Huomenta mökiltä! Juon aamukahvia ja katselen ikkunasta jäiselle merelle. Aurinko paistaa ihanasti.
Nää on näitä kauniita helmikuun päiviä, täytyy nauttia.
Kommentit (51)
Huomenta vain! Mukavaa mökkeilyä :) Minä olin koirien kanssa ulkona rapsakassa pakkasessa. Asutaan maalla, joten täällä on aina rauhallista. Hieno aurinkoinen aamu on. Kohta lähdetään miehen kanssa pitkästä aikaa kirppikselle, jos vaikka tekisi löytöjä pikkurahalla.
Oi, kuulostaa kyllä ihanalta. Minäkin haluaisin mökille, mutta se ei ole talviasuttava, ainakaan näillä pakkasilta.
Talvinen meri eri eroa juuri talvisesta peltoaukeasta.
Minä kotiuduin juuri +20 asteen lämmöstä, vaikeuksia totuttautua taas näihin pakkasiin
Meillä on koti meren rannalla joten saadaan nauttia näkymästä aina. Ollaan kuitenkin myymässä heti kunhan ajat paranee.
Huomenta vaan työmaalta! Täällä sitä vauvapalstaa selaillaan ja valvotaan prosessia. Palkka juoksee jalat pöydälläkin.
Ei näistä helmikuun päivistä TÄYDY nauttia, ap.
Nautin juuri aamukahvin ikkunan ääressä. Täällä lunta hiljalleen satelee. Porkkanapiirakan ajattelin pyöräyttää viikonlopun kunniaksi.
Kuulostaa ihanalta. Mukavaa aamua sinne!
Minullakin on mökki, tosin kuivanmaan, mutta se ei ole niin eristetty, että raaskisi lämmittää näin kylmällä näillä sähkön hinnoilla.
Huomenta ja mukavaa oloa mökillä. 😊
Itse masentelen, kun tulee kevät ja kesä. Onneksi kesä ei kestä kauaa näillä leveysasteilla.
Taidan olla yksin näiden ajatusteni kanssa, koska useimmat tykkää kesästä ja kuumasta.
Ihana sinulle omistaa mökki meren rannalla.Saisko tulla kesävieraaksi vuokralaisena Ruotsista?
Ja kahvin päälle -20 pakkaseen paskahuussia tyhjentämään. Perään jäätyneen saunan sulattelua.
Vierailija kirjoitti:
Ja kahvin päälle -20 pakkaseen paskahuussia tyhjentämään. Perään jäätyneen saunan sulattelua.
Ei sitä pakko ole pakkasella tehdä.
Kaunis on päivä, vaikka kylmänlainen. Jos keittelisi vaikka bataattikeiton runsaalla inkiväärillä.
Nauti! Tässä pitkässä talvessa odotan niin, että lämpenee ja pääsen mökille. Olen miettinyt vaihtoehtoja, että saisin siitä talviasuttavan, mutta ei ole varaa. Asun maalla vanhassa talossa. On pihasauna ja kaikki, mitä moni voisi pitää mökkeilynä, mutta on se ihan eri fiilis siellä. Meri ja tunnelma, kun on lapsuudesta asti käyty. Rentoutuu ihan eri tavalla.
Hyi olkoon, kaikesta sitä ihmiset nauttiikin 🥶 Mua ei saisi talvella mökille milläön hinnalla. Toivottavasti sulla on siellä sisävessa ja kaikki mukavuudet, muuten en ymmärrä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on päivä, vaikka kylmänlainen. Jos keittelisi vaikka bataattikeiton runsaalla inkiväärillä.
Yök! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ja mukavaa oloa mökillä. 😊
Itse masentelen, kun tulee kevät ja kesä. Onneksi kesä ei kestä kauaa näillä leveysasteilla.
Taidan olla yksin näiden ajatusteni kanssa, koska useimmat tykkää kesästä ja kuumasta.
Miksi et tykkää kesästä?
Hyiiii! ulkona on lunta, jäätä ja kylmä tälläkin hetkellä -27cº