Minkälaisia treffejä suosittelisit työttömälle miekkoselle, jolla rahat vähissä?
Ei kannata varmaan ainakaan ravintolaan mennä syömään, mutta onko kahvilatreffeille joku toinen hyvä vaihtoehto?
Työttömänä miekkosena on vaikea keksiä hyviä treffipaikkoja näin talviaikana, kun kävelytreffit ei ole kovin mukavia näillä pakkaskeleillä.
Kommentit (91)
En minkäänlaisia. Keskity töiden hommaamiseen ensi sijaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kävely on ihan kiva vaihtoehto.
Ei kovilla pakkasilla tai loskakelissä.
Voisitte mennä kirjastoon juttelemaan, varsinkin jos satut olemaan pääkaupunkiseudulla, niin Oodi olisi hyvä tuohon.
Osta makkarapaketti ja vie nainen laavulle. Harva mies tarjoaa iltaa taivasalla, näin nainen kertoi minulle. Kannattaa valita tähtikirkas yö ja toivoa tähdenlentoa. M57
Käyn minä töissä, mut aikalailla säästöillä menty joulun jälkeen. Kovasti odotan isompaa tiliä ensi viikolla. Et ei sitä työssäkäyvälläkään ole välttämättä varaa käydä ulkona syömässä.
Vierailija kirjoitti:
En minkäänlaisia. Keskity töiden hommaamiseen ensi sijaisesti.
Tuo on kyllä aina hyvä neuvo miehelle.
Omat eväät mukaan ja menette luontopolun nuotiolle niitä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovilla pakkasilla tai loskakelissä.
No eipä sitten ehdoteta muuta kun vaihtoehtoja tullaan lyttäämään.
Kunpa vaan löytäisit lempeän naisen, jolle materia ei merkitse. On niin kurjaa kun joutuu tuollaista edes ajattelemaan. Ennen pystyi ihan vaan pyytämään kylään ja keittämään kahvit. Ja niillä kahveilla ollaan miehen kanssa oltu monta kymmentä vuotta ja tullaan olemaan loppuun saakka.
Ilmaisia/halpoja vaihtoehtoja on vaikka kuinka, mutta näin naisnäkökulmasta sanoisin, että mieti jokin sellainen ehdotus treffien viettoon, jossa voitte olla edes suht julkisella paikalla. Ei kävisi pienessä mielessäkään lähteä jonnekin täysin metsän keskelle umpivieraan ihmisen kanssa ensimmäiselle tapaamiselle, vaikka vaeltamisesta ja retkeilystä noin muuten pidänkin.
Vierailija kirjoitti:
Osta makkarapaketti ja vie nainen laavulle. Harva mies tarjoaa iltaa taivasalla, näin nainen kertoi minulle. Kannattaa valita tähtikirkas yö ja toivoa tähdenlentoa. M57
Ei kukaan tervejärkinen lähde ensitreffeille pimeään metsään tuntemattoman kanssa. Myöhemmin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa vaan löytäisit lempeän naisen, jolle materia ei merkitse. On niin kurjaa kun joutuu tuollaista edes ajattelemaan. Ennen pystyi ihan vaan pyytämään kylään ja keittämään kahvit. Ja niillä kahveilla ollaan miehen kanssa oltu monta kymmentä vuotta ja tullaan olemaan loppuun saakka.
Eihän teille kelpaa rumat tai yyhoot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tervejärkinen lähde ensitreffeille pimeään metsään tuntemattoman kanssa. Myöhemmin ehkä.
Tervejärkisyyttä ei mainittu kriteereissä.
Vaiks olen työtön niin olen käynyt pzzalla ja treffeillä ravintolassa monta kertaa. Jos kuluja miettii niin raflassa pizzat maksaa 15-10 euroa, siihen vaikka yks olut 9 euroa niin alle 30 eurolla selvii. Minun mielestä ne ei ole kalliit treffit.
Naista voi pyytää treffeille vaikka kävelylle mutta myöhemmin se saa selville että oot köyhä joten se antaa pakit kuitenkin.
Esim. vaikka joku tällainen:
"Suuren maailman tyyliin myös Helsingistä voi vierailla useissa museoissa täysin ilmaiseksi. Hienoa esimerkkiä näyttää Helsingin kaupunginmuseo, jonka kaikissa kohteissa saa käydä maksutta."
https://www.myhelsinki.fi/fi/näe-ja-koe/nähtävyydet/ilmaismuseoita-hels…
Jos kumpikaan treffeille menijä ei ole museoiden ystävä, niin sittenhän ovat täysin samalla viivalla keskenään, ja voivat rauhassa kommentoida näytteillä olevia juttuja. Kun ei olla kummankaan "tontilla", niin voidaan arvostella näyttelyä eikä toinen loukkaannu siitä. Siinä huomataan että meillähän on jotain yhteistä, ei kumpikaan tykätä museoista. On helppo kääntää keskustelua niihin asioihin, mitkä kiinnostaa.
Ja jos nainen sattuukin olemaan museoihminen, niin sitten tulee täydet pinnat onnistuneesta valinnasta. En ole itsekään mikään museofriikki, mutta esim. Lontoossa olen käynyt useammassa (ilmaisessa) museossa ja galleriassa - ihan vain sen takia, että itse rakennukset on kauniita ja ilmapiiri hieno. Veikkaisin että sama pätee Suomessakin.
"Onko matti kukkarossa ja museokortti vanhentunut? Ei hätää, näihin museoihin voit tutustua ilmaiseksi ainakin jonain päivänä kuukaudessa. Tarkista kohteiden omilta sivuilta mahdolliset muutokset. Muistathan, että gallerioihin on aina vapaa pääsy."
https://www.myhelsinki.fi/fi/näe-ja-koe/nähtävyydet/museoiden-ilmaispäi…
Vierailija kirjoitti:
Vaiks olen työtön niin olen käynyt pzzalla ja treffeillä ravintolassa monta kertaa. Jos kuluja miettii niin raflassa pizzat maksaa 15-10 euroa, siihen vaikka yks olut 9 euroa niin alle 30 eurolla selvii. Minun mielestä ne ei ole kalliit treffit.
Naista voi pyytää treffeille vaikka kävelylle mutta myöhemmin se saa selville että oot köyhä joten se antaa pakit kuitenkin.
Miten yksi olut voi maksaa ravintolassa 9 euroa, kun kaupassa se maksaa vain 1,50 euroa? Eihän maitolasillisestakaan pyydetä 5 euroa.