Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, että alkava viikko on lyhyempi töissä!

Vierailija
11.02.2024 |

Lakko 2pv, uudelleen👍🥳

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi jotkut tuhlaavat hallituksen antamat veronalennukset ja palkkatyöstä käteen jäävän osuuden lisät palkattomiin lakkopäiviin.

Oletko kuullut lakkokorvauksista? Jos olet tukilakossa niin se on palkaton eikä oikeuta lakkokorvauksiin, mutta jos oma liittosi on ilmoittanut poliittisesta lakosta niin se oikeuttaa lakkokorvauksen saamiseen. Ja se summa on sen verran hyvä, että ei tuloja pahemmin pienennä, joillakin alan ihmisillä päinvastoin riippuen työvuosista l.palkasta.

Ap

Vierailija
22/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen raskausvapaalla, ei töitä mutta palkka juoksee. Lällällää.

Se aika oli jo enkä sitä uudelleen eläisi tässä maailman ajassa, olin useamman vuoden kotiäitinä, lällällää.

Ap

Minäpä en tehnyt lapsia ollenkaan, säästyy kaikki rahat ja aika omaan käyttöön, lällällää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä teen ihan normaalisti töitä. Joka päivä menen kuuntelemaan kansalaisten kitinää sinne työpisteelle. Ihan sama onko lapset mukana tai kävelenkö 1,5h suuntaansa sinne päästäkseni.

Lakkoviikoilla on vielä järjettömästi töitä, koska lakkolaiset kokevat tarpeelliseksi hoitaa kaikki asiansa juuri lakkoviikolla. Minkä koen hiukan nurinkuriseksi. Ollaan itse pois työstä, mutta rasitetaan sitten kahta kauheammin niitä, jotka sinne töihin joutuvat kaikissa tilanteissa raahautumaan.

Vierailija
24/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun joka viikko on lyhyempi. 2-3 yötä viikossa ja 4-5vp. Nettopalkka silti sen 2200-2600 kuussa riippuen vuorojen ja viikonloppuöiden määrästä.

-keikkayökkö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän