Haluaisin sellaisen siron ja hennon vartalon. Te joilla on sellainen
Miten onnistutte? Mitat? Päivittäinen ruokavalio ja liikunta? Voitteko hyvin, riittääkö teillä energiaa suoriutua? Tv. pullukka.
Kommentit (78)
Minä olen laiha mutta en siro. En ole koskaan ollut.
Olen aina ollut ikäsiäni tyttöjä pitempi ja sellainen urheilullinen.
Ei siroutta saa millään dietillä, se on ruumiinrakenteesta kiinni. Nykyään tykkään itsestäni. Hieman atleettisesta vartalostani vaikka ehkä hieman lihaa saisi olla luitten päällä.
Mulla on ihan geeneissä hoikkuus/sirous. Olen yrittänyt miehenä hyödyntää ja korostaa hyvin feminiinistä ja hoikkaa ulkonäköäni. Olen toki ollut kasvissyojä yli 30 vuotta.
Syön ihan normaalia kotiruokaa peri kertaa vuorokaudessa, enkä erityisemmin liiku. Dokaan paljon ja poltan ketjussa - pitää painon kuosissa.
Uin paljon nuorena ja harkitsin salille menoa, mutta päätin vaalia luonnollista vartalotyyppiäni. Kaikki naiset eivät tietenkään diggaile tällaisesta poikamaisuudesta, mutta harvalla 60-v. näkee saunassa kaltaistani luonnollista 8-packia ja vähärasvaisuutta.
Mutta siroudesta vielä: siis ranteeni ovat aivan linnun, käsi menee ympäri etc.
160cm, 58kg ja 45v, syön normaalia kotiruokaa, noudatan sääännöillistä ruokarytmiä ja kävelen vähintään 5km päivittäin. Pyrin myös hyötyliikuntaan eli valitsen portaat hissin sijaan ja lähikauppaan kävelen ennemmin kuin otan auton.
Sirous on tosiaan ruumiinrakenteesta kiinni, mutta hoikan näköisen varmaan saat. Itse kiinnitin usein huomiota nuorena 20 vuotta sitten, että suurimmalla osalla silloisilla nuorilla naisilla oli tosi kapea ja pitkä selkä. Kyllä se kapea luusto varmasti teillä vielä sieltä rasvan alta löytyy. Itse muistan tuon edelleen siksi, kun mulla itsellä oli jo silloin leveä tasapaksu selkä, vaikka olin laihduttanut itseni alipainoon. Haaveilin aina kans hoikkuudesta ja harmitti, kun esim. jotain trikoo t-paitoja harrastusporukan kanssa tilattiin, niin muille tytöille sopi koko XS tai S ja mun kohdalla tilaajat totesi vain heti vilkaistaessa että "Sulle ei varmaan tuo S sovi, pitää olla ainakin M" Vaikka olin siis 167 cm ja 49kg. Nykyään painan reilu 70kg, mutta mun rintaranka on niin leveä, että mulla erottuu normaalisti seisoessa näin painavanakin edelleen kylkiluut ihon läpi molemmista kyljistä.
No ei kyllä kannata ainakaan dokaamaan ja polttamaan ryhtyä laihtuakseen. Parempi olla sitten vaikka vähän läski.
Vierailija kirjoitti:
Olitko lapsena ja teininä siro? Siitä tiedät, mitä sinulla on laihdutuksen jälkeen tiedossa. Pysyvä laihduttaminen normaalipainoon ja siinä pysyminen lopun ikää kannattaa vaikket muuttuisikaan ihailemaksesi siroksi keijuksi.
Suomalaiset naiset hyvin harvoin ovat siroja. Ranskattaret ja Etelä-Eurooppalaiset naiset ovat hyvinkin siroja nuorena, mutta vanhemmiten kiloja kertyy heillekin kovin reippaasti. Esim. Kreikassa matkustellessani kymmeniä kertoja en ole nähnyt ainoatakaan keski-ikäistä tai sen ylittänyttä siroa naista vaikka nuorena sitä olivat.
Ei siellä arvosteta laihdutuskuureja vaan nautitaan hyvästä ruoasta ja viinistä. Eivätkä aviomiehet jätä vaimoaan ja lastensa äitiä ylimääräisten kilojen takia. Pulskistuvat onnellisesti yhdessä. Hyvä elämänasenne, nautitaan turhia murehtimatta.
Antaa hieman väärän kuvan, jos vain katselee hotellien ja ravintoloiden hoikkaa ja siroa henkilökun
Ei se nyt niin kovin harvinaista ole olla siro suomalainen nainen. Minun tuttavapiirissä on monta. Toki myös niitä rotevampia. Ja asun vieläpä Itä-Suomessa, jossa sanotaan olevan erityisen paljon sitä "tanakkaa" vartalotyyppiä.
Minulla on aina ollut tanakat, vahvat raajat. En ole ollut ylipainoinen, BMI noin 20. Aina kesällä hävennyt paksuja jalkoja ja shortsien pitoa. Terveellistä ruokaa olen syönyt varhaisaikuisuudesta lähtien ja liikkunut keskivertoa enemmän.
No, sitten kerran jouduin yli kuukaudeksi sairaalaan enkä voinut liikkua ollenkaan. Johan tuli siro kroppa! Upeat sääret shortseissa ja hameissa! Ihan vaan sillä että lihakset lähti. Toki ne liikunnan myötä tuli takaisin.
Saman huomasin sukulaisellani jolla samanlainen ruumiinrakenne. Kun vanhuksena jäi liikuntakyvyttömäksi, hänestä tuli valtavan siro ja hento.
Meidän kropat vaan on erilaisia, tuleehan toisille esim. rasvaa enemmän rintoihin tai peppuun, ei se tarkoita sitä että ei harrastaisi liikuntaa tai söisi vain turilaisia.
En taida tuntea ketään. joka olisi enää hennon ihmisen mitoissa eli kaippa tämä lihominen on nykyään ihan normi ja trendi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan geeneissä hoikkuus/sirous. Olen yrittänyt miehenä hyödyntää ja korostaa hyvin feminiinistä ja hoikkaa ulkonäköäni. Olen toki ollut kasvissyojä yli 30 vuotta.
Syön ihan normaalia kotiruokaa peri kertaa vuorokaudessa, enkä erityisemmin liiku. Dokaan paljon ja poltan ketjussa - pitää painon kuosissa.
Uin paljon nuorena ja harkitsin salille menoa, mutta päätin vaalia luonnollista vartalotyyppiäni. Kaikki naiset eivät tietenkään diggaile tällaisesta poikamaisuudesta, mutta harvalla 60-v. näkee saunassa kaltaistani luonnollista 8-packia ja vähärasvaisuutta.
Mutta siroudesta vielä: siis ranteeni ovat aivan linnun, käsi menee ympäri etc.
mielenkiinnosta - millaista ruokaa syöt? kiinnostaa noiden kotiruoka-annosten sisältö, kerta vielä kasviksia vain syöt että miten jaksat, ehkä siis alkoholista lisäkaloreita?
155cm, 40kg. Siro luonnostaan mutta myös aktiivinen elämäntyyli ja lapsettomuus auttaa.
Olen 149 cm pitkä ja paino 40 kg. 12 vuotias poikani on minua isompikokoisempi. Olen todella siro ja pienikokoinen. Jostain syystä miehet tykkää pienistä naisista
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kehittää enemmänkin ajattelua poispäin ulkonäkökeskeisyydestä, pyrkiä löytämään elämän sisältöä tärkeämmistä asioista sekä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on💖
Keho tai mikä lie positiivisuus vain kannustaa läskejä pysymään läskeinä.
Painoni on vähän alle 60 kg. Liikunta on/off, joskus joka päivä ja joskus kausia jolloin ei ollenkaan. Vaikutus painoon ehkä pari kiloa. Eli varmaan minulla on nopea aineenvaihdunta tms. kun painoa ei kerry. Syön yleensä neljä ateriaa päivässä, joskus lisäksi välipala. En syö mitään viljoja ja vain hyvin harvoin maitotuotteita (suolistosairaus). Eli ruokavaliossa ei juurikaan ole ns. höttöä, josta olisi helppo saada paljon tyhjiä kaloreita. Ruoaksi todella paljon vihanneksia, lihaa, kalaa, kanaa, pähkinöitä, maltillisesti marjoja ja hedelmiä. Tosin painoni oli sama kun käytännössä elin herkuilla (vanhalla ruokavaliolla), mutta silloin paino pysyi matalana varmaan myös siksi kun vatsa oli koko ajan huonona ja mikään ei imeytynyt
Musta usein sanottu, että olen siro. Mutta olen 180cm niin en tiedä voinko olla siro.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsivarret kuin 10-vuotiaalla lapsella vaikka treenaan niitä. En nyt sanoisi, että tuosta on juurikaan etua ollut. Hartiavaivoja.
Mulla kans.. Siimakädet? Oikeastaan häpeän näitä ja en pidä t paitoja kesäisin
Olin nuorena hoikka, äitini silloiset vaatteet eivät mahtuneet mitenkään, hän oli siro - periaatteessa meillä oli sama koko, esim. rinnanympärys sama - minulla selän222222leveydestä, hän rintavampi, hartiani olivat senttitolkulla leveämmät, Kyllä sirous on syntymälahja.
Vierailija kirjoitti:
Musta usein sanottu, että olen siro. Mutta olen 180cm niin en tiedä voinko olla siro.
Voit olla, ovathan monet mallitkin!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsivarret kuin 10-vuotiaalla lapsella vaikka treenaan niitä. En nyt sanoisi, että tuosta on juurikaan etua ollut. Hartiavaivoja.
Jaa-a. Minun lantio on todella kapea eikä levinnyt edes raskauksien aikana: vatsa kasvoi joka kerralla vain suoraan eteenpäin. Ja kaikki neljä tulivat ulos ihan normisti, ei vaikeuksia.