Ihanaa, että alkava viikko on lyhyempi töissä!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset?
Etkö sinä seuraa muuta nettitekstiä kuin tätä palstaa? Tai uutisia esim.tv:stä?
Ap
Mulla oli tämä viikko lyhyempi, toivottavasti ens viikolla saa olla normaalisti töissä 😊
Ensi viikolla kolmen päivän lakko. Saa jäädä kotiin, jee!
Olen raskausvapaalla, ei töitä mutta palkka juoksee. Lällällää.
Ei ole. Onneks bussit kulkee. Ei ole varaa olla palkattomalla vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset?
Ap
Esitätkö käyväsi töissä?
Otin pari lisävuoroa töissä ensi viikolla
sopivasti kun haluan kesällä rahaa festareille
Mä just pistin peruuttaen ke ja to keikat, ellen saa niitä vaihdettua iltavuoroiksi, joihin saan kyydit. Eipä haittaisi vaikken saisi vaihdettua, lepokin tekisi hyvää. Auon tässä lapajumeja relaksanteilla.
Ay-liike osoittaa poliittisella lakollaan miksei ay-liikkeellä saa olla nykyisenkaltaista oikeutta poliittiselle lakkoilulle kun nuo ei osaa olla väärinkäyttämättä sitä.
Samalla nuo valehtelee jäsenilleen että kyse on duunarien oikeuksista vaikkei noita ole duunarien oikeudet kiinnostaneet pätkääkään vuosikymmeniin kun katsoo miten huonosti suomalaisilla duunareilla menee vuosikymmenestä toiseen.
Täällä myös lakkopöiviä 2kpl ensi viikolla on ihana. Kun toimii erityislasten kanssa haastavat jo fyysisesti ja ovat isokokoisia niin toivoisi, että joku sitä arvostaisi.
Ensi viikolla hyvä tili, saa extraa kun on töissä, parit tuplavuorot ylityökorvauksineen. Kesälle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset?
Ap
Suurinta osaa suomalaisista ei kiinnosta tämän wt-porukan lakko. Osoitatte vain miten hyödyttömiä olette, koska koko lakko ei näy millään tavalla tavalliselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ay-liike osoittaa poliittisella lakollaan miksei ay-liikkeellä saa olla nykyisenkaltaista oikeutta poliittiselle lakkoilulle kun nuo ei osaa olla väärinkäyttämättä sitä.
Samalla nuo valehtelee jäsenilleen että kyse on duunarien oikeuksista vaikkei noita ole duunarien oikeudet kiinnostaneet pätkääkään vuosikymmeniin kun katsoo miten huonosti suomalaisilla duunareilla menee vuosikymmenestä toiseen.
NIinpä tyhmät duunarit siellä lakkoilee työttömien oikeuksien puolesta, naurattaa oikein miten helvetin tyhmää sakkia nämä demareiden duunarit ovat :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset?
Ap
Esitätkö käyväsi töissä?
Jos en kävisi niin en kai hehkuttaisi lyhyempää työviikkoa. Vaikka asia sinua kirveleekin, tai sitten tuo kommenttini ettet seuraa muuta kuin palstajuttuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se aika oli jo enkä sitä uudelleen eläisi tässä maailman ajassa, olin useamman vuoden kotiäitinä, lällällää.
Ap
Minä en ymmärrä miksi jotkut tuhlaavat hallituksen antamat veronalennukset ja palkkatyöstä käteen jäävän osuuden lisät palkattomiin lakkopäiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se aika oli jo enkä sitä uudelleen eläisi tässä maailman ajassa, olin useamman vuoden kotiäitinä, lällällää.
Ap
Mitä kehitysvammoja on diagnosoitu?
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla hyvä tili, saa extraa kun on töissä, parit tuplavuorot ylityökorvauksineen. Kesälle rahaa.
Ei tämä lakkoilu talouttani kurita, lakkokorvaus tulee tilille kuten toissaviikoltakin tuli ja olisin myös korvauksettomaan tukilakkoon alkanut, jos ei liitto olisi ilmoittanut osallistumisesta. Kesärahat on jo osin tilillä (kuten joka vuosi) ja loput sitten lomarahoista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset?
Ap
Suurinta osaa suomalaisista ei kiinnosta tämän wt-porukan lakko. Osoitatte vain miten hyödyttömiä olette, koska koko lakko ei näy millään tavalla tavalliselle ihmiselle.
Hyvä yritys, mutta ei uponnut. Ja emme todellakaan ole hyödyttömiä, ilman meitä ei elämänne onnistuisi tai olisi ainakin halvatun paljon haastavampaa, sen osoittaa jokapäiväinen arkemme ja se mitä kohtaamme ja otamme vastaan työssäni.
Ap
Mitä horiset?