Miksi ihmeessä tytöt laittaa tennarit vanhojen tansseihin?
On hienot mekot, kampaukset ja meikit ja sitten helmojen alta vilahtelee valkoiset tennarit!
Eikö Lenita Airistolla ole mitään sanottavaa tähän?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko pojilla asianmukaiset jalkineet? Kun oma poika tanssi vanhojen tanssia viime vuonna, niin silloin ainakin kaikilla pojilla oli tyylikkäät mustat kengät, lenkkareita ei ollut yhdelläkään pojalla. Tytöillä taas oli enimmäkseen tennarit jaloissaan. Sitä ihmeteltiin isommalla joukolla, ettei edes tanssien ajaksi voineet muita jalkineita laittaa?
Tosi hyvä, että nuoriso menee nyt mukavuus ja terveys edellä. Kengät on ne tärkeimmät ja todella hyvä, että tytöt uskaltavat laittaa nykyään tennarit jalkaan. Ei ne paljon näy sieltä juhlapuvun alta. Tyhmää pojilta, kun eivät uskaltaneet tennareita käyttää. Hyvillä ja siisteillä tennareilla on myös myöhemmin käyttöä ja voi jättää tuollaiset kertäkäyttöjuhlakengät unholaan.
Suomalaista sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuorilla naisilla on isot jalat. Mukavat tennarit istuvat niihin paremmin.
Sirot korkokengät tai ballerinat sopivat paremmin sirojalkaisemmille naisille.
Hienoja ballerinoita ei meinaa löytää mistään, saa etsiä kissojen ja koirien kanssa niitä. Korkkareita löytyy joka lähtöön, mut ei hienoja ballerinoita. Monissa on liian kapea lesti
Vierailija kirjoitti:
Mä käytin koko nuoruuden korkokenkiä joka paikassa ja koko ajan. Jopa duunissa oli korkokengät, vähän maltillisemmat tosin, olin tarjoilijana opiskelun ohessa.
Nyt kärsin kun jalat ja varpaat paskana. Olen todella ilahtunut kun näen että nuorilla on järkeviä kenkiä!
N56
No sinua varoitettiin tästä ja aivan varmasti miehet ja pojat puhuivat tästä ja osa toisista naisista ja tytöistä ja sinun olisi pitänyt tietää se ilman varoitustakin, että ne aiheuttavat tuota ja monilla selkävaivojakin ja kiitos vielä siitäkin, ettet koskaan kuuntele meitä miespuolisia tässäkään asiassa. Vastaus on monilla se, että "mitä miehet tai pojat muka tietävät korkokengistä tai, että miimiimii, kyllä minä osaan korkokenkiä käyttää ja helppohan näillä on kävelllä tms... " No niin niin, pojat ja miehethän ne on taas niin tyhmiä, etteivät osaa ajatella, eivätkä ymmärrä syy ja seuraus yhteyttä. Minä varoittelin nuorena tuosta asiasta muita ihmisiä. Loukkaantumisriskikin niiden kanssa on suuri. Niin, kyllä tyhmyydestä sakotetaan niin saat syyttää ihan itseäni siitä mitä teit omalle terveydellesi.
Minä myin syksyllä kirpparilla muutaman kerran käytetyt valkoista nahkaa olevat tennarit. Tennareissa oli hienot valkoiset helmikoristeet, ja myös strasseja koristeena. Tossut olin ostanut Espanjasta , ja mielestäni ne alkoivat näyttää Suomessa liian koristeelliselta, vaikka kaupan valikoimissa nämä tennarit olivat hillitymmästä päästä.
Myin tossut 10 eurolla nuorelle tytölle, harmitti vain hetken, koska tyttö oli niin iloinen ja kertoi, että tossut tulevat hänelle Vanhojen tansseihin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko pojilla asianmukaiset jalkineet? Kun oma poika tanssi vanhojen tanssia viime vuonna, niin silloin ainakin kaikilla pojilla oli tyylikkäät mustat kengät, lenkkareita ei ollut yhdelläkään pojalla. Tytöillä taas oli enimmäkseen tennarit jaloissaan. Sitä ihmeteltiin isommalla joukolla, ettei edes tanssien ajaksi voineet muita jalkineita laittaa?
Ehkä tämäkin tulee muuttumaan. Ei ne asiat muutu kerralla yhdessä yössä äärilaidasta toiseen. Nyt on tyttöjen muoti muuttunut, ehkä ja toivottavasti seuraavaksi poikien. Ihan turhaa rahan tuhlausta nuo poikien "tyylikkäät mustat kengät" millä ei ole mitään käyttöä enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuorilla naisilla on isot jalat. Mukavat tennarit istuvat niihin paremmin.
Sirot korkokengät tai ballerinat sopivat paremmin sirojalkaisemmille naisille.
Hienoja ballerinoita ei meinaa löytää mistään, saa etsiä kissojen ja koirien kanssa niitä. Korkkareita löytyy joka lähtöön, mut ei hienoja ballerinoita. Monissa on liian kapea lesti
Käytännöllisiä juhlakenkiä naisille on olemassa ja oli ennenkin tarjolla matalapohjaisina.
Tervetuloa uudelle vuosituhannelle. Jotkut valitsevat ihan hääpuvunkin kanssa tennarit eikä mitään korkkareita ja tämäkin on jo vanha trendi.
Tennarit ovat kyllä hieman hassut paljettimekkoon tai silkki-iltapukuun yhdistettynä. Eikö naisille olisi jotain juhlavampaa kenkävaihtoehtoa korkkareiden lisäksi? Tennarit ovat oudon arkiset kaiken muun pynttäytymisen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Tennarit ovat kyllä hieman hassut paljettimekkoon tai silkki-iltapukuun yhdistettynä. Eikö naisille olisi jotain juhlavampaa kenkävaihtoehtoa korkkareiden lisäksi? Tennarit ovat oudon arkiset kaiken muun pynttäytymisen rinnalla.
Tennareita on erilaisia. On koristeellisia ja näyttävät jopa paremmilta kuin jotkut perus avokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Minä myin syksyllä kirpparilla muutaman kerran käytetyt valkoista nahkaa olevat tennarit. Tennareissa oli hienot valkoiset helmikoristeet, ja myös strasseja koristeena. Tossut olin ostanut Espanjasta , ja mielestäni ne alkoivat näyttää Suomessa liian koristeelliselta, vaikka kaupan valikoimissa nämä tennarit olivat hillitymmästä päästä.
Myin tossut 10 eurolla nuorelle tytölle, harmitti vain hetken, koska tyttö oli niin iloinen ja kertoi, että tossut tulevat hänelle Vanhojen tansseihin.
Niinpä niin ja pojat tai me miehetkään ei muka käydä edes koskaan hautajaisissa tai tarvita jossain muualla juhlakenkiä. Kyllä vähintäänkin hautajaisiin kuuluu asianmukaiset kengät. Kuolleita ja muita tilaisuuden osanottajia kuuluu kunnioittaa.
Joidenkin mainostamat ballerinat eivät ainakaan omaan makuuni ole kovin mukavat jalassa. Ainakaan jos koko päivä ollaan liikkeellä ja jalkojen päällä. Ottaisin mieluummin jopa hyvät korkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myin tossut 10 eurolla nuorelle tytölle, harmitti vain hetken, koska tyttö oli niin iloinen ja kertoi, että tossut tulevat hänelle Vanhojen tansseihin.Niinpä niin ja pojat tai me miehetkään ei muka käydä edes koskaan hautajaisissa tai tarvita jossain muualla juhlakenkiä. Kyllä vähintäänkin hautajaisiin kuuluu asianmukaiset kengät. Kuolleita ja muita tilaisuuden osanottajia kuuluu kunnioittaa.
Kuule, kyllä sinne hautajaisiinkin voi ne tennarit laittaa. Olen haudannut äitini ja isäni enkä todellakaan katsonut hautajaisvieraitten kenkiä. Ihan sama vaikka olisivat kumppareilla sinne tulleet. Hautajaisissa keskittyy ihan muuhun kuin vieraiden vaatteisiin ja kenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun pojilla on tyylinmukaiset lakerikengät, ja tytöillä jotkut tennarit.
No voi kyynel. Koko tanssiais-höpötys on ihan mennyttä aikaa. Eihän tuommoisia kikapoita enää missään muussa yhteydessä edes tanssita.
Ihan nykyaikaa se tuntuu olevan, päätellen siitä että niitä edelleen tanssitaan ja panostetaan paljon, myös rahallisesti. Siksi jotkut tennarit tuntuvat niin hölmöiltä.
Luuletko että ne tennarit on halvat?
Jos käyttää korkoja niin olisi hyvä osata niillä kävelläkin eikä laahustaa polvet koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tennareita on erilaisia. On koristeellisia ja näyttävät jopa paremmilta kuin jotkut perus avokkaat.
Mullakin on kaapissa hopeanväriset kimaltelevat Converset. Käytän tiettyjen mekkojen kanssa.
Koska korkkarit on kamalia jaloille. Viisaita tyttöjä!
No mitä luulet? Trendit muuttuvat. 1950-luvulla muunsukupuolisuus oli täysin tuntematon termi mutta nyt on trendikästä olla sellainen. Sama pätee tennareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kaapissa hopeanväriset kimaltelevat Converset. Käytän tiettyjen mekkojen kanssa.
Kunhan et ole ylipainoinen kimaltelevissa conssuissasi.
Tosi hyvä, että nuoriso menee nyt mukavuus ja terveys edellä. Kengät on ne tärkeimmät ja todella hyvä, että tytöt uskaltavat laittaa nykyään tennarit jalkaan. Ei ne paljon näy sieltä juhlapuvun alta. Tyhmää pojilta, kun eivät uskaltaneet tennareita käyttää. Hyvillä ja siisteillä tennareilla on myös myöhemmin käyttöä ja voi jättää tuollaiset kertäkäyttöjuhlakengät unholaan.