Mikä avuksi? Jännitän uutta miestä paljon!!
Erosta 6kk ja oon ihan lukossa uuden miehen kanssa. Siis etten pysty oikein puhumaan edes. Koulukiusaus tausta ja ex huono suustaan. Mitä voin tehdä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Itse join itseni hiprakkaan ensimmäiset puoli vuotta joka kerta kun nähtiin kun muuten jännitti niin paljon :D
Aika moni jatkaa sitä juomista vaan sen 6kk jälkeenkin. Joten ei sulla hätää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse join itseni hiprakkaan ensimmäiset puoli vuotta joka kerta kun nähtiin kun muuten jännitti niin paljon :D
Tarkoittaa että ei ollut oikea ihminen.
Oli hyvinkin, nyt useampi vuosi yhdessä eikä tarvitse juoda. :)
Siulla on sitten hyvä tausta löytää narsistimies.Sellainen osaa koukuttaa juuri siun laises naisen.
Jos mies on oikea sinulle, hänen seurassaan on helppo olla eikä tarvitse jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on oikea sinulle, hänen seurassaan on helppo olla eikä tarvitse jännittää.
Ex oli sellainen alusta asti...mutta väärä mulle
Ap
Sitä taas tultu katsottua siarmorsiammet. Siellähän nainen erosi omiavoisesta miehestään ja eilenkö juuri Tv kertoi kuinka jännitti kohdata tämä mies. Menivät muten jaksossa aviolitton. Miksi 6kk päästä erosta, jo sinulla uusi kieroksessa?Taidat olla trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siulla on sitten hyvä tausta löytää narsistimies.Sellainen osaa koukuttaa juuri siun laises naisen.
Narsku antaa aluksi ihailua, puhuu kauniita sanoja, viestitelee sydämin, tulee portaisiin vastaan kun menee narskun luo. Tätä jatkuu hetken kunnes meno muuttuu yhtäkkiä. Kylmän ja kuuman vuoristorataa. Kunnes alkaa vaatimukset että narsku saa vapautensa takia tehdä mitä vaan. Kunnes narsku heittää kumppanien roskakoriin hypätäkseen seuraavaan.
Joku narsku sitten alapeukutti. Taisi osua totuuteen tuo kommentti.
Tarkoittaa että ei ollut oikea ihminen.