Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tarvitsetko penetraation tyydyttyäksesi..

Vierailija
10.02.2024 |

Hyvä aihe oli taas poistettu, tosin varmastikkin miehen vuoksi, joka tuli sinne suu vaahdossa raivoamaan.

Jäi hiukan epäselväksi, mitä tuo tyydytys tarkalleen tarkoitti. Oliko kyse orgasmin saamisesta, vai jostain muusta. Hyvä aihe silti!

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Käykää kommentoimassa uuteen kyselyyn. 

Vierailija
2/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se taisi kh-ta häiritä, että naisia panettaa. Omakaan vaimo ei ole koskaan suostunut seksiin ilman yhdyntää, on sitten saanut orgasmin yhdynnässä tai ennen sitä. Hänelle seksi ei ole seksiä ilman yhdyntää ja varsinkaan etten  sinne laukeaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puoliso tykkää kun hän on valmistellut paikat klittaorgasmilla ja sen jälkeen haluaa kovaa panoa. 

Vierailija
4/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä ketjussa oli tasan yksi raivoaja ja se oli kh. Ja kyllä, tarvitsen yhdynnän tyydyttyäkseni.

Vierailija
5/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan metakeskustelun nyt olla eli keskustelu keskustelijoista on huonoa internettiä. 

Vierailija
6/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt kysyttiin mitä se tyydytys on, onko se orgasmi vai muuta.

Tyydytys voi olla, kuten joku siellä kirjoittikin, sitä että mies nauttii, pelkästään.

Onko vaikeaa eroittaa 2 asiaa  toisistaan.

Vierailija
7/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Käykää kommentoimassa uuteen kyselyyn. 

Missä sellainen kysely on?697

Vierailija
8/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydytys voi olla, kuten joku siellä kirjoittikin, sitä että mies nauttii, pelkästään.

Kun mies nauttii pelkästään sitä kutsutaan käteen vetämiseksi, itsetyydytykseksi, runkkaamiseksi tai masturbaatioksi.

Vierailija
9/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä ketjussa oli tasan yksi raivoaja ja se oli kh. Ja kyllä, tarvitsen yhdynnän tyydyttyäkseni.

Aika moni muukin mies tarvitsee sen yhdynnän...nyt olikin kyse naisista.

Vierailija
10/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytötkin panee. 

Vierailija
11/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytötkin panee. 

Kyllä ne tytötkin vaikka kuinka alapeukutat. 

Vierailija
12/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä paljon naiset on kullin ja panemisen perään kuin miehet pillun. Aina olleet.

Vierailija
13/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saa pelkällä panemisella, mutta kun mies panee ja samalla hyväilee klittaa, saan todella valtavia orgasmeja, nämä täydentävät toisiaan niin hyvin. Squirtti tulee lähes aina.

Ja kyllä siis nautin yhdynnästä näin, ja kyllä nautin myös kun mieheni nauttii. Tosin mies tykkää kovasti muistakin keinoista.

Mutta haluan orgasmin, ei mulle riitä pelkkä miehen nautinto.

Vierailija
14/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä päättelit mut mieheksi? Pillu on mulla, pitääkö laittaa sulle siitä kuva? 

Vierailija
15/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en saa pelkällä panemisella, mutta kun mies panee ja samalla hyväilee klittaa, saan todella valtavia orgasmeja, nämä täydentävät toisiaan niin hyvin. Squirtti tulee lähes aina.

Ja kyllä siis nautin yhdynnästä näin, ja kyllä nautin myös kun mieheni nauttii. Tosin mies tykkää kovasti muistakin keinoista.

Mutta haluan orgasmin, ei mulle riitä pelkkä miehen nautinto.

Jaa onko täälä monikin sanonut että tyydyttyy pelkästään toisen nautinnosta, nyt valoja tauluun! Edelleen, mä voin saada orgasmin vaikka suuseksillä mutta ei mun nautinto ole sillä pelkällä orgasmilla täytetty. Ainoastaan yhdynnässä saatu orgasmi on mulle kunnollinen tyydytys ja jos saan ennen yhdyntää orkun muulla tavalla, niin todellakin tarvitsen sen yhdynnän vielä lisäksi. Jos se jää puuttumaan, jää mun nautinto vajaaksi. Näköjään tarvitset sinäkin sen yhdynnän. Meissä on siis yksi yhdistävä tekijä.

Vierailija
16/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankkaan yhtä lailla kuten sinäkin. Laitapa mulle tällainen viesti, jossa joku on kertonut tyydyttävänsä pelkästään miehen nautinnosta, kiitos. Tiedän hyvin, että sitä ei tule, koska olet kuvitellut tuon vain päässäsi.

Vierailija
17/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä päättelit mut mieheksi? Pillu on mulla, pitääkö laittaa sulle siitä kuva? 

Ei tarvitse kuvia nettiin jakaa mutta kerro onko sinun sisemmät häpyhuulet ilman alushousuja seistessäsi piilossa ulompien takana vai ulkonevat? ;)

Vierailija
18/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuvia nettiin jakaa mutta kerro onko sinun sisemmät häpyhuulet ilman alushousuja seistessäsi piilossa ulompien takana vai ulkonevat? ;)

Voi sinua tiedonjanoista, höpsykkä! Kyllä ne sieltä pilkottelee ulompien välistä. Ei kovin paljoa, mutta hieman kuitenkin. 

Vierailija
19/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tarvitsen penetraation, eihän se ole muuten seksiä. 

Vierailija
20/83 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen yhdynnän itseni takia, en miehen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän