Mikä avuksi? Jännitän uutta miestä paljon!!
Erosta 6kk ja oon ihan lukossa uuden miehen kanssa. Siis etten pysty oikein puhumaan edes. Koulukiusaus tausta ja ex huono suustaan. Mitä voin tehdä?
Kommentit (28)
No jospa kertoisit tämän sille miehelle
Sä selvästi olet ihastunut häneen, et sä muuten olisi noin jännittynyt hänen tapaamisestaan
Anna miehelle kiihkeää ja ahnasta anaaliseksiä.
Christiiina kirjoitti:
Sä selvästi olet ihastunut häneen, et sä muuten olisi noin jännittynyt hänen tapaamisestaan
Ihastuu jos joku edes hymyilee sille. Vähät välittää muusta kuin itsestään.
Christiiina kirjoitti:
Kun en omasta mielestä ole. Siis oon laittanut tunteet taka alalle. Mutta mitä mä teen kun oon näin lukossa?
Ap
Et ole vielä päässyt irti entisestä, siis henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kun en omasta mielestä ole. Siis oon laittanut tunteet taka alalle. Mutta mitä mä teen kun oon näin lukossa?
Ap
Hyppäät pois siitä kulli karusellista.
Sullahan oli heti mies jo 2kk eron jälkeen.
No sulla on "jo" miehistä tai miehestä kokemusta. - Toista se on minulla (miehellä) jolla ei ole ollut mahdollsuutta edetä parisuhteeseen kenenkään kanssa. Arvaa vain turhauttaako. Mitäkö itse neuvoisin niin sanoisin, että ole Ap oma itsesi. Kunnioita ja arvosta itseäsi. Muista, että parisuhde on enempi mahdollsiuus kuin velvollisuus. Anna itsellesi mahdollisuus tutustua toiseen. Aika sitten näyttää olisiko teitä jatkamaan yhdessä parisuhteessa tai "vain" kavereina tai jmahd. ystävinä ja tai jotenkin muutoin. Onnea ja iloa treffeillenne!
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ihastuu jos joku edes hymyilee sille. Vähät välittää muusta kuin itsestään.
Sun serkkushan Tomppa rahoittaa elämäänsä erinäisillä sokerisivustoilla ja vihaa homoja, kuten säkin. Hyvä kun koitatte vahtia mua samaan aikaan sä saat vaellella tuolla vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi laukaisee tilanteen.
Ja laukaisee vähän muutakin.
Itse join itseni hiprakkaan ensimmäiset puoli vuotta joka kerta kun nähtiin kun muuten jännitti niin paljon :D
Niin ja tänään pitäisi taas tavata
Ap