Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi? Jännitän uutta miestä paljon!!

Vierailija
10.02.2024 |

Erosta 6kk ja oon ihan lukossa uuden miehen kanssa. Siis etten pysty oikein puhumaan edes. Koulukiusaus tausta ja ex huono suustaan. Mitä voin tehdä? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse join itseni hiprakkaan ensimmäiset puoli vuotta joka kerta kun nähtiin kun muuten jännitti niin paljon :D

Tarkoittaa että ei ollut oikea ihminen. 

Vierailija
22/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse join itseni hiprakkaan ensimmäiset puoli vuotta joka kerta kun nähtiin kun muuten jännitti niin paljon :D

Aika moni jatkaa sitä juomista vaan sen 6kk jälkeenkin. Joten ei sulla hätää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa että ei ollut oikea ihminen. 

Oli hyvinkin, nyt useampi vuosi yhdessä eikä tarvitse juoda. :)

Vierailija
24/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siulla on  sitten hyvä tausta löytää narsistimies.Sellainen osaa koukuttaa juuri siun laises naisen.

Vierailija
25/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikea sinulle, hänen seurassaan on helppo olla eikä tarvitse jännittää.

Vierailija
26/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikea sinulle, hänen seurassaan on helppo olla eikä tarvitse jännittää.

Ex oli sellainen alusta asti...mutta väärä mulle

Ap

Vierailija
27/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä taas tultu katsottua siarmorsiammet. Siellähän nainen erosi omiavoisesta miehestään ja eilenkö juuri Tv kertoi kuinka jännitti kohdata tämä mies. Menivät muten jaksossa aviolitton. Miksi 6kk päästä  erosta,  jo sinulla uusi kieroksessa?Taidat olla trolli?

Vierailija
28/28 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siulla on  sitten hyvä tausta löytää narsistimies.Sellainen osaa koukuttaa juuri siun laises naisen.

Narsku antaa aluksi ihailua, puhuu kauniita sanoja, viestitelee sydämin, tulee portaisiin vastaan kun menee narskun luo. Tätä jatkuu hetken kunnes meno muuttuu yhtäkkiä. Kylmän ja kuuman vuoristorataa. Kunnes alkaa vaatimukset että narsku saa vapautensa takia tehdä mitä vaan. Kunnes narsku heittää kumppanien roskakoriin hypätäkseen seuraavaan.

Joku narsku sitten alapeukutti. Taisi osua totuuteen tuo kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi