Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuu

Vierailija
11.02.2024 |

Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuutuksen 100€/vuosi.

Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen 6kk kuuriin joka maksaa yhteensä 220e,

Siitä tulee yhteensä 1660e/kk nettohyöty.

Miksi menisin paskaduuniin?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mahdollisesti peräsuolen laskeuma?

Vierailija
102/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaa kiva vakuutelka täällä et työttömänä menee hyvin ja kerrostalo läves kiva asuu.mitä seuraavaks ?paska parempaa ku suklaa

Taidat olla katkera, ja itse pienipalkkaisessa työssä? Haluaisit sinäkin mieluummin jäädä kotiin, mutta ei anna sisu periksi, kun mietit mitä muut sanoisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa kiva vakuutelka täällä et työttömänä menee hyvin ja kerrostalo läves kiva asuu.mitä seuraavaks ?paska parempaa ku suklaa

Taidat olla katkera, ja itse pienipalkkaisessa työssä? Haluaisit sinäkin mieluummin jäädä kotiin, mutta ei anna sisu periksi, kun mietit mitä muut sanoisi? 

olen jo sanonut että hankin 4000e kuukaudessa onko vaikea käsittää onko?.ja voin jäädä kotiin millo huvittaa mutta kerrostalo läpi kutsuu ja persaukinaisuus ni ei kiitos.kaikki ei tykkää olla perseauki ja asuu kerrostalossa.

Vierailija
104/110 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää, että sulla pyyhkii hyvin. Olen yli 70 v eläkeläinen ja eläkkeeni on nettona 1330 e. Mitään tukia en saa, mikä selittyy sillä, että asun velattomassa kolmiossa, jossa vastike on 190 e. Eli olen siis tyytyväinen, tuloni kattavat tarpeeni. Se vain näin jälkikäteen vähän harmittaa, kun raahasin 3 lastani päivähoitoon, jotta pääsin käymään töissä. Lapset matkalle pakkasella kuin pakkasella ja autoa ei ollut vara pitää.

Vierailija
105/110 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Vierailija
106/110 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä myöntää, että sulla pyyhkii hyvin. Olen yli 70 v eläkeläinen ja eläkkeeni on nettona 1330 e. Mitään tukia en saa, mikä selittyy sillä, että asun velattomassa kolmiossa, jossa vastike on 190 e. Eli olen siis tyytyväinen, tuloni kattavat tarpeeni. Se vain näin jälkikäteen vähän harmittaa, kun raahasin 3 lastani päivähoitoon, jotta pääsin käymään töissä. Lapset matkalle pakkasella kuin pakkasella ja autoa ei ollut vara pitää.

Mitään tukia et saa, koska tukia saisit korkeintaan tuon saman summan 1330 e.

Vierailija
107/110 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan vain köyhät asuivat maalla omakotitaloissa.

Vierailija
108/110 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan köyhät asuivat maalla omakotitaloissa ja rikkaat kaupungeissa kerrostaloissa.

Vierailija
109/110 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut kohta oman asuntoni kokonaan. Sitten maksan vuokran sijaan noin 300 euron vastiketta niin kauan kuin tässä asun (rivitalo, kolmio). Jääpi käteen aika paljon enemmän, vaikka tulot eivät suuret olekaan. Ei olisi ollut mahdollista ilman työpaikkaa. Eläkkeen kävin just tarkastamassa ja hyvältä näyttää sekin. Ei tarvitse kituuttaa ja se on elämää se!

Niin ja sinulla menee 20 000€ omaa rahaa remontteihin 5 vuoden välein

ap

Vitutaako kun jollakin on jotain omaa?

Vierailija
110/110 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut kohta oman asuntoni kokonaan. Sitten maksan vuokran sijaan noin 300 euron vastiketta niin kauan kuin tässä asun (rivitalo, kolmio). Jääpi käteen aika paljon enemmän, vaikka tulot eivät suuret olekaan. Ei olisi ollut mahdollista ilman työpaikkaa. Eläkkeen kävin just tarkastamassa ja hyvältä näyttää sekin. Ei tarvitse kituuttaa ja se on elämää se!

Niin ja sinulla menee 20 000€ omaa rahaa remontteihin 5 vuoden välein

ap

Vitutaako kun jollakin on jotain omaa?

Minullakin on 50 000€ omaisuus kotonani

ap