Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karu totuus on valjennut minulle. Joudun käyttämään ihan älyttömästi rahaa ulkonäkööni :(

Vierailija
10.02.2024 |

Täällä kirjoittaa 25-vuotias mies. Tiedän, että monilla herää ensimmäiseksi: "Entäs kaikki onnettomuuksissa loukkaantuneet, syöpäpotilaat jne". Ei silloin kukaan enää ajattele näitä minun listaamia asioia.

- (Hiustensiirto) ~2000e halvimillaan. Tähän päälle tulee tietysti lääkkeet joilla estetään "vanhojen" hiusten lähtöä. Lääkkeet varmaan kymppejä kuukausittain.

- (Luomien poistot) ~500-2000e

- (Gykenomastia/miestissit) ~3000-5000e.

- (Parransiirto) ~1000-3000e.

- (Leukaimplantti) ~3000-5000e

En voi edes sanoin kuvaila miten turhautunut olen. ~20 000 euroa, että joutuu korjaamaan nämä, ja vielä maksamaankin itse.

Näytän miljoona kertaa paremmalta hiuksien kanssa. Luomet ovat rumia, ja varsinkin jos niitä paljon. Miestissejä ei saa ilman leikkausta pois (paitsi jos ne ovat vain rasvaa). Siunattu huonoilla partageeneillä. Huonot partageenit, pieni leuka.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toivottavasti harkitset terapiaan hakeutumista. Halvemmalla kuin noilla summilla saat kyllä pätevän psykoterapeutin, aikaa ja vaivaa se saattaa viedä, että löytää itselle sopivan. Suosittelen kuitenkin. Sellainen jolla on kokemusta kehonkuvan vääristymiin liittyen, ja positiivisen minäkuvan vahvistamiseen taas kaikilla terapeuteilla pitäisi olla osaamista. 

Ei tässä mitään erikoista ole. Nuo on huonoista geeneistä johtuvia jonninjoutavia ongelmia, joille joudun joka tapauksessa tekämään jotain.  Tietenkin minä laitan kampoihin, kun minusta väkisin yritetään tehdä rumaa.

Ap

Kuka susta yrittää tehdä väkisin rumaa? Ymmärrän hiusoperaation, kun kyllähän hiukset nähdään usein osana omaa identiteettiä ja luomien poistonkin osittain, mutta nuo mu

Kaljut on sexyjä, hiusimplantit rumia

Vierailija
42/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ulkonäöltä sun naispuolinen vastine, rinnaton, ruma leuka, harvat hiukset jne. Ongelman ratkaisin löytämällä puolison, joka ei ole pinnallinen. Lapset ovat jostain syystä oikein suloisia vaikka äidin ulkonäkö on mitä on. Ja ennen kaikkea kasvatetaan heille hyvä itsetunto. 

Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Nuo kauneusleikkauksien mainostajat vain haluavat rahasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis jo tehnyt osan tuosta vai vasta suunnittelet?

Oletko homo? Jos et, oletko saanut pillua?

Oletko Helenan poika?

Vierailija
44/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta pukee kyllä monia miehiä ja tekee olemuksen miehekkääksi. Tämä kommentteihin, ettei naiset muka pitäisi parrasta. Ei mikään joulupukinparta tietenkään vaan siistitty.

Vierailija
45/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen parran voit tiputtaa listasta ellet ole homo. Parta on hyvä ainoastaan kun se on ajettu pois. Ainoastaan miehiä kiinnostaa parta. Naisista se on epäsiisti ja ruma. Eikä sillä muutenkaan ole mitään muuta roolia kuin leuattomilla miehillä leuattomuuden peittely.

Miksi naiset meikkaavat elleivät jotain peitelläkseen? Mies ei voi näyttää omasta mielestään hyvältä, jos tykkää parrasta?

Vierailija
46/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on Utare-Helenan poika, lopetti saman tien vastaamisen kun paljastui.

Vierailija
47/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi olennainen asia puuttuu listastasi, eli onko silmäsi tyyppiä metsästäjän silmät (hunter eyes), jos ei, ei mitään ole tehtävissä. Jollain yläluomen muotoilulla ja kiristyksellä ehkä asiaa voisi auttaa.

Vierailija
48/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi kuvittelet että kaikki nämä on tarpeellisia?

Että ei näyttäisi järkyttävän rumalle? Geenit halusivat minut väkisin rumaksi, ja nyt joudun näitä "turhuuksia" korjaamaan.

Ap

Jotenkin ymmärrän tuon. Kaikki eivät vain ole niin voimakkaita että pystyvät elämään peilikuvansa kanssa, jos se ei tunnu yhtään vastaavan sitä mitä haluaisi olla. Tunne on vaikea selittää. Toisille myös tärkeää yrittää miellyttää myös muita ulkonäöllisesti.

Eri

Vierailija
49/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi on Utare-Helenan poika, lopetti saman tien vastaamisen kun paljastui.

Olkoot kuka on. Mielenkiintoinen keskustelu ja toivottavasti saa apua tuntemuksiinsa ja tasapainon elämäänsä, tekipäsitten itselleen parannuksia tai ei.

Vierailija
50/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä hurskastelua kommentit täynnä. Jokainen haluaa olla kaunis. Kukaan ei halua olla ruma. Tämä pätee kaikkiin yhteiskuntiin kaikkialla maailmassa. Kyllähän terapiassa varmasti oppii sietämään paremmin rumuuttaan, mutta miksi ihmeessä se pitäisi hyväksyä, jos sen voi korjata? Mitä väärää on siinä, että korjaa kauneusvirheensä, vaikka sitten leikkauksilla?

En ymmärrä ollenkaan näitä moralisteja. Kuulostaa köyhien kitinältä tai sitten siltä, että valmiiksi kauniit tällä tavalla kiillottavat omaa hyvän ihmisen sädekehäänsä. Jos minulla olisi esimerkiksi ruma luomi keskellä otsaa, kierot, keltaiset hevosenhampaat tai vino possunenä, niin taatusti menisin korjauttamaan nuo kaikki, jos rahaa olisi. Vinot hampaani olen itse asiassa korjauttanutkin aikuisena. Hampaiden oikominen maksoi kaiken kaikkiaan yli 6000 €, enkä ole päivääkään katunut. 

Samat moraaliposeeraajat kuitenkin värjäävät harmaat hiuksensa piiloon, meikkaavat, poistavat karvat kainaloista ja sääristä, ja muotoilevat kulmiaan. Niiden virheiden korjaaminen on heille OK. Pitäisikö teidän itse mennä terapiaan harjoittelemaan harmaan hapsutukan ja rehottavien säärikarvojen hyväksymistä? 

Ap:lle sanoisin, että unohda se parta. Suurin osa naisista pitää partaa rumana. 

Vierailija
51/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä hurskastelua kommentit täynnä. Jokainen haluaa olla kaunis. Kukaan ei halua olla ruma. Tämä pätee kaikkiin yhteiskuntiin kaikkialla maailmassa. Kyllähän terapiassa varmasti oppii sietämään paremmin rumuuttaan, mutta miksi ihmeessä se pitäisi hyväksyä, jos sen voi korjata? Mitä väärää on siinä, että korjaa kauneusvirheensä, vaikka sitten leikkauksilla?

En ymmärrä ollenkaan näitä moralisteja. Kuulostaa köyhien kitinältä tai sitten siltä, että valmiiksi kauniit tällä tavalla kiillottavat omaa hyvän ihmisen sädekehäänsä. Jos minulla olisi esimerkiksi ruma luomi keskellä otsaa, kierot, keltaiset hevosenhampaat tai vino possunenä, niin taatusti menisin korjauttamaan nuo kaikki, jos rahaa olisi. Vinot hampaani olen itse asiassa korjauttanutkin aikuisena. Hampaiden oikominen maksoi kaiken kaikkiaan yli 6000 €, enkä ole päivääkään katunut. 

Samat moraaliposeeraajat kuitenkin värjäävät

Sellainen vajakkiSiellä. Joo kirurgiahan on hiustenvärjäämiseen verrannollinen asia.

Vierailija
52/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä siltikään saa sitä reikää :D :D

Vierailija
53/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekomastia on sairaudeksi luokiteltava tila, jonka saa leikattua julkisella puolella, jos se häiritsee. 

Hiukset, parta tai leuka, ei niillä ole mitään väliä jos mies on muuten mukava. Luomilla on väliä vain jos niissä on melanooma. 

Vierailija
54/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua AP. Täällä on tosi tekopyhiä luonnollisuuden puolestapuhujia kommentoimassa,  ignore. Sinähän sun kropan kanssa joudut elämään.

Jos sulla on vaalea, punakka iho, luomet on ällöttäviä. Jos iho on ns. kellertäväpohjainen niin se ei ole niin paha. Poistata kuitenkin kasvoista ja kaulasta luomet.

Parta on naisten mielestä yhdentekevä. Panosta enemmän kunnon leukaan. Implantin sijasta tai lisäksi täyteaineet voi toimia.

Miestissit on kyllä ällöttävät, siihen kannattaa panostaa.

Ja katso "Fab 5" tyyli- ja vaatevinkit.

Tsemppiä! Remontti on varmasti hintansa väärti.

Vierailija
55/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toivottavasti harkitset terapiaan hakeutumista. Halvemmalla kuin noilla summilla saat kyllä pätevän psykoterapeutin, aikaa ja vaivaa se saattaa viedä, että löytää itselle sopivan. Suosittelen kuitenkin. Sellainen jolla on kokemusta kehonkuvan vääristymiin liittyen, ja positiivisen minäkuvan vahvistamiseen taas kaikilla terapeuteilla pitäisi olla osaamista. 

Ei tässä mitään erikoista ole. Nuo on huonoista geeneistä johtuvia jonninjoutavia ongelmia, joille joudun joka tapauksessa tekämään jotain.  Tietenkin minä laitan kampoihin, kun minusta väkisin yritetään tehdä rumaa.

Ap

Kuka susta yrittää tehdä väkisin rumaa? Ymmärrän hiusoperaation, kun kyllähän hiukset nähdään usein osana omaa identit

Taas tämä tyypillinen yleistys. Kaikki kaljut on sexyjä?

Ap

Vierailija
56/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kaiken jälkeen näytät vain oudolta ja naurettavalta. Ja säälittävä itsetuntosi näkyy läpi.

Vierailija
57/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis jo tehnyt osan tuosta vai vasta suunnittelet?

Oletko homo? Jos et, oletko saanut pillua?

Oletko Helenan poika?

Tekisin heti, jos olisi varaa.

Ap

Vierailija
58/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kaiken jälkeen näytät vain oudolta ja naurettavalta. Ja säälittävä itsetuntosi näkyy läpi.

Ei nuo mitään isoja operaatioita ole. Hiusten osalta voi näyttää oudolle jos tekee sen överiksi.

Onko miehellä naisen rinnat normaalin näköiset? Ei minustakaan.

Ap

Vierailija
59/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua AP. Täällä on tosi tekopyhiä luonnollisuuden puolestapuhujia kommentoimassa,  ignore. Sinähän sun kropan kanssa joudut elämään.

Jos sulla on vaalea, punakka iho, luomet on ällöttäviä. Jos iho on ns. kellertäväpohjainen niin se ei ole niin paha. Poistata kuitenkin kasvoista ja kaulasta luomet.

Parta on naisten mielestä yhdentekevä. Panosta enemmän kunnon leukaan. Implantin sijasta tai lisäksi täyteaineet voi toimia.

Miestissit on kyllä ällöttävät, siihen kannattaa panostaa.

Ja katso "Fab 5" tyyli- ja vaatevinkit.

Tsemppiä! Remontti on varmasti hintansa väärti.

Kiitos!

Ap

Vierailija
60/64 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen parransiirto? Aja parta täysin joka toinen päivä niin näyttää hyvältä. Ei huonopartaisten pidäkkään kasvattaa.

Niin täysin turha operaatio. Eihän naiset edes pidä parroista, vaan ajetusta parrasta.

Myös leukaoperaatio on outo, jos ei ole purentavirhettä, jota hoidetaan.