviminen.
Yst. Terv. Riikka, Petteri ja Caj-Göran
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuun alusta vuokraasi ei huomioida kuin maksimin mukaan. Sinulla on kolme kuukautta aikaa etsiä halvempi asunto ja sen jälkeen maksat yli menevän osuuden omasta pussistasi.
Ulos asumaa kaikki tollaset persereijät.onneks leikkauset jatkuu vielä syyskuussakin.
Vierailija kirjoitti:
Näin pahaa unta et olin työtön ja jouduin asumaa kerrostalo luukussa.naapurit oli perseestä ja jatkuvii jysäyksii kuulu sielt täält kun yritti käydä nukkumaan ja rahaa oli 4e tillä.onneks palkkani on 4200e kuukaudes ja asun omakotitalossa.
Mä asun kerrostalossa. Kivat naapurit, eikä koskaan mitään häiriöitä. Oon asunut myös omakotitalossa, ja se vasta kamalaa oli! Jatkuvaa nurmikon leikkaamista, haravoimista ja lumitöitä! Ja kirsikkana kakun päällä kävi kahdesti sen kolmen ja puolen vuoden aikana mitä ok-talossa asuin, jotain juoppoja/ narkkareita ovikelloa soittamassa ja pihalla pyörimässä. Ties vaikka olisivat sisälle murtautuneet, mutta onneksi on möreä ääninen koira. Ai niin, palkka mullakin reilu 4000€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ehkä sitten noin, monella muulla eri tav
Joo mulla käynyt sikäli hyvä tuuri että töihin on matkaa kävellen alle kymmenen minuuttia ja työajat sovin aamuseiskasta tuohon. Teen mielelläni töitä niin että ei ole muita ihmisiä jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun kerrostalossa. Kivat naapurit, eikä koskaan mitään häiriöitä. Oon asunut myös omakotitalossa, ja se vasta kamalaa oli! Jatkuvaa nurmikon leikkaamista, haravoimista ja lumitöitä! Ja kirsikkana kakun päällä kävi kahdesti sen kolmen ja puolen vuoden aikana mitä ok-talossa asuin, jotain juoppoja/ narkkareita ovikelloa soittamassa ja pihalla pyörimässä. Ties vaikka olisivat sisälle murtautuneet, mutta onneksi on möreä ääninen koira. Ai niin, palkka mullakin reilu 4000€.
Oot laiska paska.kerrostalo läpi on sulle pikea asunto.kerrostalossa on hyvä grillailla ulkona ja huoltaa venettä pihalla ja istuskella keinussa ja lukea.ja koiran aitaukin hyvä väsätä.toivottavast en joudu enää ikinä kerrostalo läpeen .jos vaik työ menis tai jotai et oon varaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot laiska paska.kerrostalo läpi on sulle pikea asunto.kerrostalossa on hyvä grill
Mene hoitoon tuon psykoosisi kanssa
ap
Varmaa kiva vakuutelka täällä et työttömänä menee hyvin ja kerrostalo läves kiva asuu.mitä seuraavaks ?paska parempaa ku suklaa
Hohhoijaa