Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä tytöt laittaa tennarit vanhojen tansseihin?

Vierailija
10.02.2024 |

On hienot mekot, kampaukset ja meikit ja sitten helmojen alta vilahtelee valkoiset tennarit!  

Eikö Lenita Airistolla ole mitään sanottavaa tähän?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit yrittävät puolustella pilallisia muotivalintojaan ja niiden siirtämistä lapsilleen. Näkeehän sen jo televisiostakin, että suurella osalla suomalaisista ei ole mitään tajua juhlapukeutumisen suhteen.

Vierailija
82/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele kun Hollywoodin punaisella matollakin olisi vain tennareita kauniiden pukujen kanssa.

Kuinka validina näet Hollywoodin rikkaiden vertaamisen 17-vuotiaisiin, jotka tienaavat roposia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ei olisi mitään muita kenkiä olemassa kuin lenkkarit ja korkkarit.

Vierailija
84/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän junttia.

Vierailija
85/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Ei ne kengät sieltä mekon alta näy ja jos ei ole tottunut korkokenkiä muuten käyttämään niin niillä on todella vaikea tanssia. Kalliita tanssikenkiä taas turha ostaa yksiä tansseja varten.

Itse tanssin äitini vanhoissa matalakorkoissa tanssikengissä, niistä tuli jäätävät rakot jalkoihin. Jalat teipattiin lopulta kasaan rakkolaastareilla ja jeesusteipillä että pystyin tanssimaan loppuun asti. Monilla oli tennarit ja kadutti etten itsekkin laittanut niitä. 

No kun nimenomaan näkyi niissä vauhdikkaammissa tansseissa! Kyllä siellä on jalannostoja jos moista, missä valkoiset lenkkarit vaan vilkkui.

Vierailija
86/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä teinejä kritisoidaan siitä, että menevät muoti tai ulkonäkö edellä ja pukeutuvat epämukavasti vain trendien takia. Nyt kun kerrankin on trendi joka on taatusti jaloille mukavampi ja terveempi kuin korkokengät, niin sekään ei sitten kelpaa :D

Vierailija
87/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, ettei edes 2 tunnin ajan pysty pitämään juhlakenkiä. Se aika ei aiheuta kenellekään vaurioita jalkoihin tai selkään. Niissä tennareissa voi kuitenkin kulkea muuten ympäri vuoden. 

Pojille pinnat siitä, että panostavat juhlakenkiin. Niille tulee kuitenkin tarvetta joskus myöhemminkin elämässä. 

Vierailija
88/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen vaan pidettiin juhlakenkiä. No eihän ne nykynuoret mitään kestä; edes juhlakenkiä...

Vierailija
89/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo minun aikanani 2000-luvun alussa monella oli lenkkarit. En tiedä millainen pukumuoti tällä hetkellä wanhoissa on, mutta silloin helmat olivat niin pitkiä, että piti oikeasti tuijottaa ankarasti lattianrajaan nähdäkseen millaiset kengät tytöillä oli.

Vierailija
90/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olivat korkeakorkoiset tanssikengät vanhojen tansseissa. Jokainen saa tietenkin valita mieleisensä jalkineet, mutta mulle ei olisi tullut mieleenkään tanssia tennareissa. 

Vierailija
91/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vika toisilla on päässä kun pitää kyttiä muitten kenkiä ja vielä valittaa niistä? Lääkärit ja lääkkeet on keksitty, suosittelen.

Vierailija
92/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 90-luvulla vanhojen tansseissa "sirot maiharit". Isoon jalkaani oli vaikea muutenkin löytää kenkiä ja ihan hyvinhän ne sopi mustan "historiamekon" kanssa.

Vierailija
93/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ennen vaan pidettiin juhlakenkiä. No eihän ne nykynuoret mitään kestä; edes juhlakenkiä...

Miksi edes pitäisi? Että sinulla olisi parempi mieli?

Vierailija
94/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat kykeneväisiä itse päättämään kenkävalinnoistaan vanhoissa. Hehän siellä pitävät hauskaa, eikä muu juhlaväki. 

Vierailija
95/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tennarit ja mekko sopivat oikein hyvin yhteen. Ja onhan tennareissa tanssiminen varmasti helpompaa kuin koroissa.

Vierailija
96/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso on viisasta, kun ei pilaa jalkojaan korkokengillä! Minusta on hienoa, että täysin järjettömät pukeutumisetiketit jäävät vähitellen unholaan. 

Itse luovuin korkokengistä kokonaan vasta 45-vuotiaana. Olisi pitänyt uskaltaa tehdä se jo paljon aiemmin! Nykyään käytän lähinnä tennareita tai maihareita, myös juhlapukujen kanssa. Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä mieltä muut minun kengistäni ovat. Kun on riittävän hyvä tyylitaju, tarpeeksi rahaa sen toteuttamiseen ja jäätävä itsevarmuus, voi mennä maihareissa vaikka Nobel-gaalaan. Sanna Marinin musta nahkarotsi virallisella vierailulla Ruotsissa on tästä erinomainen esimerkki. 

Vierailija
97/98 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit on parhaat ja kyllä niitä oli täällä pojillakin, kokonaan mustia tai sitten mustia Vansseja näkyi, hyvältä näytti.

Vierailija
98/98 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  tänä aikoina tarvitse tyttöjen pukeutua juhla kenkiin  on myös kauniita lenkkareita nyt on kimalletta lenkkareita tosi nättejä enää eivät käytä korkeita missä on korko on liian korkea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi