Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin sellaisen siron ja hennon vartalon. Te joilla on sellainen

Vierailija
11.02.2024 |

Miten onnistutte? Mitat? Päivittäinen ruokavalio ja liikunta? Voitteko hyvin, riittääkö teillä energiaa suoriutua? Tv. pullukka. 

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluta enemmän kuin syöt. Helppoa. 

Vierailija
2/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule ruumiinrakenteesta kiinni se sirous. Hoikkuuden saavutat olemalla syömättä mutta se ei tee sinusta sirorakenteista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sipsit ja oluet kauppaan.

Vierailija
4/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule ruumiinrakenteesta kiinni se sirous. Hoikkuuden saavutat olemalla syömättä mutta se ei tee sinusta sirorakenteista. 

Vierailija
5/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se läski makaa sirojenkin luiden päällä vääristäen kehon rakennetta. 

Vierailija
6/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 19. Voin hyvin ja energiaa riittää. Syön 4kertaa vuorokaudessa. Liikun mielelläni paikasta toiseen kävellen/pyörällä.

Vierailija
7/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan geenit. Olen myös aina ollut liikunnallinen, mikä varmasti auttaa ja liösksi työ on aika aktiivista. Syömisiin taas en ole koskaan kiinnittänyt "rajoittavasti" huomiota, ainoastaan alkoa en juurikaan käytä kun en pidä. 

Vierailija
8/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kehittää enemmänkin ajattelua poispäin ulkonäkökeskeisyydestä, pyrkiä löytämään elämän sisältöä tärkeämmistä asioista sekä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on💖

Vierailija
9/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi 19. Voin hyvin ja energiaa riittää. Syön 4kertaa vuorokaudessa. Liikun mielelläni paikasta toiseen kävellen/pyörällä.

Millaisia nämä 4 ateriaa on? 

Vierailija
10/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimä.

Vierailija
11/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko lapsena ja teininä siro? Siitä tiedät, mitä sinulla on laihdutuksen jälkeen tiedossa. Pysyvä laihduttaminen normaalipainoon ja siinä pysyminen lopun ikää kannattaa vaikket muuttuisikaan ihailemaksesi siroksi keijuksi.

Suomalaiset naiset hyvin harvoin ovat siroja. Ranskattaret ja Etelä-Eurooppalaiset naiset ovat hyvinkin siroja nuorena, mutta vanhemmiten kiloja kertyy heillekin kovin reippaasti. Esim. Kreikassa matkustellessani kymmeniä kertoja en ole nähnyt ainoatakaan keski-ikäistä tai sen ylittänyttä siroa naista vaikka nuorena sitä olivat.

Ei siellä arvosteta laihdutuskuureja vaan nautitaan hyvästä ruoasta ja viinistä. Eivätkä aviomiehet jätä vaimoaan ja lastensa äitiä ylimääräisten kilojen takia. Pulskistuvat onnellisesti yhdessä. Hyvä elämänasenne, nautitaan turhia murehtimatta.

Antaa hieman väärän kuvan, jos vain katselee hotellien ja ravintoloiden hoikkaa ja siroa henkilökuntaa. Nimittäin turistihommiin palkataan juuri edellä mainitun kaltaisia.

Vierailija
12/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja siro olen rakenteeltani. Ikä 52v. 159cm. 50kg. Normaali ruokaa, aamup. lounas, välipala ja illallinen. Liikuntaa joka päivä.

Vierailija
13/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne, olen lyhyt ja pieniluinen. Nyt painan joku 48kg. En mikään himoliikkuja, kävelen ehkä 20km viikossa yhteensä. 

Vierailija
14/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei saa siroa laihduttamalla tai liikunnalla. Siro ruumiinrakenne peritään. Sori siitä.

Vierailija
15/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan geenit. Olen myös aina ollut liikunnallinen, mikä varmasti auttaa ja liösksi työ on aika aktiivista. Syömisiin taas en ole koskaan kiinnittänyt "rajoittavasti" huomiota, ainoastaan alkoa en juurikaan käytä kun en pidä. 

Ai niin, kysyit noista mitoista. 173/53 on omat mitat ja pirkäraajainen sekä kapea ihan kropanmalliltani. Samanlainen ollut aina, olen painanut 52-56 kilon välillä nyt kohta 30 vuotta eli käytännössä koko aikuisikäni. 

Vierailija
16/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ja siro olen rakenteeltani. Ikä 52v. 159cm. 50kg. Normaali ruokaa, aamup. lounas, välipala ja illallinen. Liikuntaa joka päivä.

annoksesi on varmasti todella pieniä ja tuskin pahemmin herkuttelet. 

Vierailija
17/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut. Sellaisen saavuttamiseen ei tarvitse muuta kuin syödä vähemmän. Helppoa, kun ei vaadi edes salitreeniä. 

Vierailija
18/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa kysyttiin tarkkaa ruokavaliota ja elämäntapoja, tuskin täällä oikeasti on yhtäkään mainitunlaista ketjuun vastanneista kun vastaukset tyyliä "syön ruokaa". Helppoa kirjoittaa vain hyvältä kuulostavat numerot. Itse normaalipainoinen, en siro, mutta onnellinen.

Vierailija
19/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ruumiinrakenteellisista asioista ja ne sanelevat ulkomuotosi sekä ulkonäköäsi joten jos olet oikeasti nyt pullukka niin välttämättä siroa ja hentoista sinusta ei tulisi koskaan mutta normaalipainoinen sekä normaalirakenteinen kyllä.

Vierailija
20/78 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa kysyttiin tarkkaa ruokavaliota ja elämäntapoja, tuskin täällä oikeasti on yhtäkään mainitunlaista ketjuun vastanneista kun vastaukset tyyliä "syön ruokaa". Helppoa kirjoittaa vain hyvältä kuulostavat numerot. Itse normaalipainoinen, en siro, mutta onnellinen.

Se on vaan aika "turhaa" informaatiota, koska asiaan vaikuttaa niin moni seikka, ja mikä toimii yhdellä, ei välttämättä ole toiselle riittävää. Toki voisin alkaa listaamaan tän viikon liikkumista ja syömisiä, mutta en tiedä, mitä iloa niistä ihan eri lähtökohdissa ja erilaista arkea elävälle henkilölle olisi.