Minulla taisi jäädä tipaton päälle
Kommentit (128)
Taisit juuri ajatella kun tämän kirjoitit...
Monella palstalaisella korkki auennut avauksista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Taisit juuri ajatella kun tämän kirjoitit...
Tuli vain ajatus, että eipä ole yhtään tehnyt mieli. Oikeastaan nyt kun oikein ajattelee, niin koko ajatuskin alkoholijuomista tuntuu vastenmieliseltä tällä hetkellä.
Täällä ollaan tillin tallin AP:nkin puolesta.
Ap, olet hyvällä tiellä ja säästät rahaa jokaisesta ostamattomasta juomasta. Jos olit kovakin juomari, saatat päästä matkalle ja sillä palkita itsesi ensi kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet hyvällä tiellä ja säästät rahaa jokaisesta ostamattomasta juomasta. Jos olit kovakin juomari, saatat päästä matkalle ja sillä palkita itsesi ensi kesänä.
En juonut paljon kerralla, mutta välillä aika usein. Kyllä tästä säästöä tulee ja pysyy kilotkin paremmin kurissa.
Ap täällä: edelleen jatkuu. Erikoista miten tähän on jo ihan tottunut.
Mä lopetin viime vuoden puolella. Kiva herätä freesinä viikonloppuisinkin!
Vielä yksi viikonloppu ja muutama päivä hepitöntä helmikuuta. En ole antanut vaimolle heppiä helmikuussa vaikka on välillä kovasti vongannut sitä. Mutta katsotaan viikon päästä...
Vierailija kirjoitti:
Vielä yksi viikonloppu ja muutama päivä hepitöntä helmikuuta. En ole antanut vaimolle heppiä helmikuussa vaikka on välillä kovasti vongannut sitä. Mutta katsotaan viikon päästä...
Onko viikonloppu mennyt hepittömästi vai oletko retkahtanut?
Mulla kans. Ei ole maha kuitenkaan pienentynyt vaiika en juokaan 100 kaljaa kuukaudessa. Ehkä ensi kuussa.
Mä en edes ruvennut tipattomalle, sitä se vaan on ollut nyt tammikuun alusta, kun en ole saanut käytyä kaupassa. Mutta tänään...
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitan tipattoman huomenna👍
En aloittanut. Mutta tänään aloitan!
No niin, nyt vaimon hepitön helmikuu takana. Voi olla että tänä iltana hän saa heppiä edestä ja takaa ja viikonloppu saattaa olla melkoista sekstailua🤗
Itsellä on pitkään jatkuneen tipattomuuden ansiosta lähtenyt 9 kg läskiä.
Sama. Alkoholi ei vaan mahdu aikatauluun kun alempana tärkeysjärjestyksessä. Vain joulut synttärit jne
Hepitön helmikuu on vaimolla takana ja touhua onkin ollut koko viikonlopun ajan. Eilen piti jo otta tadalafiili avuksi kun meinasi kunto loppua kun rouva halusi heppiä vaan lisää. Pitää varmaan tänäänkin ottaa pilleri että jaksaa vielä illasta parit varvit vetäistä.
Tänään alkoi tipaton maaliskuu. En ole ottanut edes krapulakaljaa tänä aamuna. Uusi elämä voittakoon!
Hieno homma! Itse olin joulu- ja tammikuun kokonaan juomatta, nyt kävin kaverin kanssa kaljalla. Ei tee mitenkään erikoisesti mieli juoda