Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuu
Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuutuksen 100€/vuosi.
Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen 6kk kuuriin joka maksaa yhteensä 220e,
Siitä tulee yhteensä 1660e/kk nettohyöty.
Miksi menisin paskaduuniin?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Työntekeminen on ihan hanurista.
Onhan se, mutta älä missään tapauksessa usko tällaisia aloituksia. Jotkut uskovat ja tuloksena on sitten Peter "Petteri Orpo" Orphanin kaltaisia jääräpäitä.
Sina saada aik vaha. Meidan perhe kusi lasta ja saamme vantaalla 3000€/kk kelan palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat saadaksesi sinun on joka kuukausi tehtävä selvitys omasta rahankäytöstäsi. Se onkin hupia! Mieluummim käyn töissä huonommallakin palkalla ja saan käyttää rahani niinkuin haluan ilman, ettå täytyy kenellekään selitellä.
Ei tarvitse selitellä mitään, tukihakemuksen tekemiseen menee 1min ja saa vuoden tuet 1 minuutin työllä
ap
Sori, tämä on silkkaa bs! Käyn työn puolesta katsomassa Kelan toimeentulotuen päätöksiä eikä kukaan saa toimerntulotulea vuodeksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet pahassa pulassa, kun tukia vielä leikataan. Sitten teet mitä tahansa työtä jotta saat ruokaa. Keräät pulloja roskiksista ja puistoista. Sitten voit miettiä kannattiko
Kyllä seksin myyminen kannattaa. Tunti ja 300-500 e käteen. Paljon parempi palkka kuin valtiolla toimistotöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat saadaksesi sinun on joka kuukausi tehtävä selvitys omasta rahankäytöstäsi. Se onkin hupia! Mieluummim käyn töissä huonommallakin palkalla ja saan käyttää rahani niinkuin haluan ilman, ettå täytyy kenellekään selitellä.
Ei tarvitse selitellä mitään, tukihakemuksen tekemiseen menee 1min ja saa vuoden tuet 1 minuutin työllä
ap
aijaa jäädään kokosuomi huomenna työtömäks kun noin hyvin menee.mikshän nämä tuki luuserit asuu sit ain kerrostalo läävässä ja ei omista mitään vaik hyvin menee.
Luulen olevani hauska ja nokkela, mutta oikeasti istun yksin kotona ja säilön pierujani tyhjiin pulloihin sohvan alle tämän ohella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sori, tämä on silkkaa bs! Käyn työn puolesta katsomassa Kelan toimeentulotuen päätöksiä eikä kukaan saa toimerntulotulea vuodeksi kerrallaan.
Minä saan koska olen Kelan kanta asiakas jo 12 vuoden ajan.
ap
Suomi on paras mahdollista meidan elama, tulin somalia ja nyt ela ilmaisensi. Kiitos suomalainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä voi saada jos on vakiintuneet tulot tai täysin työtön tai esim. työkyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
aijaa jäädään kokosuomi huomenna työtömäks kun noin hyvin menee.mikshän nämä tuki luuserit asuu sit ain kerrostalo läävässä ja ei omista mitään vaik hyvin menee.
Ei kaikko rikkaatkaan asu omakotitalossa.
Itse jos voittaisin lotossa miljoonia niin en siltikään haluaisi asua maantasolla omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan rivitalo kaksiossa asun jossa iso takapiha ja omaisuutta on 50 000€ edestä kotonani
ap
kelan akka veti mua perseesen ja anto 4000e tukia.
Tämä aloitus sataa täysin hallituksen laariin.
Tukiin tulossa leikkauksia ja näillä paskaprovoilla saadaan kansa ajattelemaan, errä ihan oikein ja vielä enemmänkin voisi leikata.
Vierailija kirjoitti:
Luulen olevani hauska ja nokkela, mutta oikeasti istun yksin kotona ja säilön pierujani tyhjiin pulloihin sohvan alle tämän ohella.
ap
Älä trollaa ja esitä minua
ap
Et saa edelleenkään. Koko vuokraa ei makseta kuin vaikeille sosiaalitapauksille, sellaisille joita ei edes haluta yrittää työllistää koska näistä olisi vain harmia. Et voi mennä töihin kun ei sinua sinne haluta, mikäli noin suuri vuokra maksetaan kokonaan. Normi ihmisest saavat 80 % paikkakunnan hyväksytystä maksimista. Lisäksi Kela kehottaa ihmisiä muuttamaan halvempiin asuntoihin tai muuten tuki katkeaa kokonaan. Miksi uskoisimme sinun olevan poikkeus?
Vierailija kirjoitti:
Itse jos voittaisin lotossa miljoonia niin en siltikään haluaisi asua maantasolla omakotitalossa.
itse jos mulla menis noin huonosti että joutuisin asua kerrostalo luukussa ni myisin vaikka itteeni jotta saisin rahaa omakotitaloon.nuorena jouduin asumaan kerrostalo luukussa se oli hirveetä.kohta muute luukussa hiljaisuus ja vajaa viikko ni pääset saunaa. kivaa eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat asumistukea ja toimeentulotukea jos sulla on vaimo?
Ei asuta yhdessä
ap
Avioliitossa olette elatusvelvollisia toisistanne vaikka ette asu yhdessä eli et saa tt tukea.
Trolliksi paljastuit.
aijaa.eikä hinnatkaa ole noussu 50 vuoteen?.ootko vähän kehitys vammainen kun selität tollasta paskaa vai pikku lapsi?