Haluaisin sellaisen siron ja hennon vartalon. Te joilla on sellainen
Miten onnistutte? Mitat? Päivittäinen ruokavalio ja liikunta? Voitteko hyvin, riittääkö teillä energiaa suoriutua? Tv. pullukka.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Kuluta enemmän kuin syöt. Helppoa.
Tai. Syöt vähemmän kuin kulutat. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ruumiinrakenteesta kiinni se sirous. Hoikkuuden saavutat olemalla syömättä mutta se ei tee sinusta sirorakenteista.
No tämä. Itsellä painopudotus menossa elämäntaparemontilla. Paino oli tänään aamulla 109,5kg. Tavoite päästä 60 kiloon mikä on hyvä paino 168cm pitkälle. Hoikaksi/normaalipainoiseksi voin päästä, mutta siroa musta ei silti saa. Esim. ranteessa luut niin, että ranne ei tule olemaan kapean siro edes normaalissa painossa. Lantion luut on leveät joten normaalissa painossa vartalo on kaareva. Ei vain saa siroa musta millään.
minä taas olen siro (kengänkokokin juuri ja juuri 35) mutta läski. syömällä nämä kilot on hankittu.
Olen 35 v. 156 cm/45 kg siro nainen. Olen sellainen luonnostaan ja perinyt ruumiinrakenteeni äidiltäni.
Toki myös syön pääosin terveellisesti. Pärjään pienillä annoksilla enkä ikinä syö itseäni ähkyyn. Pätkäpaasto on itselleni luontainen tapa, eli en syö aamupalaa vaan vasta lounaan ja olen n. 14 tuntia syömättä illan ja aamupäivän välissä.
En ole kovin liikunnallinen, mutta joogaan joka aamu n. 15 minuuttia. Muuten olen hyötyliikunnan varassa, mutta hyvin on toiminut. Jooga kiinteyttää ja pitää lymfakierron kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 v. 156 cm/45 kg siro nainen. Olen sellainen luonnostaan ja perinyt ruumiinrakenteeni äidiltäni.
Toki myös syön pääosin terveellisesti. Pärjään pienillä annoksilla enkä ikinä syö itseäni ähkyyn. Pätkäpaasto on itselleni luontainen tapa, eli en syö aamupalaa vaan vasta lounaan ja olen n. 14 tuntia syömättä illan ja aamupäivän välissä.
En ole kovin liikunnallinen, mutta joogaan joka aamu n. 15 minuuttia. Muuten olen hyötyliikunnan varassa, mutta hyvin on toiminut. Jooga kiinteyttää ja pitää lymfakierron kunnossa.
kuulostaa hyviltä elämäntavoilta! miltä päivittäinen ruokalistasi yleensä näyttää? herkkutteletko jollain? t: eri
Geenit on tehneet ruumiinrakenteestani siron ja aineenvaihdunnastani vilkkaan. Nelikymppiseksi asti sain syödä mitä vaan ja miten paljon vaan. Sen jälkeenkään mistään ei ole tarvinut luopua, katsoa vaan vähän herkkujen määriä. Kasviksista ja marjoista olen aina tykännyt, ehkä siinäkin voi olla osasyy että karkit ja pizzat ei pääse liiaksi lihottamaan.
N45,165,55
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa kysyttiin tarkkaa ruokavaliota ja elämäntapoja, tuskin täällä oikeasti on yhtäkään mainitunlaista ketjuun vastanneista kun vastaukset tyyliä "syön ruokaa". Helppoa kirjoittaa vain hyvältä kuulostavat numerot. Itse normaalipainoinen, en siro, mutta onnellinen.
Todella vaikea on antaa ohjeita, kun ei noudata mitään yhtenäistä linjaa. Jos antaisin ohjeen niin se olisi: syö mitä huvittaa esim. hampurilaisateria ja kolme munkkia, mutta älä tee sitä joka päivä.
T. 175/60
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ruumiinrakenteesta kiinni se sirous. Hoikkuuden saavutat olemalla syömättä mutta se ei tee sinusta sirorakenteisa.
Just näin. Meidän suvun naiset ovat olleet - ja ovat - rakenteeltaan luonnostaan siroja. Mutta tässä siroudessa parikin ylikiloa näkyy välittömästi, joten ollaan heivattu pitsat jmv. satunnaisiin kertoihin. Lihavaa siroutta en tunnista.
Tavoitteenasi on siis alipainoisuus? En suosittele. Hormonitoiminta loppuu jne. Eikös nykyään ole muutenkin enemmänkin lihaksikkuus muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Olitko lapsena ja teininä siro? Siitä tiedät, mitä sinulla on laihdutuksen jälkeen tiedossa. Pysyvä laihduttaminen normaalipainoon ja siinä pysyminen lopun ikää kannattaa vaikket muuttuisikaan ihailemaksesi siroksi keijuksi.
Suomalaiset naiset hyvin harvoin ovat siroja. Ranskattaret ja Etelä-Eurooppalaiset naiset ovat hyvinkin siroja nuorena, mutta vanhemmiten kiloja kertyy heillekin kovin reippaasti. Esim. Kreikassa matkustellessani kymmeniä kertoja en ole nähnyt ainoatakaan keski-ikäistä tai sen ylittänyttä siroa naista vaikka nuorena sitä olivat.
Ei siellä arvosteta laihdutuskuureja vaan nautitaan hyvästä ruoasta ja viinistä. Eivätkä aviomiehet jätä vaimoaan ja lastensa äitiä ylimääräisten kilojen takia. Pulskistuvat onnellisesti yhdessä. Hyvä elämänasenne, nautitaan turhia murehtimatta.
Antaa hieman väärän kuvan, jos vain katselee hotellien ja ravintoloiden hoikkaa ja siroa henkilökun
Ai, saaks ne loparit ku lihoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ruumiinrakenteesta kiinni se sirous. Hoikkuuden saavutat olemalla syömättä mutta se ei tee sinusta sirorakenteista.
No tämä. Itsellä painopudotus menossa elämäntaparemontilla. Paino oli tänään aamulla 109,5kg. Tavoite päästä 60 kiloon mikä on hyvä paino 168cm pitkälle. Hoikaksi/normaalipainoiseksi voin päästä, mutta siroa musta ei silti saa. Esim. ranteessa luut niin, että ranne ei tule olemaan kapean siro edes normaalissa painossa. Lantion luut on leveät joten normaalissa painossa vartalo on kaareva. Ei vain saa siroa musta millään.
Lantion luut leveällä=hyvä synnyttäjä ja muita etuja.
Minä olen ylpeä ja onnellinen amazoni. Vaikka olen koko ikäni laihduttanut (bmi aina ollut jotain 25-27), niin silti olen tyytyväinen, että olen iso nainen. En haluaisi olla 155m ballerina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ruumiinrakenteesta kiinni se sirous. Hoikkuuden saavutat olemalla syömättä mutta se ei tee sinusta sirorakenteisa.
Just näin. Meidän suvun naiset ovat olleet - ja ovat - rakenteeltaan luonnostaan siroja. Mutta tässä siroudessa parikin ylikiloa näkyy välittömästi, joten ollaan heivattu pitsat jmv. satunnaisiin kertoihin. Lihavaa siroutta en tunnista.
Tämä on totta. Muutama ylipainokilo saa näyttämään pullukalta. Mulla myös vyötärönympäryksen riskiraja ylittyy heti kun painan muutaman kilon yli 60. Eli se rasva menee kaikkein epäterveellisimpään paikkaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Pieni ja siro olen rakenteeltani. Ikä 52v. 159cm. 50kg. Normaali ruokaa, aamup. lounas, välipala ja illallinen. Liikuntaa joka päivä.
Et kyllä kovin siro ole noilla kiloilla.
162/50, pidän reippaasta liikunnasta, hiihtoa, juoksua, pallopelejä. Kuntosalilla en käy, en halua lihaksikasta vartaloa. Syön kerran päivässä kunnon aterian, perunaa, kasviksia, lihaa tai kanaa, aamulla reilun aamupalan: jogurttia, mysliä ja marjoja. Lisäksi välillä hedelmiä ja illalla esim leipää ja teetä. Kahvia 2-3 kertaa päivässä. Karkkia ja chipsejä jne en syö, en vain pidä niistä. Kesällä menee kyllä jäätelöä ja joskus suklaata muutaman palan. Ikä on 52 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantion luut leveällä=hyvä synnyttäjä ja muita etuja.
Mitä muita etuja? Sitä ei muuten ulospäin näe onko hyvä synnyttäjä vai ei. Voi sisällä ollakin liian kapea lantio synnyttämiseen vaikka ulkoa päin näyttäisi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Muutama ylipainokilo saa näyttämään pullukalta. Mulla myös vyötärönympäryksen riskiraja ylittyy heti kun painan muutaman kilon yli 60. Eli se rasva menee kaikkein epäterveellisimpään paikkaan heti.
Sama meillä suvussa, ei kerry läski tisseihin ja peppuun, ei edes makkaroiksi vyötärölle vaan vatsanahan alle, sisäelimien ympärille. Tulee semmoinen tukala pallovatsa.
N45,165,55
Mulla on käsivarret kuin 10-vuotiaalla lapsella vaikka treenaan niitä. En nyt sanoisi, että tuosta on juurikaan etua ollut. Hartiavaivoja.
Ei ole varsinaisesti kyse geeneistä se ruumiinrakenne. Tämä totuus on nähtävissä elämässä jos tarkastelette ihmisten ulkomuotoja.