Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!! Mihin Goolehausta on kadonnut KARTTA haku?? Ei tulee enää mitenkään tuloksiin?!!!!!

Vierailija
10.02.2024 |

NYT MENEE HERMOT KYLLÄ LOPULISESTI!!

Aiemmin oli kätevää kun haki onkun osoitteen, pystyi siitä tulosten yläreunasta klikkaamaan karttahakuun heti. NYT SE ON KOKONAAN KADONNUT pois! en näe mitnekään karttatuloksia! Neuvokaa mikä asetus auttaisi että näen heti yhdellä klikkauksella sen osoitteen KARTAN googletuloksessa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ihmetellyt.

Vierailija
2/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Kun kirjoitan jonkun osoitteen hakukenttään, niin ensimmäisenä tuloksena on kartta, jossa kyseinen osoite näkyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa harmittelen. Entinen oli niin hyvä ja käytin paljon.

Vierailija
4/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt olisi ylipåätään helpompi ja luotettavampi tehdä karttavsovelluksessa?  Miksi köyttöö jotain googlehakua kun sieltä voi tulla ja tulee mitä tahansa ikivanhoja karttakuvia tuloksiksi?

Vierailija
5/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulla Google Maps löytyy heti!

Vierailija
6/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä minulle näyttää kartan ja nuolella pääsee google mapsiin.

Vierailija
7/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet osoitetta googlen hausta etkä suoraan google mapsista? Ai niin, siinä säästää pari klikkausta.

Vierailija
8/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Kun kirjoitan jonkun osoitteen hakukenttään, niin ensimmäisenä tuloksena on kartta, jossa kyseinen osoite näkyy. 

Ei tule, se ei ole sama. Yritäppä klikata sitä niin että pääsisit karttaan oikeesti. Ei anna mennä. TOSI ÄRSYTTÄVÄÄ. hermot oikein kiristyy!!

Vierailija
9/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google on tuhonnut myös kuvahakunsa.

Vierailija
10/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haulla Google Maps löytyy heti!

Eli ENSIN kirjotat Google hakuun Goole Maps?

SITTEN kirjotat sne hakuun osoitteen...

MIKSI? MSIKSI se ei heti tuo sitä ? Kaksi hakua yhden sijaan!!

Vierailija
11/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä, kirjoita Googleen google maps

tai avaa Google, oikealta ylhäältä paina kuviota, jossa on 9 täplää, Google sovellutukset aukeaa, valitse Google Maps.

Vierailija
12/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, se ei ole sama. Yritäppä klikata sitä niin että pääsisit karttaan oikeesti. Ei anna mennä. TOSI ÄRSYTTÄVÄÄ. hermot oikein kiristyy!!

Kyllä siirtyy ja sitäpaitsi siinä hakutulosten kanrtan alla on vielä se nuori Directions jolla pääsee myös.

Vierailija
13/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap jokin osoite jolla ei näytä.

Vierailija
14/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen hakutulosten laatu on jo vuosia ollut laskussa 

Vierailija
15/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jo vuosia käyttänyt niitä kahta sanaa: google maps.

Sitten on vielä erikseen street wiev.

Vierailija
16/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen jo vuosia käyttänyt niitä kahta sanaa: google maps.

Sitten on vielä erikseen street wiev.

Katunäkymä on siinä mapsissa.

Vierailija
17/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ei näy ymmärtäneen, mitä ap tarkoittaa. Minä luulen ymmärtäväni: hakukentän alapuolella olevasta "kuvahaku - videot - avoinna nyt" -rimpsusta katosi äskettäin "kartat", mikä teki karttapalveluun pääsemisestä monta monta klikkausta mutkikkaampaa.

Ap, klikkaa "kuvahaku", ja saat näkyviin entisenlaisen rimpsun, jossa kartta on paikoillaan. :)

Vierailija
18/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ei näy ymmärtäneen, mitä ap tarkoittaa. Minä luulen ymmärtäväni: hakukentän alapuolella olevasta "kuvahaku - videot - avoinna nyt" -rimpsusta katosi äskettäin "kartat", mikä teki karttapalveluun pääsemisestä monta monta klikkausta mutkikkaampaa.

Ap, klikkaa "kuvahaku", ja saat näkyviin entisenlaisen rimpsun, jossa kartta on paikoillaan. :)

Luultavasti siinä se ongelma, itse käytän näissä yleisimmissä oikopolkuja jotka olen lisännyt selaimen aukeavaan ikkunaan, mutta tuo se kartan silti tässä muutetussakin jos vain löytää hakusanalla. 

Vierailija
19/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlelta älyttömän huono muutos. :(

Vierailija
20/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Goolehau?