Nainen, tarvitsetko penetraation tyydyttyäksesi..
Hyvä aihe oli taas poistettu, tosin varmastikkin miehen vuoksi, joka tuli sinne suu vaahdossa raivoamaan.
Jäi hiukan epäselväksi, mitä tuo tyydytys tarkalleen tarkoitti. Oliko kyse orgasmin saamisesta, vai jostain muusta. Hyvä aihe silti!
Kommentit (83)
Iso rahapussi saa minut laukeamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aina nuolee mulle orgasmin ensin ja panee sitten itselleen. En saa yhdynnässä en millään, niin tämä järjestelmä sopii meille hyvin.
Miksi sitten suostut yhdyntään, jos et saa siinä? Voihan miehenkin tyydyttää suulla.
Vertaatko ihan tosissasi, että miehelle suuseksi olisi sama asia kuin yhdyntä?? Mies ei tyydyty pelkällä suuseksillä, eikä siten tee sellaisella naisella mitään, joka ei yhdyntää halua.Tuollainen on miesten aliarviomista. Naisella on pillu, muttei sitä voi käyttää siihen mihin se on luotu??
No eihän se naisellakaan ole sama asia. Mutta jos nainen ei tyydyty yhdynnässä, niin miksi ihmeessä yhdyntää edes olisi? Siinähän on naiselle pelkkiä riskejä, jos ei itse saa tyydytystä sitä kautta. Mies ja nainen voidaan aivan yhtä hyvin tyydyttää suuseksillä. Ei yhdyntä ole kummallekaan sukupuolella sen oleellisempi. Miksi mies ei sitten tyydytä naista elimellään jos kerran itsekin yhdyntää haluaa?
Kuten kirjoitin, sellaisella naisella joka ei yhdyntää halua ja kaipaa, ei mies viirili hetero mies tee yhtään mitään. Tulee vain paha mieli elää jatkuvassa puutteessa. Puutetta taasen ei poista mikään muu kuin paneminen. Harrastakoot sellaisen naiset seksiä keskenään.
Ps. Nää lainaukset alkaa olla jo vitsi, kun ei enempää saanut enää lainattua, eli ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aina nuolee mulle orgasmin ensin ja panee sitten itselleen. En saa yhdynnässä en millään, niin tämä järjestelmä sopii meille hyvin.
Miksi sitten suostut yhdyntään, jos et saa siinä? Voihan miehenkin tyydyttää suulla.
Vertaatko ihan tosissasi, että miehelle suuseksi olisi sama asia kuin yhdyntä?? Mies ei tyydyty pelkällä suuseksillä, eikä siten tee sellaisella naisella mitään, joka ei yhdyntää halua.Tuollainen on miesten aliarviomista. Naisella on pillu, muttei sitä voi käyttää siihen mihin se on luotu??
Ensinnäkin, ei mun tarvitse "suostua" yhdyntää nautin siitä monellakin tapaa vaikken siinä saakkaan orgasmia. Ihan yhtähyvin vois kysyä mun mieheltä, miksi nuolee ja sormettaa, kuin ei siinä siis saa itse. Vastaus; koska men molemmat nautimme siitä, että toinen saa nautintonsa!
Ja pillu ei suinkaan ole tarkoitettu vain miehen tyydyttämiseksi, vaan molempien, tämä taitaa unohtua miehiltä liian usein. Oliko muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussimisen puolesta liputan minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, ei mun tarvitse "suostua" yhdyntää nautin siitä monellakin tapaa vaikken siinä saakkaan orgasmia. Ihan yhtähyvin vois kysyä mun mieheltä, miksi nuolee ja
No ei siitä ollut kyse vaan siitä, jos nainen ei suostu yhdyntään ollenkaan, eikä halua sitä. Itsellä kokemusta vain naisesta jolle yhdyntä on pakollista ja seksiä ei tunnu seksiltä ilman sitä, riippumatta siitä saako suuseksillä ennen yhdyntää vaiko yhdynnässä. Muunlaisen naisen kanssa en edes suostuisi olemaan. Jos en himoitsisi työntää kulliani vaimon pilluun, vaimo ei haluaisi seksiä ollenkaan. Hänestä pelkkä pillunnuoleminen on yhtä tyhjän kanssa ilman yhdyntää. Ei ole koskaan siihen suostunut, vaikka olen joskus ehdotellut.
No eihän se naisellakaan ole sama asia. Mutta jos nainen ei tyydyty yhdynnässä, niin miksi ihmeessä yhdyntää edes olisi? Siinähän on naiselle pelkkiä riskejä, jos ei itse saa tyydytystä sitä kautta. Mies ja nainen voidaan aivan yhtä hyvin tyydyttää suuseksillä. Ei yhdyntä ole kummallekaan sukupuolella sen oleellisempi. Miksi mies ei sitten tyydytä naista elimellään jos kerran itsekin yhdyntää haluaa?
Anteeksi nyt vain, mutta oletko vähän yksinkertainen? Etkö ymmärrä lukemaasi? Tässäkin ketjussa on useampi nainen vastannut itse mukaan luettuna, että vaikka ei saa orgasmia yhdynnässä niin se kulli pitää saada sisälle. Seksi jää vajaan tuntuiseksi jos on vain suuseksiä ja/tai sormettamista. Nautin kaikista noista kolmesta. Lisään vielä sulle lisää pohdittavaa kun kerron, että en saa orgasmia edes suuseksillä tai sormettamisella. Silti nautin niistä ja haluan niitä. Eikä ole miehessä se vika vaan mun korvien välissä kun jännitän toisen seurassa. Vakipano saa mut kyllä lähelle laukeamista, mutta en vain pääse sen rajan yli. Nyt olen ostanut lelun jolla toivon mukaan saan myös miehen seurassa.
Sun logiikan mukaan mä en saisi harrastaa seksiä ollenkaan kun en kerran saa orgasmia. Jos en nauttisi seksistä, niin en mä sitä harrastaisikaan. Mä kuitenkin nautin ja himoitsen vakipanoa. Haluan hänen kullinsa mun sisälle ja se tuntuu hyvältä. Mies nauttii mun oikein märästä pillusta kun on sellaiseksi sen saanut nuolemalla.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta oletko vähän yksinkertainen? Etkö ymmärrä lukemaasi? Tässäkin ketjussa on useampi nainen vastannut itse mukaan luettuna, että vaikka ei saa orgasmia yhdynnässä niin se kulli pitää saada sisälle. Seksi jää vajaan tuntuiseksi jos on vain suuseksiä ja/tai sormettamista. Nautin kaikista noista kolmesta. Lisään vielä sulle lisää pohdittavaa kun kerron, että en saa orgasmia edes suuseksillä tai sormettamisella. Silti nautin niistä ja haluan niitä. Eikä ole miehessä se vika vaan mun ko
Kyllä molempien pitäisi saada seksissä orgasmi, ei vain miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta oletko vähän yksinkertainen? Etkö ymmärrä lukemaasi? Tässäkin ketjussa on useampi nainen vastannut itse mukaan luettuna, että vaikka ei saa orgasmia yhdynnässä niin se kulli pitää saada sisälle. Seksi jää vajaan tuntuiseksi jos on vain suuseksiä ja/tai sormettamista. Nautin kaikista noista kolmesta. Lisään vielä sulle lisää pohdittavaa kun kerron, että en saa orgasmia edes suuseksillä tai sormettamisella. Silti nautin niistä ja ha
Kyllä. Ja naisella mitää olla pienet kiinteät rinnat ja ulkonevat symmetriset sisemmät häpyhuulet.
Muuten ei voi panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä nyt taas yleistä. Kyllä mä voisin ihan hyvin olla loppuelämäni pelkän suuseksin varassa jos kumppani on siinä taitava. Heivaisitko sä vaimosi jos tulisi eteen tilanne, ettei yhdyntää pystyisi enää suorittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä nyt taas yleistä. Kyllä mä voisin ihan hyvin olla loppuelämäni pelkän suuseksin varassa jos kumppani on siinä taitava. Heivaisitko sä vaimosi jos tulisi etee
Onneksi olen avoimessa suhteessa joten tämä ei ole relevantti kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä nyt taas yleistä. Kyllä mä voisin ihan hyvin olla loppuelämäni pelkän suuseksin varassa jos kumppani on siinä taitava. Heivaisitko sä vaimosi jos tulisi etee
Tässä iässä 67v sitä voisi jo ehkä harkita, jos vaimolta menisi kyky yhdyntöihin.Tai sitten vaimo ymmärtäisi, että minun parhaakseni minun olisi hyvä käydä välillä panemassa. Itselleni panetus kun ei oikein lähde pelkässä suikkarilla vaikka olisi kuinka hyvää tahansa. Se nyt vain on liskoaivoihini ohjelmoitu, että pitää päästä työntämään kulli pilluun. Ehkä se loppuu, kun tulee tarpeeksi vanhaksi. Mutta nuorempana yhdyntää karttava nainen olisi aivan mahdoton kumppani, em syystä ettei panetusta ole poistanut mikään muu kuin yhdyntä.
"Kyllä molempien pitäisi saada seksissä orgasmi, ei vain miehen."
Sehän on tasan sun mielipiteesi ja varmaan omassa suhteessasi lasket tarkkaan, että orkut menee tasan. Meillä mä saan paljon enemmän orkkuja kuin mieheni, johtuen ihan siitä että mä voin saada niitä useamman peräkkäin ja mies taas ei. Joskus taas mies haluaa pidättäytyä orkusta, vaikka seksiä harrastetaankin. Laukeaa sitten vasta muutaman päivän päästä. Ei oo siis yhtään reilua miestä kohtaan sun mielestä, mutta minkäs teet jos mies niin haluaa.
Toisekseen, tuossa lainaamassasi kommentissa nainen kertoi ettei vaan pysty saamaan orgasmia miehen kanssa. Hirveesti auttaa siinä tilanteessa sun toteamus, että kyllä molempien pitäisi saada... 🤦🏼 haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta oletko vähän yksinkertainen? Etkö ymmärrä lukemaasi? Tässäkin ketjussa on useampi nainen vastannut itse mukaan luettuna, että vaikka ei saa orgasmia yhdynnässä niin se kulli pitää saada sisälle. Seksi jää vajaan tuntuiseksi jos on vain suuseksiä ja/tai sormettamista. Nautin kaikista noista kolmesta. Lisään vielä sulle lisää pohdittavaa kun kerron, että en saa orgasmia edes suuseksillä tai sormettamisella. Silti nautin niistä ja ha
HUOH. Miten ihmiste voi olla oikeasti noin tyhmiä????
Vaikka en saa orgasmia niin mä haluan seksiä ja siihen mulla on oikeus! Mä nautin siitä. Haluan suuseksiä puolin ja toisin, sormettamista ja yhdyntää. En voisi kuvitellakaan olevani ilman seksiä. Kun masturboin yksin niin saan helposti. Nyt on seuraavaksi lelu testattavan vakipanon kanssa josko saisin sillä hänen kanssaan. Mies on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin, mutta en vain laukea. Vika ei todellakaan ole miehessä vaan mussa. Mun korvien välissä. Silti haluan seksiä eikä siitä kukaan muu määrää saanko sitä haluta ja saanko sitä harrastaa. Muiden seksistä et sä voi määrätä.
Ei nämä (miehet useimmiten) tajua naisten seksuaalisuudesta juurikaan, jankuttavat vain yhdynnään ja kalun tuomaa mahtionnea..joka on niiiiiin kaukana todellisuudesta kuin olla ja voi.
Jankuttavat on oikea sana. Mitään väliä mitä naiset sanovat. Naiset ja tutkimukset tilastoineen ovat väärässä ja kyllä miehet tietävät...Jep.
Se typerin ja usein toistettu lause täällä on, että "pääasia että mies ja kalu nauttivat" lienee kuvaavin suomalaisen miehen "sielusta".
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä (miehet useimmiten) tajua naisten seksuaalisuudesta juurikaan, jankuttavat vain yhdynnään ja kalun tuomaa mahtionnea..joka on niiiiiin kaukana todellisuudesta kuin olla ja voi.
Jankuttavat on oikea sana. Mitään väliä mitä naiset sanovat. Naiset ja tutkimukset tilastoineen ovat väärässä ja kyllä miehet tietävät...Jep.
Se typerin ja usein toistettu lause täällä on, että "pääasia että mies ja kalu nauttivat" lienee kuvaavin suomalaisen miehen "sielusta".
Typerin ja usein toistettu lause täällä on kylläkin kaikki sun jankkailut. Lienee nekin hyvin osuvasti kuvaavia lauseita sun "sielusta".
Vierailija kirjoitti:
Just. Ja sä sivuutat sitten kaikkien lukuisten, tähänkin ketjuun kirjoittaneiden, naisten kommentit siitä, että he tarvitsevat nimenomaan sen yhdynnän tyydyttyäkseen?? Tässä ketjussa kysyttiin nimenomaan naisten kokemuksia, niin anna kiitos niille tilaa, äläkä jankuta joka ketjussa tota samaa levyä. Niin mutta kun se klitoris.... Joo, ei ollu tarkoitus kertoa kuka mitenkin orkkunsa saa, vaan tarvitseeko sen penetraation tyydyttyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
No minä lienen yksi näitä sinun mainitsemiasi miehiä, jotka jankkaavat yhdyntöjen tärkeydesta. Kuten jo monesti sanonut niin vaimoni saanut tuhansia orgasmeja kaikin tavoin ja hänellä ollut vielä varaa valita miten. Vaimoni lienee sitten väärässä, jos on aina himoinnut kaluani ja yhdyntöjä, riippumatta siitä onko saanut orgasminsa ennen tai vasta yhdynnässä. Hänelle suuseksi ja sormetus ollut aina esileikkijä ja vasta yhdyntä varsinaista seksiä. Hänelle orgasmitta jääminen ollut todella harvinaista, eikä satu kuin kerran tai kaksi vuodessa, jos ollenkaan. Tästä olen pitänyt aina huolen.
Joten nai sinä vain tilastojesi kanssa.
Juu ja minä olen kans yksi kh:n vihaamista "miehistä", vaikka nainen olenkin. Hän ei vain käsitä sitä, että joku nainenkin voi ihan rakastaa yhdyntöjä. Hyvin moneen kertaan torpannut mun mielipiteeni ja sanonut mua mieheksi. Ihan ku miehet olis jotain saastaa tällä pallolla ja sitä vois käyttää haukkumanimenä kaikelle mistä ei tykkää :))