Unelmien miehen ensitapaaminen siirtyy ja siirtyy koska prkl peräpukamat, kertoisitko todellisen syyn?
Mä en oikeesti nyt kestä tätä tilannetta...! Vihdoinkin mies joka Oikeasti kolahtaa, ja mä olen joutunut siirtämään ensitreffejä jo kahdesti koska peräpukamat äityivät niin pahaksi! Siis mitä hemmettiä mä voin tehdä!? Eihän tätä voi hänelle myöntää! Kuolen häpeästä ja ottaa päästä niin että heikottaa 😖
Apteekin tuotteet ei auta, ja tämähän voi mennä niinkin pitkälle että joudun johonkin operaatioon, se siitä miehestä sitte.. Siis en mä voi häntä tavata koska olen yksinkertaisesti niin Kipeä etten kykene olemaan normaalisti!
Kommentit (57)
Etkö voi edes vaatteet päällä tavata? Pystytkö sentään istumaan muutaman tovin? Tai mennä pienelle kävelylle? Seksiin ei edes tarvitse harkita mennä heti. Saat sen päättää ihan itse kun kunto ja tutustumisen eteneminen sen tunteen tuo. Onhan mukavaa vain ensin jutella ja tutustua paremmin. Toisaalta tutustumisen kannalta on turhaa puhua peräpukamista, ne eivät kuulu tähän vaiheeseen, voi sanoa vaikka, että selkä on kipeä. Mutta tosiaan ihan muissa kuin seksin merkeissä voisitte tavata peräpukamienkin kera. Jos eivät kovin pahaksi ole äityneet, että puhumaan pystyt kuitenkin.
On siis niin tuskainen olo että en pysty olemaan rennosti ja oma itseni.. Kävelylle en missään nimessä kykene 😞
Ap
Pyydä treffimiestä hoitamaan pukamia peniksellään. Sperma parantaa kuulemma pukamat tehokkaasti.
Ohi aiheen, mutta minulta meni maku erääseen mieheen kun alkoi esitellä suonikohjujaan heti tutustumisen alussa. Olin joskus nuorempana muinoin juhannuksena eräässä maaseutuhotellissa pari päivää. Siellä oli ennestään tuntematon mies ja vietimme yhdessä aikaa siellä, ei siis seksiä. Kun istuimme rannassa alkoi puhua, että hänellä on pahat suonikohjut ja näytti niitä nostaen lahkeensa polviin. No, olihan ne aika ruman näköiset. Jotenkin vain tilanne lässähti ja kiinnostus mieheen. No, en ollut kyllä muutenkaan kovin ihastunut.
Älä kerro pukamista, kerro joku muu syy. Tavata kai voitte silti?
Ei voi ola vaikeaaa. Luuri käteen, soitat miehelle ja kerrot kuinka asiat on. Samalla kerrot vaihtoehdot missä ja miten voitte tavata johtuen juuri tuosta rajoitteesta. Aivan yhtä hyvin se mies voi saada jonkun slaagin tai katkaista jalkansa ja treffit olisi pahimmillaan teho-osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se paljastuu kuitenkin. Kun pukamista jää sellaiset heltat peräsukon ympärille. Jos sulta hirtetään tai leikataan pukamat istut seuraavilla treffeillä lasten uimarenkaan päällä.
Minulta on leikattu ihan extemporee vastaanotolla peukaloon pään kokoinen polyyppi peräaukolta. Ei edes tikkiä laitettu. Lääkäri iski vain puudutuspiikin peräaukon suulle ja vetäisi skalpellilla poikki. Ei muuta kuin side pöksyyn ja kotiin. Ei vaivannut mitenkään muutaman tunnin päästä eikä jäänyt mitään jälkeä. Vuosi myöhemmin tuli toinen polyyppi ja se poistettiin leikkauksessa. Kirurgi oli laittanut tikin, koska en ollut tajuissani, että olisin voinut kieltää, siitä jäi pieni kieleke ja toipuminen kesti yli viikon. Jos joskus uusii niin mielelläni menisin sen ensimmäisen vastaanotolle kun homma hoitui niin nopeasti ilman kuukausien pohtimista ja ajan tuhlaamista.
Pukaman heltan leikkaaminen ei vaikka olen maallikko. Ole lukemqni mukaan niin helppo juttu kuin luulisi. Polyyppihan on vain ihon pinnassa kun pukama on venynyt verisuoni.
En kertoisi pukamista. Sano, että sulla on pitkittynyt korona tai keuhkokuuume tms.
Pyydät miestä hoonaamaan takapuolireikää oikein kunnolla niin saa pukamat kyytiä!
Minusta kaikkein paras vaihtoehto on, että olet ihan rehellinen ja kerrot suoraan. Pukamat on niin yleisiä, ei niistä kukaan säiky
Minä en miehenä tuota hätkähtäisi. Yleinen vaiva.
Ensitapaamisella ei kannata mennä sänkyyn muutenkaan, joten tapailette useita kertoja ilman mitään paineita. Syöt kaurapuuroa joka aamu ja hoidat peräsi kuntoon.
Siis ihanko oikeasti? Mun on niin vaikea uskoa 😳
Ap
En mä seksiä tässä haluaisi edes harrastaa, ei oo siitä kyse. Oon vaan niin kipee että haluaisin vaan olla peiton alla 😔
Ap
Äijä voi paljastua persläveksi jo eka tapaamisella, joten hoida ensitreffit vaikka jossakin kahvilassa/leffassa tms.
Vierailija kirjoitti:
Tai voit sängyssä sanoa sulla olevan kipeät pukamat ja annat suuhoitoja miehelle.
Niin, tai kysyy vaan, että haluatko veristä anaalia.
Siirrät ensitreffejä? Oletko jotenkin pervo? Saako ne ronkkia takamustasi heti ensi treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Kertomalla oikean syyn,suoraan ja kiemurtelematta,tulisi testattua miehen luonne ja huumoritaju suht hyvin. Ymmärrän että nolottaa, mutta itse kertoisin. Jos mies todella lähtee ja ' se on siinä sitten' niin ei ollut mikään löytö.
Tämä on hyvä neuvo. Miksi sitä pitäisi hävetä ja nolostella, että elämässä sattuu ja tapahtuu? Tuskin se mieskään mikään herra täydellinen on.