Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä darra

Vierailija
10.02.2024 |

Päähän sattuu.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Join viime yönä 18 kaljaa, eikä vieläkään ole darraa. Nukuin noin 6 tuntia. Mistä tämä johtuu?

-M40 120kg

18 kaljaa on lasten määrä. Ota tuohon lisäksi 1l vodkaa niin voi tulla darra.

No ei ole vaan alkoholistin puhetta. Normaali ihminen on ympäripäissään noinvaltavasta määrästä ja sammuu ja kusee mihin sattuu.

Vierailija
42/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä maha täyteen lempiruokaasi ja sauno. Sen jälkeen nukut pari tuntia. Darra lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa kannattaa aukaista Sunrströmmingin purkki keskellä olohuonetta. Taatusti unohtuu darra.

Vierailija
44/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on parantumaton sairaus, joka johtaa ennenaikaiseen kuolemaan.

Ne ovat onnellisimpia jotka pääsevät pois ennen kuin joutuu laitokseen kitumaan kolmen hoitajan pyöriteltäväksi ja

paska vaippoja kun vaihdellaan. Onko pitkään eläminen vanhuuden vaivoissa jotain onnellista elmämisenarvoista elämää.

Tupakoitsijat ja alkoholistit maksavat eniten veroja eikä jää tänne liian pitkäksi aikaa rasittamaan yhteiskunnan resursseja ja nostelemaan eläkkeitä.

Kuinka kalliiksi tulee liian pitkään terveellisesti elävä jolta ei tule paljoa verotuloja ja loppupäästä tulee äärettömän kalliiksi yhteiskunnalle ja sairauksia sellaisellakin tulee.

Vierailija
45/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapula tulee, mutta minä määrään päivän.

Jonkin aikaa noin voi uhota, mutta ennen pitkää olosta tulee niin huono, ettei sitä pysty enää viinalla korjaamaan. Siinä kohtaa krapula tulee, etkä sinä määräile enää mistään mitään.

Milloin se olo tulee? Olen odottanut jo 15 vuotta.

Vierailija
46/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on parantumaton sairaus, joka johtaa ennenaikaiseen kuolemaan.

Ne ovat onnellisimpia jotka pääsevät pois ennen kuin joutuu laitokseen kitumaan kolmen hoitajan pyöriteltäväksi ja

paska vaippoja kun vaihdellaan. Onko pitkään eläminen vanhuuden vaivoissa jotain onnellista elmämisenarvoista elämää.

Tupakoitsijat ja alkoholistit maksavat eniten veroja eikä jää tänne liian pitkäksi aikaa rasittamaan yhteiskunnan resursseja ja nostelemaan eläkkeitä.

Kuinka kalliiksi tulee liian pitkään terveellisesti elävä jolta ei tule paljoa verotuloja ja loppupäästä tulee äärettömän kalliiksi yhteiskunnalle ja sairauksia sellaisellakin tulee.

Aha. Oletko sitä mieltä, että ihmisten pitäisikinruveta polttamaan tupakkaa ja juomaan viinaa, jotta sairastuisivat ja kuolisivat aiemmin pois?

Vierailija
47/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapula tulee, mutta minä määrään päivän.

Jonkin aikaa noin voi uhota, mutta ennen pitkää olosta tulee niin huono, ettei sitä pysty enää viinalla korjaamaan. Siinä kohtaa krapula tulee, etkä sinä määräile enää mistään mitään.

Milloin se olo tulee? Olen odottanut jo 15 vuotta.

No juopa neljä pulloa koskenkorvaa tänään ja huomenna ja ylihuomenna ja sitä rataa. Katsotaan, vedätkö 15 vuotta putkeen.

Vierailija
48/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä maha täyteen lempiruokaasi ja sauno. Sen jälkeen nukut pari tuntia. Darra lähtee.

Sellainen, joka tuollaisia kirjoittaa, ei tiedä ryyppäämisestä ja krapuloista yhtikäs mitään.

Vierailija
49/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on krapula, niin silloin ei pysty syömään eikä saunomaan eikä varsinkaan nukkumaan.

Vierailija
50/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi saan olla itsekseni.

Nyt 🚬

Alkoholismi johtaa yksinäisyyteen, kun ympäriltä ihmiset kaikkoavat. Alkoholisti päätyy juomaan yksin ja kuolee lopulta yksinäisenä.

Yksin olen omasta halustani vaan en yksinäinen.

Täällä on myös kohkattu elintavoista ja ruoista. Kukaan ei varmaan syö niin epäterveellisesti kuin minä. Siltikään en ole sairastanut juuri koskaan.

Vierailija
51/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt 🚬

Alkoholismi johtaa yksinäisyyteen, kun ympäriltä ihmiset kaikkoavat. Alkoholisti päätyy juomaan yksin ja kuolee lopulta yksinäisenä.

Täällä on myös kohkattu elintavoista ja ruoista. Kukaan ei varmaan syö niin epäterveellisesti kuin minä. Siltikään en ole sairastanut juuri koskaan.

No sittenhän sinulla ei pitäisi olla mitään hätää. Sen kun nautit terveydestäsi ja ryyppäät yksinäsi ja syöt mitä sattuu, kun haluat olla yksin.

Vierailija
52/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on krapula, niin silloin ei pysty syömään eikä saunomaan eikä varsinkaan nukkumaan.

Sauna on pahinta! Kylmää jogurttia pystyy vähäsen nielemään, kunnes se poistuu sisuksista.

Vierailija
53/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kunnon darra niin silloin ei vedetä mahaa täyteen yhtään mitään!

Vierailija
54/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt 🚬

No sittenhän sinulla ei pitäisi olla mitään hätää. Sen kun nautit terveydestäsi ja ryyppäät yksinäsi ja syöt mitä sattuu, kun haluat olla yksin.

Näin teen enkä tarvitse siihen kenenkään neuvoa.

Vierailija
55/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Darra lähtee aina nussimalla pekan kanssa.

Tarkoitatko paskareikä-Pekkaa joka jää huomenna vaaleissa toiseksi?

Vierailija
56/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän keskusteluun tulee tyypejä neuvomaan?

Eivät selkeästi ole koskaan kokeneet krapulaa, mutta tietävät kaikesta kaiken.

Vierailija
57/57 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän keskusteluun tulee tyypejä neuvomaan?

Eivät selkeästi ole koskaan kokeneet krapulaa, mutta tietävät kaikesta kaiken.

Tietysti on niinkin, että jos haluat järkevää keskustelua krapulasta ja alkoholismista, niin ei kannata tulla vauvapalstalle kirjoittelemaan. Päihdelinkki voisi olla parempi paikka sellaiselle keskustelulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi