Sisäministeri Rantanen ehdottaa Kela-etsiviä jotka salakuuntelisivat ja salakuvaisivat etujen käyttäjiä ja pidättäisivät väärinkäyttäjät
Kommentit (982)
Vasut-vihertäjät, ammattiloiset ja muut työtä vieruksuvat aivan paniikissa. Joudutaanko me töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa kymmeniätuhansia sinkkuja, yh-vanhempia, jotka eivät ole sinkkuja, vaan toinen tukiasunnolla kikkaileva asuu samassa.
Mikäs sen mukavampaa kuin nythtää tuplatuet ja toisesta kämpästä vielä vuokrarahat.
Näistä on aimemmin jäänyt harvoin kiinni. Mutta nyt kaikki tulee muuttumaan.
Kannatat siis valvontayhteiskuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli suurinta osaa suomalaisia ku suurin osaa saa kelan tukia 😂
ehkä sinun kaveripiirissäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme avopari.. On iso talo jossa minä olen toisessa päässä miehen vuokralainen ja saan asumistukea.. Kielitty on, mutta mitään ei mahda kun minulle kyhättiin oma keittiö oppi ja vc....Tähän on yhteiskunta ajettu.. Emme tietenkään suostu köyhänä elämään... Rantanen voi tulla reilusti kyyläämään.. paperit ym. kunnossa.. 😝🤣🤣
Ette ole ainoita... Mekin puolitettiin huusholli ja vuokrattiin opiskelija pojalle..näin hän saa asumistukea. 🙈😄😄
Ei ainakaan teidän lapsi.
Kyllä saa. Välissä on kyhätty seinä ja oma sisään tulo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa kymmeniätuhansia sinkkuja, yh-vanhempia, jotka eivät ole sinkkuja, vaan toinen tukiasunnolla kikkaileva asuu samassa.
Mikäs sen mukavampaa kuin nythtää tuplatuet ja toisesta kämpästä vielä vuokrarahat.
Kannatat siis valvontayhteiskuntaa?
Fazizmia toki.
"Tässä ovat suurimmat yritystukien saajat tutkija ihmettelee outoja tapauksia
Katso, paljonko eri yhtiöt ovat saaneet yritystukia viime vuosina."
Kuinkahan moni on tälläkin hetkellä espanjassa ja vetää kela- tai vuokratukia ja pimeitä vuokratuloja samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa elää perhe, jossa äiti lapsineen leikkii yksinhuoltajaa. Kuitenkin asunut miesystävänsä kanssa lähes 15 v. Miehellä osoite vanhemmillaan. Kaipa ne vanhemmat maksaa veroja vuokratiloissa, sillä johinkinhan aikuisen miehen on asumisessa maksettava. Monikymmenpäinen naapurusto tietää huijauksen, mutta ei voi käyttää, kun miehen osoite muualla. Tämä on väärinkäytös.
Joopa joo. Jokainen tajuaa, että tuo on keksitty juttu.
olisiko se niin kuin tv-lupatarkastaja ja kiertelisi ovilla? vai olisiko sillä punainen lakki ja pitkä parta ja se kyselisi ovella: onko täällä kelatteja lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme avopari.. On iso talo jossa minä olen toisessa päässä miehen vuokralainen ja saan asumistukea.. Kielitty on, mutta mitään ei mahda kun minulle kyhättiin oma keittiö oppi ja vc....Tähän on yhteiskunta ajettu.. Emme tietenkään suostu köyhänä elämään... Rantanen voi tulla reilusti kyyläämään.. paperit ym. kunnossa.. 😝🤣🤣
Ette ole ainoita... Mekin puolitettiin huusholli ja vuokrattiin opiskelija pojalle..näin hän saa asumistukea. 🙈😄😄
Ei ainakaan teidän lapsi.
Kyllä saa. Välissä on kyhätty seinä ja oma sisään tulo..
Sorry. Oma täysi-ikänenkään lapsi ei saa asumistukea, jos asunto on vanhempien kanssa samassa kiinteistössä
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni on tälläkin hetkellä espanjassa ja vetää kela- tai vuokratukia ja pimeitä vuokratuloja samaan aikaan?
Joku noista:
Suomesta tehdään vuosittain noin 800 000 matkaa Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös presidentti pysty hajottamaan hallituksen.
Klo 20.00 asti aikaa äänestää.
8. Tohtori presidentiksi, ei mitään alholistia.
Ei kai sisäministeri ole pressaehdokkaana. Luin että alkoholistia, sori siittä. Itte äänestin Pekka Haavistoa, kokenutta, täysjärkistä ja humaania ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Rantanen sitten nerona alkaa Urpon ja Purnukka kaveriksi velkalaiva kääntämään... Hoh, hoijjaa... mikä järjen jättiläinen.... 🤣🤣🤣
Kuuluvatko tällaiset asiat todella sisäministerille? Eikö Rantasella ole tähdellisempääkin tekemistä? Joko rajapykälät on pantu kuntoon niin, että pelkkä yksi sana ei oikeuta maahan pääsyyn eikä elinikäiseen ylöspitoon? Vai senkö takia pitää saada oman kansan tukien väärinkäyttäjät kiinni, jotta raha riittäisi kaikille kymmenille tai sadoille tuhansille tulijoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. kaiken muun lisäksi tulee tyhmyysvero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300 leikkaus tukiin huhtikuussa + tukien takaisinperintä.
hyvä oon niin onnellinen mitä me työtätekevät äänestettiin.lisää vaa leikkauksia tukiin alkaa muitten rahoilla makoilu riittää.ei tiijä vaik joku laiska lähtis töihinkin mut jos ei lähde ni maatkoon pienemmil tuilla.
Omistusasuntoon ei saa enää asumistukea ja asumistuki pienenee, jos ruokakunnan jäsenillä on palkka- tai elinkeinotoiminnan tuloja.
Siis myös työssä olevien asumistuki pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni briteissä se on ihan ammatti. Olen jotain sarjojakin nähnyt. Tai olivatko sittenkin vakuutusyhtiöitten vakoojia. Tavallaanhan vakuutushan se on Kelakin ja tuottaisi varmaan yhteiskunnalle paremmin kuin joku kompostitarkastaja.
Suomi tavoittelee Brittien luokkayhteiskuntaa. Fiskaalikonservatisti ärripurra ihailee Thatcherin tekoja. Tulossa on siis:
Minimipalkat, joilla ei tule toimeen. Köyhyys, nälkä ja kurjuus. Vastapainona rikas eliitti. Paljon vankiloita ja huostaanottoja. Valvontaa joka paikkaan.
Töitä on paljon tarjolla, muttei niistä tarvitse maksaa palkkaa.
Mutta esim. brittien luokkayhteiskunnassa ei ole asevelvollisuusarmeijaa, vaan palkka-armeija. Perskokkareetkin saavat jatkossa maksaa omistuksiensa turvaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä iskee lujaa vasemmistolaisiin, feijoihin ja muslimeihin.
Mita mita mita sina sanoa. Mina sano kela saada kolmoset. Se vaatia nahda syntymatosite. Mina nayta naapuri jussuf kuva kolme kerta ja sitte kela hyvaksya.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä nämä pellet sanoo aina persut jaksaa puolustella ihan vaan että saa provosoida ja aiheuttaa kansassa kahtiajakoa vihaa jne. Kuin sokea pitää olla ettei näe mihin mihin persuilu perustuu. He eivät ole omiensa asialla.
Eivät tosiaankaan. Kylvävät riitoja ja vihaa ja nuolevat hillotolppiaan. Timosoineja kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku noista:
Suomesta tehdään vuosittain noin 800 000 matkaa Espanjaan.
Matkustaa saa, riittää, että on työmarkkinoiden käytettävissä. Itseasiassa eikö ole hyvä, että matkustaa sillä silloin työmahdollisuudet laajenevat ja paranevat.
Me taas naapurin kanssa paperilla vuokrattiin toistemme pojille alivuokra huoneet.. Näin opiskelijat saa asumistukea.. Saa tulla kyyläämään.. 👍