Nainen! Jos KUOLISIT, kuka jäisi sinua kaipaamaan?
Kommentit (91)
Suru tuo pintaan ajan myötä kaikenlaisia jo unohtuneita muistoja sekä hyviä että vähemmän hyviä. Kuuluu suruprosessiin eikä mikään tunne ole kielletty. Itsestäni olen huomannut, että puhun vähän mitä sattuu ja vuosien kuluttua naurattaa, että mitä minä nyt tuollekin möläytin. Möläytyksien kohteet eivät muista mitään, kun olen kysynyt tai ovat hienotunteisia sekoilijaa kohtaan. Hyvä niin.
Lapseni, kumppanini, ystäväni, varmaan myös muutama työkaverini, niin ikään muutama serkku...ja aivan varmasti exäni, koska joutuisi sen jälkeen kustantamaan kokonaan lastensa elatukseen.
Töissä varmaan kaivattaisiin, tuskin kukaan muu suostuu yhtä halvalla tekemään tuota.
Mua kyllä kaipaisi moni! Mun lapset ja muut läheiset sukulaiset, ystävät ja kummilapset, työkaverit ja erityisen paljon myös mun rakas.
Miksi tämä kysymys ei susta koske MIEHIÄ?
Lapset, isä, sisko, ystävät, miesystävä, ehkä hänen lapsista osa.
Aviomies, lapset puolisoineen, veli, äiti, muutama serkku ja muutama ystävä. Yllättävän monta tuli.
Ja sinun äiti itki jo, kun sai sinut, mutta isäsi ei itkenyt vaan meni maitokauppaan eikä tullu ilmeisesti takas opettamaan käytöstapoja.
4 lasta perheineen ja vielä elossa olevat sisarukset, sukulaiset.
Miten niin nainen? On paljon enemmän miehiä, joita kukaan ei jää kaipaamaan. Miehiin verrattuna useimmat naiset elävät koko elämänsä pumpulissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua incelliä ei itkisi edes äitisi vaan lähinnä nauraisi.
Ei ole tarpeen olla hyökkäävä. Miksi olet?
Ap
Miksi kysymys on noin tyhmä? Vai pidätkö selvänä että miehiä ei sure kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun boytoyt
Niinhän sä luulet 😄
Sisareni, luultavasti vielä hautajaisten jälkeen pohtisi pari vuotta miksi näin kävi ja miten tämä olisi voitu välttää. Ja koirani tietysti. Ukko tuskin huomaisikaan ennen kuin on pakastin tyhjä, en usko että tulisi hautajaisiinkaan, siskoni joutuisi järjestämään.
Iäkäs isäni varmasti surisi, koska hän joutuisi kuolemani jälkeen johonkin laitokseen. ( Avustan isääni). Veljeni laittaisivat isäni heti laitokseen, realisoivat kaiken ja onnellisina ja ahneina hieroisivat käsiään. Eivätkä edes muistaisi meitä koskaan.
Aviomies, lapset, mun vanhemmat, sukulaiset, miehen sukulaiset ja iso joukko ystäviä sekä lähimmät naapurit. Uskon että työkaveritkin jäisivät muistelemaan lämmöllä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin nainen? On paljon enemmän miehiä, joita kukaan ei jää kaipaamaan. Miehiin verrattuna useimmat naiset elävät koko elämänsä pumpulissa.
Voithan sinä laittaa oman ketjun koskemaan vain miehiä. Älä viitsi olla kateellinen, katso itseäsi peilistä, onko kiva näky kateellisuudesta suupielet alaspäin.
Varmasti mies ja lapset, mutta erityisesti yksi lapsenlapsi. Meille on syntynyt erittäin läheinen suhde ja annamme toisillemme paljon.
Tantat luulee että niiden kissat suree 😆🤣😁
Vuokraemäntä varmaan kun joutuisi olemaan hetken ilman vuokratuloja.