Siis en tiedä mitä teen? Ero asiaa
Mies houkuttelee takaisin mutta jos menen niin kaikki on varmasti taas ennallaan. Oon vaan niin heikoilla nyt.
Kehuu minua ja ikävöi. Ja itse olen yksinäinen
Kommentit (13)
Eron syy aika ratkaiseva. Avaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli syy eroon. Mieti sitä.
En rakastanut ja mies huusi ja kiroili pelatessa ja auton ratissa. Ja sit osa syystä oli etten viehättynyt miehestä, en ole koskaan niin tehnyt. Oltiin yli 20v kuitenkin yhdessä
Ap
Voi ei. Onpa hankalaa. Muillakin varmaan ollut tämä tilanne joskus. Jos on pätevät syyt eroon, sitten kai olisi helpompi tehdä eroprosessi. Jos palaa, siihen pitäisi olla aika hyvät syyt, ehkei niitä ole. Onneksi on lämmintä, ulkona liikkuu ihmisiä.
Mutta mies varakas nykyään ja itse köyhä ja houkuttaisi rahan takia palata ja että lapsilla olisi taas koti mihin tulla eikä erilliset vanhemmat
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta mies varakas nykyään ja itse köyhä ja houkuttaisi rahan takia palata ja että lapsilla olisi taas koti mihin tulla eikä erilliset vanhemmat
Ap
Kai näillä on nytkin koti ja isäkin elättää?
Älä mene takaisin. Aloita uusi elämä lastesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lapset jo aikuisia, ollaan reilusti yli 40v ikäisiä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lapset jo aikuisia, ollaan reilusti yli 40v ikäisiä
Ap
No mihin ne tarvitsevat kotia johon palata? He eivät kunnioita sinua jos palaat, luulen.
Jos et viehäty, niin et todellakaan mene takaisin. Se olisi väärin kaikille ja mieti, minkä mallin antaisit lapsillesi.
kannattaa mennä takaisin ja aloittaa uudelta pöydältä. vanhaan eksään voi rakastua uudelleen.
Ei kannata. Mies ei muutu koskaan paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa mennä takaisin ja aloittaa uudelta pöydältä. vanhaan eksään voi rakastua uudelleen.
Rakastua uudelleen, vaikka ei ole koskaan edes viehättynyt miehestä? Mistä se viehätys yhtäkkiä pulpahtaisi, rahastako? Eiköhän mies tiedä tilanteen, ja kiukuissaan äyskii. Mutta kun ei ketään voi pakottaa rakastamaan. Ystävinä joo, mutta tuskin mies sellaista haluaa ja maksumieheksi vain.
Ja jos ei tällä hetkellä ole kuin kärsimystä, niin miksi pitkittää, molemmilla menee elämät hukkaan, kun voisivat olla onnellisemmissakin suhteissa.
Ja lapset ovat aikuisia, haluavat vanhemmilleen parasta, mitä nämä eivät yhdessä onnistu saavuttamaan.
Lisäksi itsellä mt ongelma ja en löydä varmasti uutta miestä enää