Huomenta mökiltä! Juon aamukahvia ja katselen ikkunasta jäiselle merelle. Aurinko paistaa ihanasti.
Nää on näitä kauniita helmikuun päiviä, täytyy nauttia.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on päivä, vaikka kylmänlainen. Jos keittelisi vaikka bataattikeiton runsaalla inkiväärillä.
Yök! 🤢
Höh, mikä bataattikeitossa vikana? Kun lyö kattilaan ensin paljon inkivääriä ja valkosipulia (ja chiliä, jos on), niin tulee mukavan lämmittävä keitto. Sinne vaan bataatit kiehumaan, sauvasekottimella soseeksi ja purkki kookoskermaa perään, niin varmasti on hyvää. Kylmällä säällä on kiva käyttää mausteita.
No ei se ole sulta pois jos toinen ei tykkää. Eikä varmasti asia muutu, vaikka luettelet reseptin. Ihan turhaa jankutusta ja riidan haastamista.
No just, mutta ilmeisesti on ok laittaa oksennusemoji toisen lempiruuan kommentiksi. Haasta kuule ihan itsesi riitelemään, varmaan onnistut siinäkin.
Tänään tein kaupat; Mökkini Saimaan saaressa on nyt myyty, Ei tule ikävä, kun sinne oli aina hankalaa mennä. Todellakaan en ole mökki-ihminen vaikka tuolla oli kaikki mukavuudet.
Melkein sama täällä. Syön lounasta ja katselen pirtin ikkunasta jäiselle joelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ja mukavaa oloa mökillä. 😊
Itse masentelen, kun tulee kevät ja kesä. Onneksi kesä ei kestä kauaa näillä leveysasteilla.
Taidan olla yksin näiden ajatusteni kanssa, koska useimmat tykkää kesästä ja kuumasta.Miksi et tykkää kesästä?
Minulla on aina kuuma. Vaikka talvella käyn läheisessä kaupassa ja kiipeän ostoksieni kanssa kolmanteen kerrokseen niin on hirveä hiki.
Myös kuumalla ilmalla tulee paha olo. Nuorena yritin saada rusketusta, mutta auringon oton jälkeen tuli oksennus.
Pari viikkoa sitten pyysin teekoosta verikokeet, kun olin aikani ihmetellyt oloani. Kaikki oli normaaleja - myös kilpirauhaskoe, kota epäilin.
Näin kilpirauhaspotilaana lämpöset kesät on yhtä helvett*ä. Ei minkäänlaista lämmönsietoa.
Syksy niin pitkälle kun tälläset pakkaset tulee, niin on parasta aikaa vuodessa. Kun lämpötila on jossain +20 - noin 15 pakkasta, niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Puoli ykstoista ja huomenta? Ennen kuutta olin takapihalla aamukahvilla ja kuuntelin huuhkajan huhuilua, heti seitsemän jälkeen alkoi palokärki ääntelemään. Kevättä ilmassa helmikuussa
niin? mitä se sua rassaa koska toiset herää?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse masentelen, kun tulee kevät ja kesä. Onneksi kesä ei kestä kauaa näillä leveysasteilla.
Taidan olla yksin näiden ajatusteni kanssa, koska useimmat tykkää kesästä ja kuumasta.Miksi et tykkää kesästä?
Minulla on aina kuuma. Vaikka talvella käyn läheisessä kaupassa ja kiipeän ostoksieni kanssa kolmanteen kerrokseen niin on hirveä hiki.
Myös kuumalla ilmalla tulee paha olo. Nuorena yritin saada rusketusta, mutta auringon oton jälkeen tuli oksennus.
Pari viikkoa sitten pyysin teekoosta verikokeet, kun olin aikani ihmetellyt oloani. Kaikki oli normaaleja - myös kilpirauhaskoe, kota epäilin.
ei kaikki sairaudet verikokeissa näy. Esim. just kilpirauhaskokeissa kyllä pystyy mittaamaan hormonien määrää veressä. Mutta kun verikoe ei kerro mikä se tilanne on kudos- ja solutasolla. Kilpparikokeet voi olla " viitteissä", mutta totuus ihan toinen.
Ihana kevät. Hyviä kaffe hetkiä sulle!
Että heti aamusta pää sekaisin. Taidat olla kofeiininarkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nä
Ne on ne vaihdevuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla yksin näiden ajatusteni kanssa, koska useimmat tykkää kesästä ja kuumasta.
Et ole yksin. Minäkin tykkään syksystä ja talvesta, kevättä suorastaan inhoan ja kesän toivon menevän nopeasti ohi. Pimeys ja kylmyys on parasta!
Täällä kolmas. Ahdistaa miten kuuma kesä taas on edessä. Sais jäädä pari kesää välistä. Pimeys ja kylmyys parasta. En ole masentunut. Minulla on myös paljon lämpimiä vaatteita. Enkä ole ylipainoinen 😄
Yksinkertaisuus on parasta. Kuten kahvi luonnon lähellä.