Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuu

Vierailija
11.02.2024 |

Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuutuksen 100€/vuosi.

Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen 6kk kuuriin joka maksaa yhteensä 220e,

Siitä tulee yhteensä 1660e/kk nettohyöty.

Miksi menisin paskaduuniin?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vissiii toine kerta tänä vkl sama tyyppi kertoo kui hyvin tuilla elämällä menee ja töihin ei kannata mennä.

joo jooo uskotaan jo.kiva asuu kerrostalossa ja kiva olla perseauki.

Enemmän jää minulla käteen kuin töissäkäyvällä

ap

Vierailija
22/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut kohta oman asuntoni kokonaan. Sitten maksan vuokran sijaan noin 300 euron vastiketta niin kauan kuin tässä asun (rivitalo, kolmio). Jääpi käteen aika paljon enemmän, vaikka tulot eivät suuret olekaan. Ei olisi ollut mahdollista ilman työpaikkaa. Eläkkeen kävin just tarkastamassa ja hyvältä näyttää sekin. Ei tarvitse kituuttaa ja se on elämää se!

Niin ja sinulla menee 20 000€ omaa rahaa remontteihin 5 vuoden välein

ap

Ollaan asuttu omassa asunnossa 20 vuotta ja remontteihin ei tosiaankaan ole mennyt 20 000 € 5 vuoden välein. Mieluummin asutaan omassa kuin vuokralla. 

Mitenkäs sillä nettohyötysossutuella muuten onnistuu esim. matka Uuteen-Seelantiin, a la carte ravintoloissa syöminen, uuden auton ostaminen yms? Minä ainakin käyn töissä sen takia, että voin ostaa itselleni kaikkea kivaa. Ja sitä on kyllä tullut ostettua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No töistä saa enempi rahaa. Myös eläke kertyy töissä ollessa. 

ei kukaa palkkaa tapatyötöntä ja tyhmää.

Vierailija
24/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pahassa pulassa, kun tukia vielä leikataan. Sitten teet mitä tahansa työtä jotta saat ruokaa. Keräät pulloja roskiksista  ja puistoista. Sitten voit miettiä kannattiko

Vierailija
25/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä kuule kiinnosta nämä sun hienot laskelmat.

Vierailija
26/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vissiii toine kerta tänä vkl sama tyyppi kertoo kui hyvin tuilla elämällä menee ja töihin ei kannata mennä.

ap

Mulla jää NETTOHYÖTYNÄ 3000 €, kun viitsin käydä duunissa. Tietääkseni 3500 € on huomattavasti suurempi summa kuin 1600 €.

Vierailija
27/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut kohta oman asuntoni kokonaan. Sitten maksan vuokran sijaan noin 300 euron vastiketta niin kauan kuin tässä asun (rivitalo, kolmio). Jääpi käteen aika paljon enemmän, vaikka tulot eivät suuret olekaan. Ei olisi ollut mahdollista ilman työpaikkaa. Eläkkeen kävin just tarkastamassa ja hyvältä näyttää sekin. Ei tarvitse kituuttaa ja se on elämää se!

Niin ja sinulla menee 20 000€ omaa rahaa remontteihin 5 vuoden välein

ap

Ollaan asuttu omassa asunnossa 20 vuotta ja remontteihin ei tosiaankaan ole mennyt 20 000 € 5 vuoden välein. Mieluummin asutaan omassa kuin vuokralla. 

Mitenkäs sillä nettohyötysossutuella muuten onnistuu esim. matka Uuteen-Seelantiin, a la carte ravintoloissa syöminen, uuden auton ostaminen yms? Minä ainakin käyn tö

toi on yleellisyyttä  mitä en tarvitse sano mulle yks tapatyötön kun sanoin et mulla omakotitalo ja vene ja auto.kerrostalo luukku ja makaroni pussi ja kaljatölkki riittää joillekkin.

Vierailija
28/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat niin tyhmältä, että tuskin sua otettaisiin edes paskaduuneihin. Jatka lorvimista, ei susta kukaan välitä 🤷

Sukulaiset, ystävät ja vaimo kyllä välittää.

ap

Ompa melkoistä vehnäleipä sukua. Tuollaaset ei kauaa pohjanmaalla vanhene.

Vierailija
29/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama läski provoilija viikosta toiseen.

Vierailija
30/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei ole totta. PISTE.

Vierailija
31/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas valeketju. Kenellekään yksinäiselle ei enää makseta koko 900 e vuokraa!

En minäkään usko. Toki ap voi pärjätä 900€ asunnossa, mutta se joutuu pistää osan siitä 590€ rahasta " omiaan".

Vierailija
32/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekeminen on ihan hanurista.

Vierailija
33/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla jää NETTOHYÖTYNÄ 3000 €, kun viitsin käydä duunissa. Tietääkseni 3500 € on huomattavasti suurempi summa kuin 1600 €.

Tuosta menee 1000€/kk autoon, 1500€/kk asuntoon, 1000€/kk veroja ja sinulla jää 500€ kaikkeen muuhun rahaa eli vähemmän kuin minulla 🤣

ap

Vierailija
34/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vian ei tarvitse ap olla kovin iso, kun se on päässä.

Vierailija
35/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kaveril jää enemmän tuista käteen kun meillä työtätekevillä.hyvin menee.muistan kun olin nuorena työtömänä ajelin ferrarilla ja asuin 300 neliön omakotitalossa mul meni tosi hyvin. täh ettekö usko?

Vierailija
36/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat saadaksesi sinun on joka kuukausi tehtävä selvitys omasta rahankäytöstäsi. Se onkin hupia! Mieluummim käyn töissä huonommallakin palkalla ja saan käyttää rahani niinkuin haluan ilman, ettå täytyy kenellekään selitellä. 

Vierailija
37/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama läski provoilija viikosta toiseen.

joo ja hienosti menee kuulemman.mul oli yks tollane kaveri mikä selitti samaa sit seuraavas lausees voitkolainata vähän rahaa ku paha kuukausi.

Vierailija
38/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pahassa pulassa, kun tukia vielä leikataan. Sitten teet mitä tahansa työtä jotta saat ruokaa. Keräät pulloja roskiksista  ja puistoista. Sitten voit miettiä kannattiko

Tukia ei ole leikattu 50 vuoteen, ne kasvaa vain kokoajan.

ap

Vierailija
39/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekeminen on ihan hanurista.

Totta. Mutta leipä ja sirkushuvit maksaa.

Vierailija
40/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat saadaksesi sinun on joka kuukausi tehtävä selvitys omasta rahankäytöstäsi. Se onkin hupia! Mieluummim käyn töissä huonommallakin palkalla ja saan käyttää rahani niinkuin haluan ilman, ettå täytyy kenellekään selitellä. 

Ei tarvitse selitellä mitään, tukihakemuksen tekemiseen menee 1min ja saa vuoden tuet 1 minuutin työllä

ap