Olen oikeasti surullinen että Sanna Marin ei ole enää johtotehtävissä
On kyllä niin vakuuttava ja jotenkin mahtava ja en haluaisi, että hän ei enää olisi yhteisiä asioita hoitamassa. Ja siis olen ihan normaali ihminen, enkä trolli.
Kommentit (505)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika surullista. Toisaalta ymmärrän hyvin hänen päätöksensä. Oli varmasti raskaat neljä vuotta ja huonoon aikaan (sota, pandemia, energiakriisi). Lisäksi hirveä ajojahti somessa. Ei käy kateeksi joten ymmärrän kyllä. Elämässä voi tehdä muutakin varsinkin kun on monipuolisesti lahjakas ihminen. Voimia hänelle tulevaisuudessa.
Kyllä, ymmärtäähän sen. On vaan niin kova tekijä, että siksi suren. Toivon hänelle kaikkea hyvää.
Ap
Hyvänen aika, ei voi vaatia että uhraa terveytensä.
Ehkä vihdoin aikoo pistää perheasiat kuntoon. Uutisten perusteella ainakin olisi tarvetta.
Itse olen helpottunut että ei enää tätä maata johda. Ihan mukavan oloinen nuori nainen, meillä olisi varmaan kivaa yhdessä mutta hänen talousosaamisensa on niin surkealla tolalla että ei mitenkään pääministeriksi soveltuva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah hah hah hah, päästiimpä hänestä vihdoin. Lampaiden itku on musiikkia korville.
Onko sinulla kaikki hyvin? Mitä nyt aiot tehdä kun sinun ei enää tarvitse kohdistaa vihaasi häneen?
Kateelliset voivat etsiä seuraavan kohteen maalittamiselle.
Tanssiva Sanna 7-päivää lehden kannessa kiinnostaa paljon enemmän, kuin Orpo "naama norsun vitulla" kauppalehdessä.
Joku palkintopesti on oven takana kuitenkin odottamassa eussa
On taukonsa ansainnut. Ollut todella kovat neljä vuotta. Teistä haukkujista yksikään ei olisi siinä hommassa selvinnyt edes neljää viikkoa.
Kaikkea hyvää hänelle.
Mutta kun hän on niin kaunis , ainoa asia mitä jään kaipaamaan.
Oleme huolisame tala Kremlissä. Eikö niitä hornetteja luovuteta pois?
Marinin onttoa lasittunutta katsetta en jää kaipaamaan
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset voivat etsiä seuraavan kohteen maalittamiselle.
😭
Vierailija kirjoitti:
Mitä Marin sai aikaan ??
romutti vihreiden ja vasemmiston kannatuksen
Kunnioitetaan toisiamme! Ei ole poliitikon elämä helppoa.
No mut pääsethän sä hei seuraamaan sen johtotehtävä-somea johtomäärä-seuraajineen???
Vai putosko sen seuraajat? Oliko ne ostettuja kiinalaisia ja venäläisiä seuraajatilejä eli niitä nollatilejä jotka lähettelee vain sydämiä ja muuta emojia kommentteihin, vai aitoja seuraajia, onko kukaan katsonut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Marin sai aikaan ??
Sitä varmaan kannattaa kysellä täällä. Eiköhän hallituksen tavoitteet ja saavutukset ole luettavissa ihan muualta kuin täältä. Viitsit vähän nähdä vaivaa niin eiköhän se sinultakin onnistu.
Lahko on shokissa kun lahkojohtaja vetäytyy rivijäseneksi.
Onhan se aika surullista. Toisaalta ymmärrän hyvin hänen päätöksensä. Oli varmasti raskaat neljä vuotta ja huonoon aikaan (sota, pandemia, energiakriisi). Lisäksi hirveä ajojahti somessa. Ei käy kateeksi joten ymmärrän kyllä. Elämässä voi tehdä muutakin varsinkin kun on monipuolisesti lahjakas ihminen. Voimia hänelle tulevaisuudessa.