Nainen, tarvitsetko penetraation tyydyttyäksesi..
Hyvä aihe oli taas poistettu, tosin varmastikkin miehen vuoksi, joka tuli sinne suu vaahdossa raivoamaan.
Jäi hiukan epäselväksi, mitä tuo tyydytys tarkalleen tarkoitti. Oliko kyse orgasmin saamisesta, vai jostain muusta. Hyvä aihe silti!
Kommentit (83)
Tarvitsen penetraation tyydyttyäkseni. Jos saan orkun yhdynnässä, niin täydellinen tyydytys on siinä. Jos saan orkun vaikka sormilla tai suulla, niin siltikin tarvitsen sen päälle yhdynnän, ihan sama saanko vai enkö saa lisää orkkuja panon aikana.
Tarvitsen penetraation, orgasmia en. Jos ei yhdyntää ole tarjolla, niin en tarvitse muutakaan seksuaalista ja voidaan miehen kanssa elää täysin seksittömässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä ketjussa oli tasan yksi raivoaja ja se oli kh. Ja kyllä, tarvitsen yhdynnän tyydyttyäkseni.
Aika moni muukin mies tarvitsee sen yhdynnän...nyt olikin kyse naisista.
Ja mistä päättelit mut mieheksi? Pillu on mulla, pitääkö laittaa sulle siitä kuva?
Ei tarvitse kuvia nettiin jakaa mutta kerro onko sinun sisemmät häpyhuulet ilman alushousuja seistessäsi piilossa ulompien takana vai ulkonevat? ;)
Voi sinua tiedonjanoista, höpsykkä! Kyllä ne sieltä pilkottelee ulompien välistä. Ei kovin paljoa, mutta hieman kuitenkin.
Sellaiset on juuri kivat imeä syvälle suuhun ja paisutella karpalonpunaisiksi :)
Kyllä on ihmisellä kapea näkemys seksistä jos pelkästään yhdyntä tarkoittaa seksiä.... ja kysymykseen, ei ole pakollista. Kumppani on kätevä esim käsistään ja osaa käyttää luovuutta
Sormet lähinnä sattuu, kielestä en välitä, kun taas yhdynnässä saan helposti orgasmin joten todellakin haluan ja tarvitsen penetraation. Miehellänikään ei ole valittamista.
Vaikka en saakaan orgasmia yhdynnässä, niin silti haluan sitä. Pelkkä suuseksi ja sormettaminen ei riitä vaan tuntuu seksi vajaalta ilman yhdyntää. En saa miesten kanssa kyllä suuseksissäkään tai sormettamalla, mutta nautin siitä paljon. Ja jossakin kohtaa tulee tunne, että kiitos riittää nuo ja haluan kullin sisälleni. Vakipano jotenkin on onnistunut siinä, että itse pano tuntuu koko ajan paremmalta ja nautin enemmän kuin kenenkään muun kanssa. Nyt olen ostanut lelun jonka avulla laukesin yksinäni todella helposti kaksi kertaa. Saa nähdä miten käy miehen aikana, ei olla vielä ehditty tavata sen jälkeen kun lelun sain ja tuli tilaisuus testata sitä.
En saa orgasmia panemalla, mutta tarvitsen silti sitä panemista, koska se vaan tuntuu niin mahtavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en saakaan orgasmia yhdynnässä, niin silti haluan sitä. Pelkkä suuseksi ja sormettaminen ei riitä vaan tuntuu seksi vajaalta ilman yhdyntää. En saa miesten kanssa kyllä suuseksissäkään tai sormettamalla, mutta nautin siitä paljon. Ja jossakin kohtaa tulee tunne, että kiitos riittää nuo ja haluan kullin sisälleni. Vakipano jotenkin on onnistunut siinä, että itse pano tuntuu koko ajan paremmalta ja nautin enemmän kuin kenenkään muun kanssa. Nyt olen ostanut lelun jonka avulla laukesin yksinäni todella helposti kaksi kertaa. Saa nähdä miten käy miehen aikana, ei olla vielä ehditty tavata sen jälkeen kun lelun sain ja tuli tilaisuus testata sitä.
Mulla sama kokemus. Minkä lelun tilasit?
Vierailija kirjoitti:
Sormet lähinnä sattuu, kielestä en välitä, kun taas yhdynnässä saan helposti orgasmin joten todellakin haluan ja tarvitsen penetraation. Miehellänikään ei ole valittamista.
Taas ikäänkun miehen kautta koetaan tuo "onnistuminen". Empä ole koskaan kuullut asiaa toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ikäänkun miehen kautta koetaan tuo "onnistuminen". Empä ole koskaan kuullut asiaa toisinpäin.
Vali vali vali. Mistä tää sun ainainen negatiivisuutesi oikein saa polttoaineensa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihmisellä kapea näkemys seksistä jos pelkästään yhdyntä tarkoittaa seksiä.... ja kysymykseen, ei ole pakollista. Kumppani on kätevä esim käsistään ja osaa käyttää luovuutta
Yhtä kapea on näkemys, jos vain yhdenlainen orgasmi on hyväksyttävä.
Mies aina nuolee mulle orgasmin ensin ja panee sitten itselleen. En saa yhdynnässä en millään, niin tämä järjestelmä sopii meille hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mies aina nuolee mulle orgasmin ensin ja panee sitten itselleen. En saa yhdynnässä en millään, niin tämä järjestelmä sopii meille hyvin.
Sulla ei ole pienintäkään hajua siitä mitä mies menettää, kun nainen ei saa orkkua nainnissa. Sitä pillun lypsämistä ei voita kerrassaan mikään. Ne jotka ovat tän kokeneet, eivät taatusti ole eri mieltä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kokemus. Minkä lelun tilasit?
Tämän tilasin ja lisäksi liukuvoidetta. Tuota anaalihelmiosaa en käyttänyt koska tuntuu hankalalta ajatus yksin sitä käyttää. Mulla on myös satisfyer, mutta siitä en tykännyt.
https://www.vuxen.fi/seksilelut/naisille/vibraattorit/janis-vibraattori…
Peppuun penetroitumisen kokemus itselle ja toiselle on naisen ja miehen unelmien täyttymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiehelläniKÄÄN ei ole valittamista. Olemme siis molemmat tyytyväisiä, siinä missä tyydytettyjä. Lisäsin kommentin lähinnä siksi että joku mies saattaa itse haluta naisen joka haluaa nuolemista. Sellaiselle en olisi sopiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiehelläniKÄÄN ei ole valittamista. Olemme siis molemmat tyytyväisiä, siinä missä tyydytettyjä. Lisäsin kommentin lähinnä siksi että joku mies saattaa itse haluta naisen joka haluaa nuolemista. Sellaiselle en olisi sopiva kumppani.
Näin on. En olisi miehenä naisen kanssa, jonka pillua en pääsi nuolemaan. En olisi naisen kanssa, joka ei rakastaisi yhdyntää ja kulliani. Orgasmin saaminen yhdynnässä taas ei olisi pakolllista, jos saisi nuolemalla ja sormettaen.. Olen saanut nauttia vaimoni lukuisista yhdyntä- ja suuseksiorgasmeista, enkä oikein osaa verrata keskenään. Molemmilla on puolensa ja olen ollut onnekas, että saanut molempia kokea. Kysyin vielä vaimoltani, kumpi parempi. Ei osannut hänkään laittaa paremmuusjärjestykseen haluaako nuolemalla ennen yhdyntää vaimo vasta yhdynnässä. Pääasia kumminkin, että vaimo on saanut aina kun meillä on seksiä. On saanut koko ikänsä aina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten suostut yhdyntään, jos et saa siinä? Voihan miehenkin tyydyttää suulla.
Tarvitsen yhdynnän. Toki myös suuseksiä oltava joka seksikerralla. Mutta yhdyntäliikkeet tuottavat aivan valtavan nautinnon. Vaikka saisi orgasmin ennen yhdyntää niin silti se pillu vaatii elintä sisäänsä.
O-ou, nyt osui erään arkaan paikkaan 🤭 Kohta alkaa paasaus