Ihanaa, että alkava viikko on lyhyempi töissä!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen raskausvapaalla, ei töitä mutta palkka juoksee. Lällällää.
Se aika oli jo enkä sitä uudelleen eläisi tässä maailman ajassa, olin useamman vuoden kotiäitinä, lällällää.
Ap
Minäpä en tehnyt lapsia ollenkaan, säästyy kaikki rahat ja aika omaan käyttöön, lällällää.
Minäpä teen ihan normaalisti töitä. Joka päivä menen kuuntelemaan kansalaisten kitinää sinne työpisteelle. Ihan sama onko lapset mukana tai kävelenkö 1,5h suuntaansa sinne päästäkseni.
Lakkoviikoilla on vielä järjettömästi töitä, koska lakkolaiset kokevat tarpeelliseksi hoitaa kaikki asiansa juuri lakkoviikolla. Minkä koen hiukan nurinkuriseksi. Ollaan itse pois työstä, mutta rasitetaan sitten kahta kauheammin niitä, jotka sinne töihin joutuvat kaikissa tilanteissa raahautumaan.
Ihanaa, kun joka viikko on lyhyempi. 2-3 yötä viikossa ja 4-5vp. Nettopalkka silti sen 2200-2600 kuussa riippuen vuorojen ja viikonloppuöiden määrästä.
-keikkayökkö
Oletko kuullut lakkokorvauksista? Jos olet tukilakossa niin se on palkaton eikä oikeuta lakkokorvauksiin, mutta jos oma liittosi on ilmoittanut poliittisesta lakosta niin se oikeuttaa lakkokorvauksen saamiseen. Ja se summa on sen verran hyvä, että ei tuloja pahemmin pienennä, joillakin alan ihmisillä päinvastoin riippuen työvuosista l.palkasta.
Ap