Karu totuus on valjennut minulle. Joudun käyttämään ihan älyttömästi rahaa ulkonäkööni :(
Täällä kirjoittaa 25-vuotias mies. Tiedän, että monilla herää ensimmäiseksi: "Entäs kaikki onnettomuuksissa loukkaantuneet, syöpäpotilaat jne". Ei silloin kukaan enää ajattele näitä minun listaamia asioia.
- (Hiustensiirto) ~2000e halvimillaan. Tähän päälle tulee tietysti lääkkeet joilla estetään "vanhojen" hiusten lähtöä. Lääkkeet varmaan kymppejä kuukausittain.
- (Luomien poistot) ~500-2000e
- (Gykenomastia/miestissit) ~3000-5000e.
- (Parransiirto) ~1000-3000e.
- (Leukaimplantti) ~3000-5000e
En voi edes sanoin kuvaila miten turhautunut olen. ~20 000 euroa, että joutuu korjaamaan nämä, ja vielä maksamaankin itse.
Näytän miljoona kertaa paremmalta hiuksien kanssa. Luomet ovat rumia, ja varsinkin jos niitä paljon. Miestissejä ei saa ilman leikkausta pois (paitsi jos ne ovat vain rasvaa). Siunattu huonoilla partageeneillä. Huonot partageenit, pieni leuka.
Kommentit (64)
Tähän olisin voinut mainita vielä rumat alahampaani. Ovat kuin viisivuotialla ja hammasvälit on todella isot.
Huoh, tähänkin uppoaisi tonneja :(
Pitääkö se 30 000e laina mennä neuvottelemaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tähän olisin voinut mainita vielä rumat alahampaani. Ovat kuin viisivuotialla ja hammasvälit on todella isot.
Huoh, tähänkin uppoaisi tonneja :(
Pitääkö se 30 000e laina mennä neuvottelemaan?
Ap
Oma valinta, senkun vain menee neuvottelemaan kun vain on tuloja, takaaja tai jotakin kiinnittää, kyllä pankki lainaa antaa.
Parransiirto on huono idea koska tarvitset kaikki siirteet päänahkaan.
Voi myös näyttää epäluonnolliselta.
Oletko ottanut rokotuksen? ei olisi kannattanut, se on iso nou nou.