Haluaisin sellaisen siron ja hennon vartalon. Te joilla on sellainen
Miten onnistutte? Mitat? Päivittäinen ruokavalio ja liikunta? Voitteko hyvin, riittääkö teillä energiaa suoriutua? Tv. pullukka.
Kommentit (78)
Onko ihmisen luiden koolla sitten niin merkittäviä eroja? Olen itse suht pitkä ja mulla on aika paksut luut esim. nilkoissa, mutta veikkaan, että jos saisin laihdutettua alipainon rajoille (nyt normaalipainoinen) minua saatettaisiin kutsua siroksi.
Syö neljä kertaa päivässä, ei välipaloja. Aamulla jätän aamiaisen välistä ja juon kahvia ja vettä. Ensimmäisen aterian syön 11-12 ja viimeisen neljännen eli iltapala syön 20-21.
Ruumiinrakenteesta ja luustosta riippuu ennen kaikkea, kuinka siro on. Itse olen muuten siro (pitkät ohuet raajat ja kaula, kapea vyötärö ja pieni rintakehä), mutta lantio ja hartiat on vähän leveämmät, eli vartalotyyppi on tiimalasi. Painoa on kertynyt vuosien varrella ylimääräistä, mutta ruumiinrakenteesta johtuen ihmiset pitävät edelleen hoikkana. Bikineissä kyllä näkee, että vyötärölle on kertynyt aika monta makkaraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ruumiinrakenteesta kiinni se sirous. Hoikkuuden saavutat olemalla syömättä mutta se ei tee sinusta sirorakenteista.
No tämä. Itsellä painopudotus menossa elämäntaparemontilla. Paino oli tänään aamulla 109,5kg. Tavoite päästä 60 kiloon mikä on hyvä paino 168cm pitkälle. Hoikaksi/normaalipainoiseksi voin päästä, mutta siroa musta ei silti saa. Esim. ranteessa luut niin, että ranne ei tule olemaan kapean siro edes normaalissa painossa. Lantion luut on leveät joten normaalissa painossa vartalo on kaareva. Ei vain saa siroa musta millään.
Täällä 170 cm 70 kg 55v nainen
HUUTONAURUA
olen yrittänyt laihtua 5 kg viimeiset 5 vuotta..
juu ei...elän terveellisesti
koko ikäni paino oli 59-64
sit tuli 50 täyteen ja ei onnistu laihdutus....
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisen luiden koolla sitten niin merkittäviä eroja? Olen itse suht pitkä ja mulla on aika paksut luut esim. nilkoissa, mutta veikkaan, että jos saisin laihdutettua alipainon rajoille (nyt normaalipainoinen) minua saatettaisiin kutsua siroksi.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ruumiinrakenteesta kiinni se sirous. Hoikkuuden saavutat olemalla syömättä mutta se ei tee sinusta sirorakenteista.
No tämä. Itsellä painopudotus menossa elämäntaparemontilla. Paino oli tänään aamulla 109,5kg. Tavoite päästä 60 kiloon mikä on hyvä paino 168cm pitkälle. Hoikaksi/normaalipainoiseksi voin päästä, mutta siroa musta ei silti saa. Esim. ranteessa luut niin, että ranne ei tule olemaan kapean siro edes normaalissa painossa. Lantion luut on leveät joten normaalissa painossa vartalo on kaareva. Ei vain saa siroa musta millään.
Täällä 170 cm 70 kg 55v nainen
HUUTONAURUA
olen yrittänyt laihtua 5 kg viimeiset 5 vuotta..
juu ei...elän terveellisesti
koko ikäni paino oli 59-64
sit tuli 50 täyteen ja ei onnistu laihdutus....
Mulla sirous häviää jo lyhyeen kaulaan. On leveä rintaranka, leveät käsivarret, vyötärökaistale olematon, leveä lantio, lyhyet jalat.
Olen kyllä aina ollut vahva mutta en alipainoisenakaan siro.
Olen 162 cm pitkä ja taidan tällä hetkellä painaa 49 kiloa. Suurimman osan aikuisiästäni olen painanut 48 kg, enimmillään 52 kg. En harrasta kuin hyötyliikuntaa, noudatan sekaruokavaliota ja syön myös herkkuja.
Syön kai melko pieniä annoksia kerrallaan tai siis osaan syödä hitaasti ja lopettaa syömisen, kun on kylläinen olo. Esimerkiksi hampurilaisravintolassa minulle riittää pelkkä hampurilainen ja juoma tai korkeintaan lastenateria - jaksaisin kyllä syödä kerroshampurilaisen ja isot ranskalaiset, mutta kun nälkä lähtee jo sillä hampurilaisella.
Ajattele ensin lämminveristä arabialaista hevosta kirmaamassa kevyesti niityllä. Ja sitten kylmäveristä lihaksikasta hevosta, joka vetää pöllejä pimeässä kylmässä metsässä. Muuttuuko kylmäverinen arabialaiseksi, jos sille syöttää erilaista kauraa?
Miksi? Olen itse siro ja hento nainen, ja koko ikäni olen yrittänyt kasvattaa lisää lihasta ja massaa. Tervettä sellaista, eli treeniä ja ruokaa lisäämällä.
Vierailija kirjoitti:
Ruumiinrakenteesta ja luustosta riippuu ennen kaikkea, kuinka siro on. Itse olen muuten siro (pitkät ohuet raajat ja kaula, kapea vyötärö ja pieni rintakehä), mutta lantio ja hartiat on vähän leveämmät, eli vartalotyyppi on tiimalasi. Painoa on kertynyt vuosien varrella ylimääräistä, mutta ruumiinrakenteesta johtuen ihmiset pitävät edelleen hoikkana. Bikineissä kyllä näkee, että vyötärölle on kertynyt aika monta makkaraa :D
Minulla vähän sama. Luusto ja vartalonrakenne vaikuttaa paljon.
No mun kohdalla tilanne on hillitön (haluaisin mättää hampurilaisia välillä, syöpötellä yöllä ja tanssia kahvin kanssa yöunille, mutta ei). Olen ollut alunperin ja geeneiltä hoikka, siis ihan epäterveellisemmälläkin syömisellä tosin liikuin paljon. Mutta nykyään olen ihan keijun mitoissa, vaikka en liiku mitään - terveys on jossakin yliherkistyneessä epänormaalissa tilassa. Kyllä tutkimuksia on tehty eikä mitään ole syytä.
Haluaisin syödä epäterveellisemmin mutta elimistö ei siedä rasvaisia ruokia ja muutenkin on jokin tila päällä kropassa, niin joudun syömään vähemmän ja terveellisemmin mitä haluaisin. Ennen tykkäsin syödä pitkin iltaa ja yötä, nyt ei sekään käy, kun ruuansulatus ei tykkää ja tulee ikävää oloa.
Myöskään en voi juoda alkoholia, ei viiniä, ei mitään, koska elimistö on tosiaan jossain yliherkkyystilassa. Haluaisin syödä ja juoda normaalisti. Olen päinvastoin miettinyt, että voisin vaihtaa itseni pulleampaan versioon, jos muuten olisin terve - kuitenkin sen pulleuden voisi tiputtaa pois halutessaan. Parempi olla terve ja saada nauttia asioista, silloin kun haluaa, eikä ole kipuja, kuin se että on nätin siro mutta on kipuilua kun silloin hoikkuuden vaihtaisi hyvinvointiin.
Että jos tähän samaan haluaisi päästä, niin sitten tarttisi saada ongelmat ruuansulatukseen ja jokin tällainen yliherkkyystila tms.
Vierailija kirjoitti:
Olen 162 cm pitkä ja taidan tällä hetkellä painaa 49 kiloa. Suurimman osan aikuisiästäni olen painanut 48 kg, enimmillään 52 kg. En harrasta kuin hyötyliikuntaa, noudatan sekaruokavaliota ja syön myös herkkuja.
Syön kai melko pieniä annoksia kerrallaan tai siis osaan syödä hitaasti ja lopettaa syömisen, kun on kylläinen olo. Esimerkiksi hampurilaisravintolassa minulle riittää pelkkä hampurilainen ja juoma tai korkeintaan lastenateria - jaksaisin kyllä syödä kerroshampurilaisen ja isot ranskalaiset, mutta kun nälkä lähtee jo sillä hampurilaisella.
Hei,
Olen myös 162cm ja painan 52 kg. Minulla on samanlainen ajattelutapa ja tottumus: syön sekaisin kaikkea mutta melko pieniä määriä kerralla. En syö itseäni juuri ähkyyn vaan sopivasti täyteen. Ruokavaliooni kuuluu runsaasti kasviksia ja ne ovat pääosassa aterialla. Syön yhden kunnon aterian päivällä ja 3-4 välipalaa (esim. rasvaton rahka, raejuusto, pähkinäpatukka, leipää kinkulla ja kasviksilla, salaatti tms.). En syö pikaruokaa. Viikonloppuisin herkuttelen mutta en silloinkaan vedä övereitä. Liikun 2-4 x viikossa salilla tai ulkoillen. Teen istumatyötä. Ikää vajaa 40v.
Et välttämättä mitenkään. Minä olen hoikka, mutta siroa minusta ei saa millään. Leveä lantio, hartiat leveät kuin ladon ovet. Ole siinä sitten siro.
Jep, sirous riippuu ruumiinrakenteesta. Mulla on lyhyt kaula, lyhyet raajat, leveä rintakehä, leveä lantio. En näytä sirolta missään painossa. Sen sijaan oon nähnyt siron vaikutelman antavia hieman ylipainoisia, joilla on hoikat pitkät raajat, pitkä kaula, kapea rintakehä ym.
Eikö olisi parempi keskittyä nykyhetkeen. Ja siihen vartaloon joka jo on? Hyväksyä itsensä, ei se sirous mistään tyhjästä tule kuten monet tässä jo makninneet.