Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmien miehen ensitapaaminen siirtyy ja siirtyy koska prkl peräpukamat, kertoisitko todellisen syyn?

Vierailija
11.02.2024 |

Mä en oikeesti nyt kestä tätä tilannetta...! Vihdoinkin mies joka Oikeasti kolahtaa, ja mä olen joutunut siirtämään ensitreffejä jo kahdesti koska peräpukamat äityivät niin pahaksi! Siis mitä hemmettiä mä voin tehdä!? Eihän tätä voi hänelle myöntää! Kuolen häpeästä ja ottaa päästä niin että heikottaa 😖

Apteekin tuotteet ei auta, ja tämähän voi mennä niinkin pitkälle että joudun johonkin operaatioon, se siitä miehestä sitte.. Siis en mä voi häntä tavata koska olen yksinkertaisesti niin Kipeä etten kykene olemaan normaalisti!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Ap nyt pikaisesti päivystykseen. Kerrot, kuinka kipeä olet ja rehellisesti ihastus asiasi myös. Pääset varmasti kiireellisenä tapauksena leikkaukseen pian. Ja kerrot ihastuksellesi, että sinulla on "naisten vaivoihin" liittyvä toimenpide tulossa. Ja että halua ehdottomasti tavata hänet, kun olet toipunut.

Toinen vaihtoehto on mennä yksityiselle operaatioon, jos rahasi riittävät. Pääset sinne pian. Toipumisaika on luultavasti noin kaksi viikkoa. 

Nyt vaan alat toimimaan, jotta et menetä miestä, johon olet ihastunut.

Vierailija
42/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Ottaisin parasetamolia sekä ibuprofeenia ja lisäksi laittaisin puuduttavaa voidetta perärööriin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hele. En todellakaan kertoisi enkä haluaisi kuulla.

Vierailija
44/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa, kaikki "miehet" haluavat nykyään vain kakkosta. Heterot saa ilman treffejäkin.

Vierailija
45/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla ne peräpukamat on?

Mihin sitä persereikää tarvitaan?

Pelkkään paskantamiseen.

Ottaa vatsaystävällistä kipulääkettä, Panadol, ja treffaa.

Jättäkää perseaukot rauhaan.

Vierailija
46/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa pitää tuota tekosyynä sille, ettet halua tavata. Minä tajusin peräpukamien tuskallisuuden vasta sitten, kun itse niistä kärsin. Sitä ennen olisin saattanut jättää suhteen siihen, jos joku ei olisi voinut edes hetkeä tavata peräpukamien takia.

Vierailija
47/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kävelytreffeille, jossa ei tartte istuu. Ja kunnolla buranaa ennen lenkkiä.

Vierailija
48/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin jo tänään yksityiselle. Lainaa vaikka lääkärirahat joltain.

Peräpukamat voivat kiertyä jopa kuolioon tai tulehtua pahasti, jolloin on mahdollista, että ne operoidaan melkein heti.

Kerro ihastuksellesi, että on vaikeita, kipeitä  suolivaivoja. Olet sairas.

Kyllä varmadti ymmärtää ja antaa aikaa.

Ei sinun tarvi sanoa sanaa: peräpukama.

-  Tsemppiä. Hyvin tässä käy.

Vierailija
49/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä miehenä ole koskaan ollut kiinnostunut naisen peräpukamista, ainoastaan joistan henkeä uhkaavista vaivoista toki. Erilaiset pikkuvaivat, kuten peräpukamat, luomet ja suonikohjut kuuluvat ihmisen elämään ja jos nainen sanoisi että on peräpukamat, niin kuittaisin ok ja siirrytään eteenpäin muihin aiheisiin. Ellei nainen sitten halua keskustella kuutta tuntia peräpukamistaan, sekin käy.

Tämä viesti on kyllä symppis🥰

Vierailija
50/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Ap nyt pikaisesti päivystykseen. Kerrot, kuinka kipeä olet ja rehellisesti ihastus asiasi myös. Pääset varmasti kiireellisenä tapauksena leikkaukseen pian. Ja kerrot ihastuksellesi, että sinulla on "naisten vaivoihin" liittyvä toimenpide tulossa. Ja että halua ehdottomasti tavata hänet, kun olet toipunut.

Toinen vaihtoehto on mennä yksityiselle operaatioon, jos rahasi riittävät. Pääset sinne pian. Toipumisaika on luultavasti noin kaksi viikkoa. 

Nyt vaan alat toimimaan, jotta et menetä miestä, johon olet ihastunut.

Julkisella ei kyllä pääse jonon ohi vain siksi, että on treffit tulossa. Siellä kriteerinä on lääketieteellinen kiireellisyys. Mutta tokihan kipeät peräpukamat täytyy hoitaa, oli treffit tai ei.

Vierailija
51/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi kertoa oikeaa syytä niin ei ole mitään toivoa suhteella.

Vierailija
52/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä sitten lääkittynä hänet tapaamassa. Voi härregyyd mikä mies..! 🙈😍 Joo huomenna juoksen lääkäriin!! Ja vaikuttaa siltä että mikäli perseen tilanne pitkittyy niin pystyn sanomaan niinku asia on. Jee!

Ap

Vierailija
53/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävinpä sitten lääkittynä hänet tapaamassa. Voi härregyyd mikä mies..! 🙈😍 Joo huomenna juoksen lääkäriin!! Ja vaikuttaa siltä että mikäli perseen tilanne pitkittyy niin pystyn sanomaan niinku asia on. Jee!

Ap

Mene päivystykseen hoitamaan se peräsi. Älä kerro niistä peräpukamista (vasta kun kihlasormus saatu voit kertoa ja nauratte sit tälle yhdessä). 

Vierailija
54/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte päivystykseen mennä, mutta hoituu ihan perus terveyskeskusvastaanotolla nopeasti tuo kumirengashoito. 

Vierailija
55/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tälläisiä juttuja tällä kertaahuoh

Vierailija
56/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä ne pukamat sille 

Vierailija
57/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai voit sängyssä sanoa sulla olevan kipeät pukamat ja annat suuhoitoja miehelle.

Oliko ap mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi